AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Er gravid i uke 37 og sliter med at jeg har så ekstremt behov for smågodt, sjokolade og alt annet med sukker. Har ikke lagt på meg mer enn 10kg og er egentlig svært slank. Men føler meg bare så sprengt og ufresh etter alt sukkeret men sliter så innmari med å redusere. Er jo vanskelig når jeg ikke orker så mye annet enn å være hjemme på sofaen på kveldstid… noen erfaringer eller tips? Anonymkode: fc205...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg fikk beskjed om å spise lite sukker på grunn av stor baby. Prøvde å venne meg til andre ting å kose meg med, som fruktte, boble/farris, salt snacks og bær (vet at bær har naturlig sukker, men det er sunnere enn smågodt). Det hjelper også å spise seg mett på næringsrik mat. Prøv å finne noe produktivt å holde på med for å distrahere deg. Skjønner at du ikke orker så mye, men tenker på rolige aktviteter som å strikke eller lese bok. Du har ikke mange ukene igjen nå, og i tillegg vil det være veldig bra for baby i magen. Hvis jeg fikk lyst på noe søtt ble det ofte mørk sjokolade, så fikk jeg ikke i meg så mye sukker. Sjokolademelk uten tilsatt sukker og søtning var og noe jeg unnet meg når jeg ville ha noe godt. Jeg var ikke perfekt, men tenkte at det er helheten som teller. Alt det søte jeg gikk glipp av som gravid, ble spist i barseltiden 😅 Anonymkode: b43a9...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Vann med sitron i hjalp meg mot søtsug! Anonymkode: 39d99...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå