AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Det er en mann jeg møter innimellom, som er starten på noe tror jeg. jeg spurte om han ville sees i helgen og da svarer han »vi kan godt finne på noe:)» hva mener han med godt? Vi kan godt hvordan ville dere tolket den setningen? At han blir tvingt til noe eller? Virket ikke så giret mtp svaret bare. Anonymkode: 33578...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hvorfor skal dette "tolkes"? Anonymkode: a30f7...949 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Å.... SLUTT Hva vil du at han skal svare? "Jeg får reisning når jeg tenker på at vi skal treffes"? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Godt betyr gjerne i denne sammenheng. Anonymkode: 997b2...224 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er også sånn som overtenker og analyserer alt. Hørte denne: kvinner bruker mer tid på å tenke på hva menn tenker, enn det menn faktisk tenker. Så jeg prøver å ikke overtenke. Anonymkode: 681cf...ba6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Er han fra Stavanger? Tenker at han vil han prøver bare ikke å virke for ivrig. Anonymkode: e76b0...1c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Du må nesten se det litt an, tror jeg. Men hvis han kommer med flere sånne små "forbeholdsord", så hadde jeg kanskje lagt ballen i hendene hans en periode for å se hvor gira han egentlig er. Anonymkode: ce0ed...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Det betyr, "Vi kan gjerne finne på noe" I oversatt betydning betyr det at han har lyst til å finne på noe. Endret 6 timer siden av Meowmere 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Dette krever ikke tolkning. Han har lyst til å treffes! Ok og kanskje det er lunkent og uinteressert. Vi kan godt treffes er da en helt normal måte å svare på? Kanskje det er noen dialekt forskjeller her? Jeg bruker godt istedenfor gjerne. Anonymkode: f0595...c1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Dårlig. Om han virkelig ville ha truffet deg burde han svare noe som «Ja, det vil jeg gjerne. Lørdag? Jeg kan bestille bord en plass?» Anonymkode: 3508f...28f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Tror du skal slappe liiiitt mer av. Det er jo ingenting å tolke her?! Det er bare en måte å skrive på🤷🏻♀️ absolutt ingenting mer. Han syns det var en god ide å finne på noe og det var det. Anonymkode: 541a3...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Her i Rogaland brukes det ofte! Det er som «ja vi kan gjerne finne på noe!» Anonymkode: 5f01d...dfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Dialekt i Stavanger er godt det,altså det kan vi. Anonymkode: 4a971...3c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Som så og si alle skriver her: dette trengs ikke å analyseres eller tolkes. Han vil treffes! Vi kvinner trenger ikke å lage mer greier ut av det enn nødvendig 🙂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette krever ikke tolkning. Han har lyst til å treffes! Ok og kanskje det er lunkent og uinteressert. Vi kan godt treffes er da en helt normal måte å svare på? Kanskje det er noen dialekt forskjeller her? Jeg bruker godt istedenfor gjerne. Anonymkode: f0595...c1d Ts hadde neppe lurt hvis han svarte på en entusiastisk måte. Anonymkode: ce0ed...5fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handful Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Tilogmed smilefjes jo 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Men hvorfor foreslår han ikke noe tilbake? Dag/tid/akrivitet? Dette er nok en fyr der du må dra mesteparten av lasset med.. Anonymkode: 3508f...28f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Men hvorfor foreslår han ikke noe tilbake? Dag/tid/akrivitet? Dette er nok en fyr der du må dra mesteparten av lasset med.. Anonymkode: 3508f...28f Hvorfor kunne ikke TS foreslå en aktivitet da hun sendte forespørselen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Mennen min sa det da vi deitet. Fant ut at det betydde «Vil gjerne finne på noe!» ☺️ Han er sørlending. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Er ikke det en helt normal måte å svare på? Anonymkode: 4ecec...5d8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå