Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt 35 her. Var på en fest i helgen og utover kvelden jeg inn i en samtale med noen damer om og ha noen «liggende» hvis det skulle bli slutt i forholdet. Satt med kanskje 8 damer og 6 av de sa de hadde en gutt som viste om forholdet de var i, men hvis det ble slutt så treffes for moro. Er dette vanlig? Har de fleste jenter en i lista som de prater med jevnlig og er med når forholdet ryker ?

Anonymkode: b836c...0dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at flere gutter opererer på den måten enn jenter..

Anonymkode: a026f...721

• Liker 2
Skrevet

Det er sikkert ganske vanlig i omgangskretsen til voksne menn som omtaler seg selv som gutt.

Anonymkode: cbd63...8d9

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: a32c9...cef

• Liker 3
Skrevet

Nei jeg kjenner ingen som har det sånn. Er 28

Anonymkode: 4e2f7...d36

Skrevet

Det er mange som har reserveløsninger, både damer og menn.

Anonymkode: 3e2ff...508

Skrevet

Du er ikke en gutt? Når du er 35 år, så er det lenge siden du var en gutt. 

Anonymkode: 3e206...904

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Veldig vanlig har blitt

Anonymkode: 9267a...a3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gutt 35 her. Var på en fest i helgen og utover kvelden jeg inn i en samtale med noen damer om og ha noen «liggende» hvis det skulle bli slutt i forholdet. Satt med kanskje 8 damer og 6 av de sa de hadde en gutt som viste om forholdet de var i, men hvis det ble slutt så treffes for moro. Er dette vanlig? Har de fleste jenter en i lista som de prater med jevnlig og er med når forholdet ryker ?

Reagerer mer på at du er en 35 år gammel gutt , og hvor gamle er disse jentene? 17?

Anonymkode: 87516...79e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei altså, det kan jeg ikke skjønne er vanlig. Hvis man har noen ventende betyr det jo at man flørter mens man er i forhold, og det er utrolig dårlig gjort. Jeg tror forresten at disse utgår i realiteten. F eks hvis forholdet ikke ryker før det har gått noen år, så vil nok de fleste falle av fordi de selv går inn i forhold 😅

Anonymkode: 2219c...30d

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Min erfaring er at flere gutter opererer på den måten enn jenter..

Anonymkode: a026f...721

Det normale er at kvinner, som er misfornøyde med forholdet, gjerne har en ny på gang før de tar steget og bryter ut av eksisterende forhold. Dette kan til en viss grad også gjelde menn, men ikke i samme grad. 

Anonymkode: 7dc6c...134

Skrevet

Nei, tror ikke det er vanlig

Skrevet

Gutt35? 😂

Anonymkode: 3778b...e8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Middelaldrende mann tror jeg vi sier.

Anonymkode: 4193e...780

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det normale er at kvinner, som er misfornøyde med forholdet, gjerne har en ny på gang før de tar steget og bryter ut av eksisterende forhold. Dette kan til en viss grad også gjelde menn, men ikke i samme grad. 

Det er menn som pleier å dra fra forholdet rett til ei ny dame, imens damer drar for å være alene…

Anonymkode: b0ab4...1ba

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvor finner du infoen her fra, er det anekdotisk?
Kjenner ingen jeg kommer på av damer som hoppet fra brudd/skilsmisse/dødsfall for å være med en ny rett etter eller oppi bruddet, men jeg kjenner til hvertfall 4 menn som gjorde det. En av dem fikk seg kjæreste mens kona lå på dødsleiet, praktisk med kombinasjonen hjelpepleier/ny kokke/ligg sikkert : ) 

Anonymkode: dcdd7...d62

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor finner du infoen her fra, er det anekdotisk?
Kjenner ingen jeg kommer på av damer som hoppet fra brudd/skilsmisse/dødsfall for å være med en ny rett etter eller oppi bruddet, men jeg kjenner til hvertfall 4 menn som gjorde det. En av dem fikk seg kjæreste mens kona lå på dødsleiet, praktisk med kombinasjonen hjelpepleier/ny kokke/ligg sikkert : ) 

Anonymkode: dcdd7...d62

Hvem du kjenner som har gjort hva er mildt sagt underordnet. Dersom du googler dette temaet og sjekker ut hva samlivsterapauter mener, blir dette fenomenet ofte omtalt som typisk for kvinners motivasjon til å ta det endelig steget ut. At menn derimot finner seg trøsteklut raskt etter et brudd er greit nok, men poenget er at trøstekluten normalt ikke er årsaken til bruddet, kun en konsekvens. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jente her.

Nei det har aldri vært noe jeg har hatt. Og det er ikke ålreit synes jeg. Da er man ikke investert i forholdet man er i.

Kjæresten min kuttet ut "venninner" da vi ble sammen for han ønsket ikke at det skulle være noen mulighet for misforståelser på noen måte. Han ville ikke at de skulle tro de kunne vente på noe, og han ville ikke at jeg skulle tro at han hadde noen i bakhånd. 

Det er hans moral og verdier, ingen ting jeg påla han å gjøre. Han "ventet" på meg i veldig mange år uten at jeg visste det, så han er ekstremt investert. Det setter jeg pris på.

Anonymkode: e6c39...a2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...