Gå til innhold

Robotstøvsuger - hvordan skjule den litt, interiørmessig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Mannen min har kjøpt den nye roborock robotstøvsugeren. Det har en svær koloss av en base, så finner ingen smart måte å gjøre den mindre iøynefallende på. Den gamle hadde vi stående under en sjenk, men denne har vanntanker og selve basen er sikkert 40 cm høy. Står på kjøkkenet nå av praktiske årsaker (små barn i hus) og vil helst slippe å ha den i stua og siden den er så stygg. Noen som har samme "problem" evt tips til konsollbord eller lignende som passer over den som ikke koster skjorta? Tror veggbiten den står mot nå er rundt 1 meter uten hindringer på sidene. 

Anonymkode: cca58...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du trapp så kan den stå under der, jeg har vurdert det.

Anonymkode: fc114...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hei

Mannen min har kjøpt den nye roborock robotstøvsugeren. Det har en svær koloss av en base, så finner ingen smart måte å gjøre den mindre iøynefallende på. Den gamle hadde vi stående under en sjenk, men denne har vanntanker og selve basen er sikkert 40 cm høy. Står på kjøkkenet nå av praktiske årsaker (små barn i hus) og vil helst slippe å ha den i stua og siden den er så stygg. Noen som har samme "problem" evt tips til konsollbord eller lignende som passer over den som ikke koster skjorta? Tror veggbiten den står mot nå er rundt 1 meter uten hindringer på sidene. 

Anonymkode: cca58...911

Så på et Tid for hjem, program på tv2 at de laget en luke og lade plass til den under kjøkkenskapet i sokkelen. Smarteste løsningen jeg har sett. 

Anonymkode: 239a4...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...