AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har en bachelor i ‘Spesialpedagogikk’ og har siden 2020 vært ute i arbeidsmarkedet. Jeg har til dagen i dag, ikke funnet en fast stilling. Kun faste vikariat, som gjør meg veldig umotivert og lei. Jeg vil gjerne ta master og har et dilemma. Jeg er interessert i å ta en master nå, og vil helst ha en master som gir meg en ‘beskyttet tittel’ eller som i hvert fall, gjør det enklere for meg i arbeidslivet med å finne fast jobb. Jeg bor i Oslo foressten. Jeg lurer på om det er noen her som har samme bachelor som meg, som kan fortelle litt om hvor de jobber/hva de har tatt master i? Har noen tatt master i ‘Psykososiel vansker’ og som er ute i arbeidslivet etter endt master? Er dere fornøyde? Er det vanskelig å få jobb? Eller, er det noen som har tatt 60 studiepoeng i et emne, og som har tatt PPU videre? Det kvalifiserer i hvert fall til å få undervisnings kompetanse. Så usikker på om det er den veien her jeg skal gå … HJELP! Anonymkode: bdac5...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå