Gå til innhold

Hva syns dere damer om Mørke men (Afrikanske)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er mange pk svar her, som egentlig bare villeder. Klart dette har noe å si, spesielt på et så overfladisk mediom som tinder. De fleste kvinner jeg kjenner er i utgangspunktet ikke negative, men etter å ha datet noen etniske menn, (arabere og fargede) har vi erfart at det kan kommer negative overraskelser som konservativt kvinnesyn, de vil ikke gå ned på kvinner, de er omskåret, og alt dette gir dårlig sex og når man ser hvordan nær familie håndterer tilsyn av barn og fordeing av husarbeid frister det ikke å bli mer seriøs heller. Så på tinder, hvor man bare har bilder og tre stikkord er det enklere å bare sveipe til venstre, enn å matche og prøve å hale ut av mannen om han er ok eller ikke. I tillegg har du de sosiale implikasjonene, som gjør at man tenker seg ekstra godt om før man offentliggjør et blandet forhold, for man blir dømt. (Her kan du også takke dine hvite, norske brødre, for at de gjør det vanskelig for deg.)

Så hvis du absolutt må bruke tinder må du i hvert skrive en ok tekst, hvor det kommer frem at du er vokst opp her, og har moderne, vestlige verdier. Men tinder er et dårlig medium, som langt på vei har utspilt sin rolle, så tror du kommer bedre ut av det med å fokusere på andre arenaer. De gangene jeg har endt opp med etniske menn har det vært menn jeg møter i forbindelse med jobb, studier, felles venner, fritidsinteresser, og det har startet med vennskap. 

Anonymkode: 99573...16c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt tiltrukket av mørkhudete siden jeg forelsket meg i en som 14 åring. Er over 40 og har fortsatt den samme attraksjonen. Er gift da, men tiltrekkes fortsatt mest av mørkhudete menn, og kjenner ganske mange som også gjør det. 

Anonymkode: a61d2...977

• Liker 1
Skrevet

Jeg personlig har aldri blitt tiltrukket av svarte menn. Samme med typ kinesere,koreanere. Liker min egen europeiske rase.

Anonymkode: 5c535...e73

Skrevet

Jeg synes menn  med afrikanske gener er fint, på lik linje med lyse menn. Handler om personlighet og interesser også. Kunne dog ikke vært sammen med en som ikke snakker norsk og har en helt annen kultur enn meg. 

Anonymkode: 56160...451

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dessverre så må mørke menn jobbe litt hardere for å vise frem sin personlighet. 

Anonymkode: 131bd...f41

Min erfaring er at menn fra sørvest-afrika er lettere å like enn menn fra feks Afrikas horn. Og det har noe med kultur og personlighet å gjøre. En mann fra Ghana eller Sierra Leone vil ha null problemer med å blende inn blant nordmenn, men somaliere på den andre siden, da snakker vi problemer. 

Anonymkode: 37d33...aa0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Når kvinner holder blikket ditt prøver de å komme i kontakt med deg. Vi viker med blikket dersom vi ikke ønsker kontakt, eller har tydelig aggressivt blikk dersom vi trasser mot at du er ubehagelig. Å holde blikket uten aggressivt utrykk er å gi deg oppmerksomhet som mann, og oppmuntring til å prate med dem. 

Vi kvinner er alltid redd når det går menn bak oss når vi er alene. Må være liten gutt for at det ikke er skummelt i slik situasjon. 

Jeg har egentlig inntrykk av at hudfarge ikke er noe kvinner flest er så opptatt av dersom de liker mannen. Menn er imidlertid litt opptatt av  kvinner har vært med menn med mørkere hudfarge. Også menn man ikke skulle tro var rasistiske. Kan kanskje ha noe med andre ting å gjøre. 

• Liker 2
Skrevet
Nonstop1 skrev (9 timer siden):

Hudfarge har ikke noe å si for min del. Er mer kombinasjonen av alle trekk som enten gir et tiltrekkende utseende eller ikke.

Jeg har definitivt sett flotte menn innenfor alle variasjoner av hudfarge.

Så blir jeg kjent med personligheten etter det.

Enig det som står her!

Anonymkode: 94457...a59

Skrevet

Om jeg synes du er kjekk, synes jeg det. Har sett kjekke asiatere, mindre kjekke og det samme med europeere og afrikanere

Anonymkode: 9de80...4f0

Skrevet

Har ingenting imot mørke menn, er kulturen/verdiene som betyr noe. Jeg orker ikke kultur kræsj men du er oppvokst i Norge så ser ingen problemer her

Anonymkode: 4b818...73d

Skrevet

Absolutt ( i teorien -om jeg ikke var allerede gift)

Utdannelse, oppvekst og personlighet teller mest.

Der er variasjoner i utseende  da - menn fra Somalia  og Eritrea  er gjerne små og puslete  i kroppsfasong. 

Personlig  tenner jeg ikke på disse ' typene' heller ikke asiatere. 

K44

Anonymkode: 32f59...c90

Skrevet

Jeg ville lurt på om det kunne bli fremtidige kulturelle problemer, og om det derfor var verdt det å bruke tid på å bli kjent med deg. Så ta kontakt og snakk med folk og vis hvem du er og hva du står for!

Ellers har jeg sett attraktive menn av alle slag. Jeg har sett veldig mørke menn som jeg finner attraktive og veldig mørke menn som jeg ikke finner attraktive.

Anonymkode: 5da0a...02a

Skrevet

Jeg er ikke tiltrukket av mørke menn. Det finnes dog noen unntak hvor jeg syns ett sjeldent invidid ser pen ut, men det er ikke ofte jeg ser det. Rett og slett ikke min preferanse. Jeg foretrekker nordiske menn med dype lyseblå øyne og kraftig maskulint viking-utseende.
så det hadde desverre vært ett nei for meg, kunn basert på hudfarge/utseende da jeg foretrekker nordisk. Selv om personen er fantastisk på alle andre måter.

Anonymkode: 08136...dd7

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg må si at jeg som mann er mest forundret at du som gutt i 20-årene er her inne på Kvinneguiden, og skriver det du skriver. Kanskje din venn på Tinder er penere enn deg, og hadde noe som fenget bedre enn deg? Det samme skjer vel med to etnisk norske karer også, en får masse treff og en annen ikke. Da betyr ikke det at det har noe med om foreldrene hans kommer fra Stavanger eller ikke. 

Du må nok manne deg opp litt, og som du beskriver så er du oppvokst i Norge og lever etter den kulturen. Du har med andre ord ikke noe mer problemer enn enn annen norsk gutt som har briller, eller en annen som er tjukk eller en som har uren hud. Drit i hudfargen din, det som bremser deg er huet. Mann deg opp, og vær gutt på 25, ikke ei tante på Kvinneguiden. 

Anonymkode: 1d7b8...04d

Jeg tenker at det er en flørt på fisketur. Slik de fleste menn her inne er. Skjønner ikke dette fokuset på hudfarge. Hudfargen er ofte et pluss, brunt er oftest fint, er det noe som trekker ned så er det mye annet. At ikke folk skjønner dette. Vi som er hvite reiser langt og betaler formuer for å bli brune i solen. Men ikke for å se ut som eller leve som afrikanere.

Anonymkode: 86366...85a

Skrevet

Jeg synes mange av de er vakre.

Anonymkode: bb96a...d32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...