AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Skrevet 5. desember 2024 Jeg er en i midten av 20 åra og er fra Afrika, er oppvokst i Norge. Har bodd her 95% av livet. Skriver og snakker bedre norsk enn morsmålet mitt og føler personlig at Norge er <hjemmet> mitt hvis det er lov å si. La ikke merke til at jeg faktisk var annerledes før jeg ble rundt 12-13 år. Jeg hadde ikke blå øyne, blondt og rett hår, visste ikke hvordan det føltes å være solbrent osv... I bunn og grunn så er jeg en utlending i Norge pga utseendet mitt, men så har jeg vært på besøk i hjemladet mitt og følt meg enda mer som en utlending og der nede. Har kun hudfargen som er lik når jeg er der nede og er KUN det. Måten jeg går kledd på, holdninga jeg har, avslører med engang at jeg ikke er lokal i hjemlandet mitt, har jeg fått høre av fettere og kusiner som bor der nede og er på min alder. Er litt off topic det jeg skrev ovenfor, men gir kanskje et litt bedre bilde av hva jeg egt spørr om Så ut ifra det, liker Norske jenter mørke men? Og med <mørke> så mener jeg faktisk mørke men. Ikke hvite men med mørke trekk. Hadde jo et lite eksperiment med bestekompisen min som er blond med blå øyne. Begge lagde en tinder profil og han fikk 99+ likes på 10 dager mens jeg fikk 14-15. Er kanskje et svar i seg selv eller? Eksen min som er Norsk mente på at jeg fikk mye oppmerksomhet av andre jenter på byen feks. Jeg personlig ser det ikke, eneste jeg har lagt merke til er at jeg får ofte øye kontakt med mange. Men kan bare være tilfeldig. Føler jenter er automatisk mer redd for meg som mørk enn hvite gutter. Går så langt at hvis jeg tilfeldigvis havner bak en jente som går alene så stopper jeg og lar henne gå noen minutter før jeg begynner å gå igjen, tar også å krysser gata/veien hvis hu går motsatt rettning av meg. Anonymkode: 8b618...6cf 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #2 Skrevet 5. desember 2024 Jeg kan absolutt tiltrekkes av mørke (afrikanske) menn. Så lenge du er del av norsk kultur og har en klesstil og personlighet som appellerer til meg - helt klart! Anonymkode: db32b...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #3 Skrevet 5. desember 2024 Det gjør ingenting så lenge du oppfører deg som folk. Anonymkode: b1094...451
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #4 Skrevet 5. desember 2024 Det er ikke pent, nei Anonymkode: 832b1...e6c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #5 Skrevet 5. desember 2024 I ditt tilfelle hadde jeg ikke hatt noe i mot det da du er født i norge og lever etter norske verdier. Men folk fra veldig forskjellige kulterer fra min egen holder jeg meg unna. Har vært gift med en før fra annen kultur og aldri igjen. Anonymkode: 1d7b6...a8d 1
tress Skrevet 5. desember 2024 #6 Skrevet 5. desember 2024 (endret) . Endret 5. desember 2024 av tress
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #7 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I ditt tilfelle hadde jeg ikke hatt noe i mot det da du er født i norge og lever etter norske verdier. Men folk fra veldig forskjellige kulterer fra min egen holder jeg meg unna. Har vært gift med en før fra annen kultur og aldri igjen. Anonymkode: 1d7b6...a8d Har kanskje ikke så mye å si, men er ikke født i Norge. Foreldrene mine kom til Norge når jeg var 22-23mnd gammel Anonymkode: 8b618...6cf 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #8 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan absolutt tiltrekkes av mørke (afrikanske) menn. Så lenge du er del av norsk kultur og har en klesstil og personlighet som appellerer til meg - helt klart! Anonymkode: db32b...4c3 Er som du sier, <så lenge du har norske verdier> men hvordan vet dere om én har de verdiene uten å samhandle med personen? Anonymkode: 8b618...6cf
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #9 Skrevet 5. desember 2024 Er det utseendet ditt du tenker på? For du virker jo som en veldig hyggelig person! Hudfargen din er ikke noe jeg lar meg påvirke av. Anonymkode: da78e...46f 1
Nonstop1 Skrevet 5. desember 2024 #10 Skrevet 5. desember 2024 Hudfarge har ikke noe å si for min del. Er mer kombinasjonen av alle trekk som enten gir et tiltrekkende utseende eller ikke. Jeg har definitivt sett flotte menn innenfor alle variasjoner av hudfarge. Så blir jeg kjent med personligheten etter det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #11 Skrevet 5. desember 2024 Jeg må si at jeg som mann er mest forundret at du som gutt i 20-årene er her inne på Kvinneguiden, og skriver det du skriver. Kanskje din venn på Tinder er penere enn deg, og hadde noe som fenget bedre enn deg? Det samme skjer vel med to etnisk norske karer også, en får masse treff og en annen ikke. Da betyr ikke det at det har noe med om foreldrene hans kommer fra Stavanger eller ikke. Du må nok manne deg opp litt, og som du beskriver så er du oppvokst i Norge og lever etter den kulturen. Du har med andre ord ikke noe mer problemer enn enn annen norsk gutt som har briller, eller en annen som er tjukk eller en som har uren hud. Drit i hudfargen din, det som bremser deg er huet. Mann deg opp, og vær gutt på 25, ikke ei tante på Kvinneguiden. Anonymkode: 1d7b8...04d 2 1
Irak Skrevet 5. desember 2024 #12 Skrevet 5. desember 2024 Så lenge jeg opplever deg som sjarmerende og hyggelig, så har ikke hudfargen noe å si for min del. Er nok sikkert det som er litt av grunnen til at du blir lagt merke til på byen vil jeg tro 😄. Man kan gå glipp av mye relevant informasjon via en datingapp, så det ville jeg ikke tatt så tungt var jeg deg. Personlighet er viktigst for meg ❤️.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #13 Skrevet 5. desember 2024 Helt ærlig så møter jeg så få folk med annen hudfarge at jeg har aldri møtt noen som jeg har flørta med. Så jeg vet ikke. Er ikke på Tinder men hadde kanskje gått for det jeg er vant med - menn med norsk/europeisk utseende. Anonymkode: dab0b...282
Eva-Lena Skrevet 5. desember 2024 #14 Skrevet 5. desember 2024 Som kollega og venn er alt ok om du følger norske lover og regler. Som kjæreste nei takk. Mine preferanser ligger ikke der. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #15 Skrevet 5. desember 2024 Det kommer an på hvordan du er som person. Jeg bryr meg ikke om hudfarge så lenge du sjarmerer meg og alt i alt er en fyr som er kompatibel med meg. Når det er sagt, finnes det jo sinnsykt mange kjekke afrikanere. På lik linje med kjekkasen fra alle verdensdelen. Det tinder-eksperimentet bør du ikke ta som fasit, altså. Mulig kompisen din "solgte" seg selv bedre, hadde bedre bilder etc. Anonymkode: acec4...0f2 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #16 Skrevet 5. desember 2024 Norske damer kan ofte være skeptiske til utenlandske menn med mørkt utseende, fordi man da automatisk tenker at mannen er muslim, med det elendige kvinnesynet det innebærer. De behandler jo kvinner som husslaver og eiendeler og innskrenker friheten deres fra de er små, bare fordi de er jenter/kvinner. Skriv i datingprofilen din at du overhodet ikke er religiøs. Kanskje det hjelper. Hvis en kvinne spør, fortell at du har et moderne, norsk kvinnesyn (hvis du har det da, men det høres jo sånn ut). Du virker forøvrig som en veldig sympatisk og snill ung mann. Lykke til på datingmarkedet! Anonymkode: e7936...154
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #17 Skrevet 5. desember 2024 Eva-Lena skrev (7 minutter siden): Som kollega og venn er alt ok om du følger norske lover og regler. Som kjæreste nei takk. Mine preferanser ligger ikke der. Samme. Anonymkode: 04087...545
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #18 Skrevet 5. desember 2024 Ville ikke hatt en afrikansk kjæreste, kun pga utseende. Anonymkode: 1c7f9...b68
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #19 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er en i midten av 20 åra og er fra Afrika, er oppvokst i Norge. Har bodd her 95% av livet. Skriver og snakker bedre norsk enn morsmålet mitt og føler personlig at Norge er <hjemmet> mitt hvis det er lov å si. La ikke merke til at jeg faktisk var annerledes før jeg ble rundt 12-13 år. Jeg hadde ikke blå øyne, blondt og rett hår, visste ikke hvordan det føltes å være solbrent osv... I bunn og grunn så er jeg en utlending i Norge pga utseendet mitt, men så har jeg vært på besøk i hjemladet mitt og følt meg enda mer som en utlending og der nede. Har kun hudfargen som er lik når jeg er der nede og er KUN det. Måten jeg går kledd på, holdninga jeg har, avslører med engang at jeg ikke er lokal i hjemlandet mitt, har jeg fått høre av fettere og kusiner som bor der nede og er på min alder. Er litt off topic det jeg skrev ovenfor, men gir kanskje et litt bedre bilde av hva jeg egt spørr om Så ut ifra det, liker Norske jenter mørke men? Og med <mørke> så mener jeg faktisk mørke men. Ikke hvite men med mørke trekk. Hadde jo et lite eksperiment med bestekompisen min som er blond med blå øyne. Begge lagde en tinder profil og han fikk 99+ likes på 10 dager mens jeg fikk 14-15. Er kanskje et svar i seg selv eller? Eksen min som er Norsk mente på at jeg fikk mye oppmerksomhet av andre jenter på byen feks. Jeg personlig ser det ikke, eneste jeg har lagt merke til er at jeg får ofte øye kontakt med mange. Men kan bare være tilfeldig. Føler jenter er automatisk mer redd for meg som mørk enn hvite gutter. Går så langt at hvis jeg tilfeldigvis havner bak en jente som går alene så stopper jeg og lar henne gå noen minutter før jeg begynner å gå igjen, tar også å krysser gata/veien hvis hu går motsatt rettning av meg. Anonymkode: 8b618...6cf Mange jenter tiltrekkes mørke menn mtp ryktet som stort lem. Noen synes mørke menn er skikkelig digg, andre foretrekker blonde hvite gutter, noen er svak for øst/sør europeere. Tror det er noe i det du sier om at mange er redde, men jeg tror den trenden snur mer til å bli redd ungdom. Det er nok ikke fordi alle mørkhudede er «gærne», men tidligere har det vært overvekt av mørke som har stått bak knivstikking osv. Nå er overvekten gutter i mellom 15- 19 år. Spesielt skummelt mtp at de ikke har ferdig utviklet frotallapp.. Konklusjon: Alle er forskjellige på hva de liker. Damer er ikke redd DEG, men mediaoppslag gjør oss mer var for grupper mennesker.. Anonymkode: e3fc3...663
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #20 Skrevet 5. desember 2024 Som venn, ingen problem. Men som partner er det nei fra meg, jeg tenner rett og slett ikke på mørke menn. Anonymkode: e8ab1...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå