AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #1 Skrevet 4. desember 2024 Som overskriften sier, jeg prøver å gjøre alt jeg kan for at hverdagen hannes skal bli lettere, vi er særboere pga barna, jeg har 4 barn, han har 1, vi begge jobber fulle dager, vi bruker alle helger sammen men ikke hverdagen da vi begge er opptatt med barn og jobb. i helgene lager jeg alltid alle måltider, vasker klær hjemme hos han og vasker huset. Jeg handler og betaler for alt av mat og aktiviteter i helgene, vi har alltid en god tone i begynnelsen av uken, men etter som dagene går blir han mer sliten pga jobb og oppfølging av barnet og jo lengere vi kommer i uken blir han lettere sint på meg, missforstår jeg noe han sier blir han sint, mener jeg ødelegger for samværet vi skal ha til helgen, for han gledet seg til det, men siden jeg er så negativ så gleder han seg ikke mer, når jeg etterspør litt tid med han på hverdagen, enten at vi ringer eller møtes på en kafe så er han alltid sliten og vil derfor ikke møtes. Skriver jeg en melding, kan han lese den men kan gå opp til et døgn før han svarer meg. vi har vært sammen i 2 år nå, hver gang vi har hatt en krangel har jeg måtte ta kontakt og be om unnskyldning, har spurt han noen gang om han virkelig tror at alle krangler er min feil, å han mener jeg starter alle krangler. Det er vel egentlig rett, for jeg har noen gang etterspurt at han viser gjennom hverdagen at han bryr seg om meg. Om jeg sier jeg savner han eller ønsker at vi møtes så mener han ofte at jeg har for lite å gjøre gjennom dagen så jeg kjeder meg. Jeg ønsker at dette skal fungere, men han får meg til å gråte flere ganger i uken for han blir så sint på meg om jeg ikke vet hva han mener når han sier noe, eller at jeg sier noe som han blir fornærmet over uten at jeg vet om det, det er ofte småting, en gang gikk jeg fremfor han med barna mine, han hadde glemt noe så han sa til ene barnet at han måtte gå hjem å hente det han hadde glemt, jeg hadde ikke hørt det, så jeg gikk inn i bowlinghallen å satt meg å ventet på han, satt en time å ventet før han dukket opp, da var han skikkelig sur på meg for jeg hadde ikke gått hjem sammen med han, sa jeg ikke hadde hørt at han gikk hjem, så viste ikke om det, endte med at han satt seg en annen plass, la seg på sofaen å sov der hele helga å snakket kun med meg om jeg snakket med han. I dag ble han sint på meg igjen, jeg skrev en melding, han så den, men gikk hele dagen før han svarte, da svarte han med å sende et bilde, jeg viste ikke hva det bilde betydde, så svarte egentlig noe ubetydelig, det endte med at han ble sur, sendte en kort melding og leste kun det jeg svarte han, uten å snakke mer med meg, spurte om vi skulle snakke litt på telefon men han svarte ikke på det heller så orket ikke ringe, noen som har noen råd hvordan jeg kan endre meg for at han skal oppføre seg bedre mot meg? har spurt flere ganger hva han ønsker jeg skal gjøre for at vi skal ha det bra sammen når vi ikke er sammen på hverdagen, men han mener vi har det bra, at om han er sliten kan han ikke vise hengivenhet og det må jeg akseptere. Samtidig er jeg en fysisk person, han vet det og han vet jeg trenger at vi gjennom dagen viser at vi er glade i hverandre, men han vil ikke gjøre det Anonymkode: 9d006...ab7 1 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 4. desember 2024 Altså.. vet det er vanskelig, men vær så vennlig. Du vet selv hva du må gjøre her. Anonymkode: ec673...660 36 4 18
monican94 Skrevet 4. desember 2024 #3 Skrevet 4. desember 2024 du fortjener bedre. Han utnytter deg jo på alle plan. Du gir og gir men får ingenting tilbake, avslutt. Dette er svært usunt forhold. 25 2 17
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #4 Skrevet 4. desember 2024 Han fremstår ikke som noen bra kar. Hva er det han bringer til bordet liksom? Sikker på at du ikke klarer deg bedre uten ham? Anonymkode: b45cd...094 24 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #5 Skrevet 4. desember 2024 Hallo! Avslutt forholdet asapzulu. Dette er jo ikke bra? Barn involvert også? Vær så snill, vær sterk for de og vis de hva både du og dem er verdt. Anonymkode: a4e94...106 15 5
Akkar Skrevet 4. desember 2024 #6 Skrevet 4. desember 2024 Virker som du gir og gir og får smuler tilbake. Er det virkelig verdt det? 11 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #7 Skrevet 4. desember 2024 Bare det at du spør hvordan DU kan endre deg når det er han som behandler deg direkte dårlig vitner om at du er i et destruktivt forhold. Virker som du allerede går på eggeskall rundt han? Uff, dette hørtes ikke bra ut. Håper du kommer deg ut av det her ❤️ Anonymkode: 08bfd...fb9 15 4 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #8 Skrevet 4. desember 2024 Er dette seriøst? Hvorfor har du tillatt at dette har fått utvikle seg på denne måten, og på så kort tid? Hvorfor er dere sammen, og hvilke positive ting bringer han inn i forholdet? Du må ut av offermentaliteten, sette foten ned og be han vokse opp! Hvorfor skal du kaste bort år på et menneske som allerede sårer deg, får deg til å ha det dårlig, som rett ut utsetter deg for psykisk vold? Sett deg selv først her, og ikke han. Om du absolutt vil fortsette dette forholdet, så må du ta en skikkelig prat med han og lage nye regler, for slik som dette kan ikke du, eller barna, ha det. Anonymkode: 3d1aa...be6 21 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #10 Skrevet 4. desember 2024 Les innlegget ditt. Hva hadde du svart hvis det var din beste venn som sendte dette som melding til deg? Du vet nok hva du bør gjøre. Hverdagen er den største delen av livet vårt, og den burde ikke føles sånn her. Styrkeklem! Anonymkode: c4c05...15b 14 1 2
monican94 Skrevet 4. desember 2024 #11 Skrevet 4. desember 2024 så du er den gratise hushjelpen hans som til og med betaler for alt hver helg ? og bare får kjeft tilbake? 25 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #13 Skrevet 4. desember 2024 Kjære deg. Hvorfor er du sammen med denne mannen? Hva bra gjør han for deg? Det høres mer ut som du er avhengig av ham, og han lei av deg, enn at dere er to som elsker hverandre. Om du ikke går for din egen del, så gjør det for barna dine. Du har fire barn, de trenger en mamma som bruker energien sin på dem. Lykke til. Han er en egoistisk, umoden snylter, men det vet du nok godt selv også. Anonymkode: 742d0...f62 12 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #14 Skrevet 4. desember 2024 Min ærlige mening er at du bør avslutte dette så snart som mulig. Jeg antar du har vært igjennom kjærlighetssorg tidligere ref. at du har 4 barn fra før. Tid er den beste medisin. For din og dine barns del bør du avslutte forholdet. Ønsker deg lykke til, dette kommer til å gå bra. - Mann (39) Anonymkode: f6543...e3b 13 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #15 Skrevet 4. desember 2024 Ett forhold skal vere moro, ikke en ekstrajobb uten betaling og frynsegoder. Furtne mannebabyer er ikke under genren "moro". Ro ned 5 hakk, slutt å vask andre sine hus, takk høyere makter for att dere er særboere, slutt å ta kontakt med mannen, og jeg tenker dette brenner seg utav seg selv. Jeg tror faktisk han ikke er så interessert. Du har fått en total heng på mannen, uten å få anna en surhet tilbake, og slik kan du ikke ha det jo, du blir jo bare lei deg og usikker på deg selv, og mennesker som vil deg vel, vil jo få deg til å føle deg god og trygg og glad? Anonymkode: 58680...2e3 15
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #16 Skrevet 4. desember 2024 Han vil aldri bli fornøyd uansett hva. En drittsekk er en drittsekk samme hva du gjør. Det er ikke noe galt i hva du gjør, det er hva han gjør som er galt. Du må våkne opp og se galskapen i hva du skriver! Han utnytter deg. Du får ikke noe som helst ut av dette forholdet. Du er hushjelp, kokk, minibank og hora hans, dog uten å få betalt. Du er hekta på et håp om kjærlighet fra han, noe du ikke kommer til å få. Les deg opp på dette (Sissel Gran er god på dette) og kom deg løs fra dette. Det er ditt svar og det beste du kan gjør for deg, og dine barn! Husk at du er et forbilde for barna dine og hva de ser hvordan et forhold fungerer. Du hadde aldri ønsket et slikt forhold for dine barn. Anonymkode: ff913...d10 8 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #17 Skrevet 4. desember 2024 Husk at du har dette ENE LIVET, det skjer her og nå. Ta ett skritt tilbake å se på livet ditt. Vil du leve slik? Er det virkelig slik du ønsker å leve ditt liv? Høres nitrist ut og gi så mye til en som som gir faen i deg. Sorry for harde ord, men du skriver jo en nitrist lesning. Anonymkode: 7c371...072 7 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #18 Skrevet 4. desember 2024 Han kommer aldri til å bli fornøyd, og han kommer aldri til å innrømme at han tar feil eller si unnskyld. Hvorfor ønsker du deg selv så vondt? Gjør det slutt. Kutt kontakten. Ønsker du at dine barn skal være i forhold som dette? Du er barna sin rollemodell, og du bør te deg deretter. Om du ikke ønsker at barna dine skal havne i et slikt forhold, så må du selv unngå å bli sittende fast i et slikt forhold. Anonymkode: a701f...163 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #19 Skrevet 4. desember 2024 Du har i to år vært sammen med en psykisk voldelig mann som utnytter deg. Du skylder dine barn å avslutte forholdet til denne mannen nå! Du skylder deg selv å bryte all kontakt med denne mannen nå! Bryt kontakten nå, ikke tenk at du skal vente til etter jul og lignende. Du skylder dine barn å avslutte dette nå, ikke involvere dem mer med denne mannen som er psykisk voldelig mot deg (foran dine barn!). Anonymkode: e6dcd...aaa 9 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #20 Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Min ærlige mening er at du bør avslutte dette så snart som mulig. Jeg antar du har vært igjennom kjærlighetssorg tidligere ref. at du har 4 barn fra før. Tid er den beste medisin. For din og dine barns del bør du avslutte forholdet. Ønsker deg lykke til, dette kommer til å gå bra. - Mann (39) Anonymkode: f6543...e3b har gått fra en narsissistisk mann, han ble siktet og dømt for familievold, voldtekt og psykisk vold ,men han var bergenelig, om du forstår, jeg vet når han ble sint, i det nye forholdet er jeg ofte et stort spørsmålstegn, forstår ikke hvorfor han er sint, ber om unnskyldning, men han godtar det sjeldent, så vet ikke hvordan jeg kan vise at jeg er lei meg for at jeg gjorde han sint Anonymkode: 9d006...ab7 1 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå