Gå til innhold

«Fest» på nyttårsaften- 15- åring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De ønsker å være hos oss, ca 10 ungdommer, jenter og gutter. Vet de har begynt å smake på alkohol. Vi har klare grenser for at det ikke er lov, men vet jo aldri. Ville dere latt de få lov? Vi kan være 10 min unna. 

Anonymkode: 662ac...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke vært noe problem for meg om de var skikkelige ungdommer som det ikke var noe tull med til vanlig.

Anonymkode: 88b4f...fbb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ungdom skal ha fest, men jeg er hjemme. Skal være på soverommet og se film, så de får resten av huset for seg selv. Det har hun sagt er helt ok :)

Anonymkode: c7185...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde holdt meg i nærheten og forbeholdt meg retten til å "poppe innom" for å sjekke ståa. Har dere ingenting å skjule så burde de også godta at de voksne kan komme innom og se til at alt står bra til.

Anonymkode: 9e70d...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde holdt meg i nærheten og forbeholdt meg retten til å "poppe innom" for å sjekke ståa. Har dere ingenting å skjule så burde de også godta at de voksne kan komme innom og se til at alt står bra til.

Anonymkode: 9e70d...710

Jada, de godtar nok det .

Ts

Anonymkode: 662ac...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt plass og mulighet hadde jeg gjort det. 

Samhold er gull verdt i den alderen.

Anonymkode: 7d6a3...af1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker det er tryggere å ha de hjemme hos deg hvor de er klar over rammene, enn å flytte festen til en plass hvor de kanskje ikke blir «passet på». Jeg hadde latt dem være hjemme hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativet er vel at de finner seg en plass der de kan tylle inn på mer. Jeg hadde sagt ja og sjekket innom. 

Anonymkode: e50ff...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...