Gå til innhold

Hva kan være grunn til at en pulevenn plutselig ghoster?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Til at han bare var en pulevenn virker du veldig fornærmet over å ha bli bytta ut. 

Anonymkode: 52b39...202

Vel jeg var egentlig aldri på et sted der jeg ville ha pulevenn, men var bare forferdelig kåt og uten løsning på det. 

Så dukket han bare opp. 

Så det var nok vanskelig fra start med helt ulike ønsker. 

Fornærmet mer på hvordan det ble gjort enn selve utbytting. Syns det er skikkelig slemt. 

Jeg har vel ikke erfaring med sånt fra tidligere, og kommer aldri til å gidde igjen. Personen må i drt minste ha respekt nok for meg til å behandle meg som en god venn, ha lyst til å se på film, overnatte og gjøre ting... ikke behandle meg som et stykke søppel. Men dette er jo ikke første gangen jeg finner meg i å bli behandlet som dritt, men definitivt den siste! Det gjør vondt å bli behandlet som søppel. Det er ikke godt og ikke bra for meg eller andre. 

Anonymkode: 62dd0...87b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vel jeg var egentlig aldri på et sted der jeg ville ha pulevenn, men var bare forferdelig kåt og uten løsning på det. 

Så dukket han bare opp. 

Så det var nok vanskelig fra start med helt ulike ønsker. 

Fornærmet mer på hvordan det ble gjort enn selve utbytting. Syns det er skikkelig slemt. 

Jeg har vel ikke erfaring med sånt fra tidligere, og kommer aldri til å gidde igjen. Personen må i drt minste ha respekt nok for meg til å behandle meg som en god venn, ha lyst til å se på film, overnatte og gjøre ting... ikke behandle meg som et stykke søppel. Men dette er jo ikke første gangen jeg finner meg i å bli behandlet som dritt, men definitivt den siste! Det gjør vondt å bli behandlet som søppel. Det er ikke godt og ikke bra for meg eller andre. 

Hvis du har en tendens til å møte menn som behandler deg dårlig så må du jobbe med deg selv så du kan gjøre bedre valg fremover, og holde deg helt unna menn til du er glad i deg selv.

Anonymkode: 52b39...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goodbeforelong skrev (9 timer siden):

Det er vel en feig måte å takke for seg på. 

Ja altså, skriv en hyggelig melding eller noe. Ikke bare ingenting. Seriøst jeg er da et menneske. Herregud. 

Føler nå han hadde et stort behov for å trykke meg ned og få meg til å føle meg liten. Æsj for en type. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (21 minutter siden):

Det har vel dukket opp en mer spennende partner. 

Neida. Jeg r nok så spennende som de kommer🤣

Gud så lei av sånne ekle kommentarer jeg er. Hvorfor " mer spennende" " penere og finere. 

Jeg tror ikke det. Bare en nedtykkingsbehov, akkurat som dere som gir slike kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ghost meg her, og ghost meg der... At det går an å bli så krenket av at en ikke svarer på en melding... 

Anonymkode: a8ee7...f1e

Egentlig litt enig. Men jeg forstår at man bli skuffet og såret over at noen genereltikke svarer på meldinger osv. Men samtidig er jo de som lar være å svare både respektløse og oppfører seg nedlatende og teit. Man vil ikke ha noen sånne i livet.

Men hvorfor de gjør det, ja, si det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 23.01):

Plutselig ikke et pip, ingen svar. Som om han falt fra jordens overflate. Men pga read receipts vet jeg at mine meldinger er lest. 

Betyr det at han er muligens gift/ har dame? 

Syns sånn oppførsel er ganske kjipt og teit pussig 

Jeg er enig med deg. kunne i det minste si noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...