AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Skrevet 5. desember 2024 Mine venninner fant min kjæreste på Tinder . Første gang stod det «Ønsker forhold men åpent for alt». Noen mnd senere stod det «Relationships , but open for short». Har han gjort denne endringen selv ? ( i headingen under bildet) Anonymkode: 11551...b2c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #2 Skrevet 5. desember 2024 Spør ham hvorfor han er på Tinder? Anonymkode: f402d...563
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #3 Skrevet 5. desember 2024 Da er vel tiden inne for dere begge å finne dere nye partnere? Han er åpenbart ikke lykkelig i dette forholdet Anonymkode: 4e942...907 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #4 Skrevet 5. desember 2024 Han sier han vil være min kjæreste - at han bare var der for å se hvor mange som likte hann. Anonymkode: 11551...b2c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #5 Skrevet 5. desember 2024 Hvor gamle er dere? Jeg er selv over 40 og har ikke brukt Tinder, men jeg hadde profil på det mer seriøse datingstedet Sukker for mange år siden, og jeg husker en fyr der som først var singel, og deretter fikk seg dame, men ikke slettet profilen sin, bare endret i teksten og skrev "selv om jeg har kjæreste for tiden er det hyggelig å bli kjent med nye mennesker!:)". Jeg syntes det var SÅ rart, og tenkte hvorfor godtar dama hans det der?! Sånne menn(esker) leter tydeligvis alltid etter noe "bedre", og greier ikke slå seg til ro i forholdene sine. STYR UNNA, er mitt tips! Anonymkode: 4f4e5...1e8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #6 Skrevet 5. desember 2024 Han er 55 jeg er 43. Anonymkode: 11551...b2c
exictence Skrevet 5. desember 2024 #7 Skrevet 5. desember 2024 Det synes jeg er usmakelig av ham både overfor deg og de damene som er på Tinder. Hvis det er sant, burde han jo si det til deg på forhånd, og si at han var nysgjerrig. Men 🙄
JackRT Skrevet 5. desember 2024 #8 Skrevet 5. desember 2024 Han syns du er ok som tidtrøyte, men holder muligheten åpne for å finne noe bedre. Beklager,men dette er ikke en mann jeg hadde lagt mer tid og følelser på. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #9 Skrevet 5. desember 2024 Hade bra sier man til sånne menn! Er det noe å lure på Anonymkode: a1e4a...c50
kri.star Skrevet 5. desember 2024 #10 Skrevet 5. desember 2024 Helt ærlig: Han vil ha kjæreste, men også friheten til å ha sex med andre uten forpliktelser. Eller, han vil ha deg frem til han finner noen "bedre"
Seff Skrevet 5. desember 2024 #11 Skrevet 5. desember 2024 Det er klart han har gjort endringen selv, men man vet jo ikke når han har gjort det. Uansett bør han ikke være på Tinder når han er sammen med deg. Har han sagt til deg at han ikke er på Tinder lenger?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #12 Skrevet 5. desember 2024 Han har sagt han slettet for min del - etter å ha vært et år på Tinder daglig - antakeligvis . Samtidig som vi satt i middager med hans barn og familie. Anonymkode: 11551...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå