AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #21 Skrevet 5. desember 2024 Jeg har vært sammen med to sorte menn, med 30 års mellomrom. Begge to var skjønne mennesker. En muslim og en kristen. Ingen av mine venner eller familiemedlemmer har sagt noe til det. Så lenge mannen behandler meg bra er det jo det som teller. Jeg ville ikke ha bekymret meg for det, kjære Ts. Anonymkode: 2738e...f58 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #22 Skrevet 5. desember 2024 Hudfarge betyr null og niks for meg, det er hva som er på innsiden som teller. Og du høres ut som en fin fyr, ts! Anonymkode: 57e41...0dd
Bimbo Skrevet 5. desember 2024 #23 Skrevet 5. desember 2024 Trives best med menn med felles bakgrunn, såpass ekstremt at de fleste jeg finner tonen med er fra rundt samme tettsted og ikke fra nabobyen. De fleste jeg tiltrekkes av er hvite nordmenn. Men hudfarge i seg selv er verken pluss eller minus. Sjansen er mye større for at jeg hadde falt for en mørkhudet ateist med felles interesser, enn en kristen østlending f.eks. De fleste menn man møter vil man heller ikke være i et forhold men uansett bakgrunn/hvordan de ser ut. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #24 Skrevet 5. desember 2024 Har mistenkelig mye syk familie. Anonymkode: 09023...0e2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #25 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er en i midten av 20 åra og er fra Afrika, er oppvokst i Norge. Har bodd her 95% av livet. Skriver og snakker bedre norsk enn morsmålet mitt og føler personlig at Norge er <hjemmet> mitt hvis det er lov å si. La ikke merke til at jeg faktisk var annerledes før jeg ble rundt 12-13 år. Jeg hadde ikke blå øyne, blondt og rett hår, visste ikke hvordan det føltes å være solbrent osv... I bunn og grunn så er jeg en utlending i Norge pga utseendet mitt, men så har jeg vært på besøk i hjemladet mitt og følt meg enda mer som en utlending og der nede. Har kun hudfargen som er lik når jeg er der nede og er KUN det. Måten jeg går kledd på, holdninga jeg har, avslører med engang at jeg ikke er lokal i hjemlandet mitt, har jeg fått høre av fettere og kusiner som bor der nede og er på min alder. Er litt off topic det jeg skrev ovenfor, men gir kanskje et litt bedre bilde av hva jeg egt spørr om Så ut ifra det, liker Norske jenter mørke men? Og med <mørke> så mener jeg faktisk mørke men. Ikke hvite men med mørke trekk. Hadde jo et lite eksperiment med bestekompisen min som er blond med blå øyne. Begge lagde en tinder profil og han fikk 99+ likes på 10 dager mens jeg fikk 14-15. Er kanskje et svar i seg selv eller? Eksen min som er Norsk mente på at jeg fikk mye oppmerksomhet av andre jenter på byen feks. Jeg personlig ser det ikke, eneste jeg har lagt merke til er at jeg får ofte øye kontakt med mange. Men kan bare være tilfeldig. Føler jenter er automatisk mer redd for meg som mørk enn hvite gutter. Går så langt at hvis jeg tilfeldigvis havner bak en jente som går alene så stopper jeg og lar henne gå noen minutter før jeg begynner å gå igjen, tar også å krysser gata/veien hvis hu går motsatt rettning av meg. Anonymkode: 8b618...6cf Nå er jeg i en helt annen aldersgruppe, men jeg har aldri hatt fordommer mot noen som helst grunnet hudfarge, religion, opphav osv. Sikkert fordi jeg selv har opplevd masse fordommer mot min nasjonalitet og opphav (Øst-Europa). Når det gjelder partnervalg, så har jeg heller ikke en "type". Har vært betatt både av afrikanske menn, veldig lyse menn, latinske menn osv. Jeg har også blitt alvorlig mishandlet i ekteskapet av en helt hvit nordmann som var norsk i ti generasjoner tilbake. Min livserfaring tilsier at slemme menn finnes i alle farger og fasonger. Anonymkode: 95510...574 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #26 Skrevet 5. desember 2024 Vi hadde nok ikke matchet på Tinder med mindre du så ut som Idris Elba, men hadde jeg møtt deg i en naturlig setting så hadde det absolutt ikke hatt noe å si. Anonymkode: d2dfc...066
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2024 #27 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er en i midten av 20 åra og er fra Afrika, er oppvokst i Norge. Har bodd her 95% av livet. Skriver og snakker bedre norsk enn morsmålet mitt og føler personlig at Norge er <hjemmet> mitt hvis det er lov å si. La ikke merke til at jeg faktisk var annerledes før jeg ble rundt 12-13 år. Jeg hadde ikke blå øyne, blondt og rett hår, visste ikke hvordan det føltes å være solbrent osv... I bunn og grunn så er jeg en utlending i Norge pga utseendet mitt, men så har jeg vært på besøk i hjemladet mitt og følt meg enda mer som en utlending og der nede. Har kun hudfargen som er lik når jeg er der nede og er KUN det. Måten jeg går kledd på, holdninga jeg har, avslører med engang at jeg ikke er lokal i hjemlandet mitt, har jeg fått høre av fettere og kusiner som bor der nede og er på min alder. Er litt off topic det jeg skrev ovenfor, men gir kanskje et litt bedre bilde av hva jeg egt spørr om Så ut ifra det, liker Norske jenter mørke men? Og med <mørke> så mener jeg faktisk mørke men. Ikke hvite men med mørke trekk. Hadde jo et lite eksperiment med bestekompisen min som er blond med blå øyne. Begge lagde en tinder profil og han fikk 99+ likes på 10 dager mens jeg fikk 14-15. Er kanskje et svar i seg selv eller? Eksen min som er Norsk mente på at jeg fikk mye oppmerksomhet av andre jenter på byen feks. Jeg personlig ser det ikke, eneste jeg har lagt merke til er at jeg får ofte øye kontakt med mange. Men kan bare være tilfeldig. Føler jenter er automatisk mer redd for meg som mørk enn hvite gutter. Går så langt at hvis jeg tilfeldigvis havner bak en jente som går alene så stopper jeg og lar henne gå noen minutter før jeg begynner å gå igjen, tar også å krysser gata/veien hvis hu går motsatt rettning av meg. Anonymkode: 8b618...6cf Not my cup of tea, men jeg foretrekker blonde menn med blå øyne
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #28 Skrevet 5. desember 2024 Hudfarge er absolutt ingen hindring. Afrikanske menn er jo ofte barske og kjekke mange av dem. Du virker å være en flott type. Og du ER norsk. Anonymkode: f8eeb...da1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #29 Skrevet 5. desember 2024 Når en dame ser et bilde av deg vil hudfargen gjøre at hun tenker du kanskje har ulike verdier, kulturelt, religiøst osv som ikke passer så godt med hennes. Det tror jeg er hovedgrunnen til at du får mindre matcher. Jeg har noen få venninner så har preferanser når det gjelder hudfarge, men de fleste driter i hvilken hudfarge en mann har så lenge han ser frisk ut. Likebleke menn er litt avtennende. Noen har så lys hudfarge at det nesten går mot blått, og det kan minne om hvite mennesker som har mangelsykdommer blodmangelanemi. Anonymkode: e2059...dd0 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #30 Skrevet 5. desember 2024 Jeg foretrekker hvite menn. Anonymkode: ab088...666
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #31 Skrevet 5. desember 2024 Jeg kan absolutt bli tiltrukket av mørke menn Anonymkode: 1372b...51d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #32 Skrevet 5. desember 2024 Jeg bryr meg i utgangspunktet mest om like verdier og har hatt kjærester av ulik etnisitet. Men der er en del menn jeg bare ikke er interessert i, der i blant afrikanske, asiatiske og slaviske menn. Jeg vet ikke hvorfor selv. Anonymkode: b5724...5ff
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #33 Skrevet 5. desember 2024 Hudfarge spiller ingen rolle for meg. Har sett pene menn i alle farger. Men jeg trekker nok mest mot nordiske menn pga lik kultur. Har en del kristne afrikanske venner og trives godt sammen med dem. Men ser også der tendensene til at kvinnene er lavere på rangstigen på et vis. Ikke så ille som de muslimske virker det som, men fortsatt. Og det er ikke noe jeg kunne levd med i et parforhold. Så grunnen til færre likes enn vennen din kan være at kvinner frykter at du ikke har et likt kvinnesyn som de som er født og oppvokst her av norske foreldre. Og så kan det jo hende kompisen din er klassisik penere. Det vet vi jo ikke. Må legge til at jeg har vært sammen med 2 mørkhudede menn. En fra USA og en fra Jamaica. Første ble slutt pga vi vokste fra hverandre og andre pga kulturforskjeller. Anonymkode: 08ab3...cae
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #34 Skrevet 5. desember 2024 Jeg synes i grunn mørkhudede menn generelt er vakre, så hudfarge skremmer meg ikke. Men kulturkræsj er jeg mer skeptisk til. (Virker jo ikke å være gjeldende med deg da) Jeg har kun hatt en kjæreste, han var etnisk norsk. Men det hadde ikke vært meg imot med mørkhudet kjæreste, men "alt det andre" måtte jo klaffe, som med alle andre potensielle kjærester da. Men jeg kjenner faktisk ingen mørkhudede nå, det er ingen i min omgangskrets. Gikk sammen med en mørkhudet på universitetet, og han var en av mine beste venner. Og utenom han kjenner jeg kun etnisk norske, og innvandrere fra Afghanistan, Syria, Ukraina osv. Anonymkode: ff2be...3fa
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #35 Skrevet 5. desember 2024 Bryr meg ikke om hudfarge. Har alltid foretrukket mørke menn. Anonymkode: d300a...945
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #36 Skrevet 5. desember 2024 Jeg synes mange afrikanske menn er fysisk attraktive. Det tror jeg gjelder for en god del kvinner, så jeg ville ikke bekymret meg, hvis jeg var deg. At kvinner kan være litt redde for mørke menn/usikre på menn med en annen kulturbakgrunn, det er noe annet. Det er mulig du vil lykkes bedre med sjekking på arenaer der damene blir bedre kjent med deg som person. Da kan jeg ikke se noen som helst grunn til at du ikke skal ha like mye draget som en hvit mann. Anonymkode: 798fd...83d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #37 Skrevet 5. desember 2024 Jeg har aldri hatt crush på en mørk mann. Men sier ikke at det ikke kan skje. Det er i hovedsak kultur og felles referanser som er avgjørende om det skal klikke for min del. Og der har du jo alt på plass. At du ikke har fått like mye oppmerksomhet på Tinder som din kompis kan være en overfladisk vurdering av at du er "utlending" selv om du egentlig ikke er det i den forstand som kanskje gjør at enkelte skygger unna. Du høres ut som en fin fyr. Anonymkode: 4a3e3...212
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #38 Skrevet 5. desember 2024 Problemet med hudfargen din er for meg KUN typen menneske det for meg representerer. Om jeg ikke kjenner deg og prater med deg så kan jeg tro at du er en med dårlig holdning til kvinner, lav arbeidsmoral, kriminell, snakker dårlig norsk, har helt ulik kultur en min osv. Anonymkode: a62c8...33f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #39 Skrevet 5. desember 2024 Det er jo ikke noen estetisk ulempe. Kan være at jenter som ikke kjenner deg antar at det er problematiske kulturelle forskjeller. Anonymkode: ab0da...e3d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #40 Skrevet 5. desember 2024 Dessverre så må mørke menn jobbe litt hardere for å vise frem sin personlighet. Det syns jeg eksperimentet på tinder viser. Jeg har vært sammen med en fra Kenya og vi ble sammen etter å ha lært hverandre å kjenne litt og flirtet litt. Han var nok den kjekkeste mørke mannen (bortsett fra idris elba da) men jeg hadde nok aldri sveipet høyre på han på tinder likevel. FORDI andre mørke menn i dette landet har ikke vist seg fra sin beste side. Anonymkode: 131bd...f41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå