Gå til innhold

Fylleangst over lengre tid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. For rundt 1 måned siden var jeg ute på byen, og sliter ennå med fylleangst. Jeg følte meg slett ikke full den kvelden, men dagen derpå innså jeg at jeg hadde drukket mer enn jeg trodde. Det værste for meg er at jeg møtte folk fra jobb og andre jeg kjenner, og jeg klarer ikke legge fylleangsten bort. Jeg har også fått for meg at jeg har pilla meg i nesen den kvelden, og at noen har sett det. Men jeg vet ikke om jeg har drømt dette samme natten eller om jeg er så redd for at jeg gjorde noe domt at jeg innbiller meg dette. Det er vertfall noe jeg aldri kan se for meg at jeg ville gjort offentlig, full eller ikke. Har dere noen tips for å legge dette bak meg? Det som plager meg mest er tanken på at mine kollegaer har sett meg gjøre noe så ekkelt, som jeg forhåpentligvis ikke har gjort…

Anonymkode: 69f68...e18

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke fylleangst lenger nå. Fylleangst varer vel bare så lenge du har hang-over etter alkoholinntaket? Om noe høres dette mer ut som sosial angst. Ikke det at du må ha noen diagnose overhodet for å være flau og overtenke noen hendelser, det mener jeg ikke.

Alle har gjort sine ting som har vært dumme i løpet av livet. Å pille nese kommer antagelig helt nederst på skalaen over dumme ting folk har gjort på fylla... Hvis det eneste dine kollegaer har å snakke om er at Trine pillet seg i nesen på byen for 1 måned siden da er det egentlig litt synd på dem, for da er det virkelig minimalt av ting som foregår i deres liv. Du er ikke så viktig heller at de sitter og følger med på deg med lupe hele kvelden for å se hva du driver med.

Sjansen for at noen andre enn deg tenker på dette nå er helt minimal. Prøv å legg det bak deg, hvis du kan. Tilgi deg selv for at du kanskje (?) har pillet deg i nesen på byen, det er tross alt ikke kriminelt (mange gjør det hver dag, helt edru).

Anonymkode: d1bbc...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...