AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Typ «vi må snakke sammen» hørtes så voldsomt ut, og da blir man nok litt i forsvar. Hva er en god måte å få en god samtale om vanskelige ting? Anonymkode: 9c42a...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Bare partner? Den er vanskelig syntes jeg. Enkleste å kalle inn til familiekøye syntes jeg, men klart kan ikke ta opp hva som helst i et familimøte. Pleier vel å spørre om han er mottakelig for en samtale på forhånd...? Så tar vi det derfra. Anonymkode: 4aeb7...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden FamilieBare partner? Den er vanskelig syntes jeg. Enkleste å kalle inn til familieMØTE syntes jeg, men klart kan ikke ta opp hva som helst i et familimøte. Pleier vel å spørre om han er mottakelig for en samtale på forhånd...? Så tar vi det derfra. Anonymkode: 4aeb7...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Det kommer litt an på hva som er det vanskelige, dvs. hvor vanskelig det er. Først og fremst bør man velge tidspunktet med omhu, altså velg et tidspunkt man vet man ikke blir forstyrret på, og når begge er avslappet og i ok humør. Så pleier jeg gjerne å begynne litt forsiktig og kaste ballen over til ham. Litt sånn: hva synes du om ... Det verste man gjør er vel å ta ting opp når en eller begge er slitne og irriterte, og starte samtalen med angrep, hjertesukk eller noe annet som får partneren til å gå i forsvar. Anonymkode: 73dac...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå