Gå til innhold

Kor tidlig kan gutar få ereksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det lurer eg enkelt og greit på :sjenert:

Hadde en liten diskusjon med nokre venninder tidligare idag. Det starta med noko ho eine hadde lest om ein gut på 11 år som hadde hatt sex med læraren sin. Så balla diskusjonen på seg....

Eg er ganske sikker på at ei dame på jobb sa at når barnebarnet hennar på 3-4 år "fikla" litt så vart den større. Hehe... Det var sagt i ein sammanheng altså!

Men eg syns jo sjølv og at det høyrest rart ut at så små gutar kan få ereksjon.

Ehm... Ja? Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde de kunne få det fra de var født jeg.

Ufrivillig som babyer vel og merke.

Men små gutter som onanerer er det vanlig med ereksjon.

Gjest Gjest
Skrevet
Men eg syns jo sjølv og at det høyrest rart ut at så små gutar kan få ereksjon.

Hvorfor det egentlig? Ereksjon er jo bare en blodtilstrømming til lemmet som gjør at penis reiser seg.

Skrevet
Hvorfor det egentlig? Ereksjon er jo bare en blodtilstrømming til lemmet som gjør at penis reiser seg.

Jo jaaa.... Sant nok... Men eg tenker liksom at ereksjon har å gjere med ting som smågutar ikkje har peiling på. Hehe :ler:

Men då hadde eg rett då altså??

:danse:

Skrevet

Små gutter kan få ereksjon, ja.

Skrevet

Til og med fostere kan få ereksjon.

Gjest Gjest
Skrevet
Til og med fostere kan få ereksjon.

Det må jo bety at ereksjon hos menn ikke nødvendigvis er seksuelt betinget. :overrasket:

Jeg ville ha synes det var merkelig om en liten sønn skulle få ereksjon ved 2-10 års alderen! Noe så upassende..

Gjest Gjesta
Skrevet

Små gutter kan få ereksjon ja, helt fra de er bleiebarn.

Gjest Gjest
Skrevet
Små gutter kan få ereksjon ja, helt fra de er bleiebarn.

Så ekkelt!

Skal man bli minnet om seksualdrifter hver gang man skifter bleie da kanskje, og det attpåtil fra små familiemedlemmer..grusomt.

:riste::sad:

Gjest Bare innom
Skrevet (endret)
Så ekkelt!

Skal man bli minnet om seksualdrifter hver gang man skifter bleie da kanskje, og det attpåtil fra små familiemedlemmer..grusomt.

:riste:  :sad:

???

Skulle du kanskje ha "flagget" her? ( :ironi: ) eller mener du virkelig dette?

Ereksjon hos små barn er jo ikke seksuellt betinget, bare rett og slett en refleks (skjer også hos voksne menn)!

Utløsning (sædavgang) får de jo ikke før i puberteten, og DETTE er seksuellt!

Endret av Bare innom
Gjest Chrizzy
Skrevet
Det må jo bety at ereksjon hos menn ikke nødvendigvis er seksuelt betinget.  :overrasket:

Morrabrød ;)

Gjest Gjest
Skrevet
??? 

Skulle du kanskje ha "flagget" her? ( :ironi: ) eller mener du virkelig dette?

Ereksjon hos små barn er jo ikke seksuellt betinget,  bare rett og slett en refleks (skjer også hos voksne menn)!

Jeg mener det seriøst.

Jeg har ikke så mye kunnskap om gutters ereksjon, jeg trodde faktisk de var seksuelt betinget.

Det at det bare er en refleks var nytt for meg..

Gjest Gjest
Skrevet
Ereksjon hos små barn er jo ikke seksuellt betinget,  bare rett og slett en refleks (skjer også hos voksne menn)!

Ja, og ofte har denne refleksen blitt misforstått :forvirret:

Gjest LoisLane
Skrevet

På samme måte som små jentefostre kan få lubrikasjon - det er bare ikke så synlig.

Gjest Bare innom
Skrevet
Jeg mener det seriøst.

Jeg har ikke så mye kunnskap om gutters ereksjon, jeg trodde faktisk de var seksuelt betinget.

Det at det bare er en refleks var nytt for meg..

Ok, det forklarer saken :)

Jo, selve ereksjonen er en refleks, på samme måte som kvinners brystvorter blir stive. (Dette er også en refleks)

Hva som utløser denne refleksen kan være forskjellige ting. Du har sikkert selv opplevd at et plutselig kaldt vinddrag kan gjøre brystvortene stive? Det kan være noe tilsvarende som utløser en ereksjon.... :sjenert:

I og etter puberteten vil også seksuell opphisselse føre til det samme, (stive brystvorter eller ereksjon) men det vil ikke si at jeg er seksuelt opphisset hver gang jeg får struttende brystvorter......

Håper dette oppklarte litt.... jeg er ikke så flink å forklare slike ting ;)

Gjest Gjest
Skrevet
På samme måte som små jentefostre kan få lubrikasjon - det er bare ikke så synlig.

Øh..Hva er lubrikasjon? Litt flau nå, men har aldri hørt ordet før. :rodme:

Gjest Gjest
Skrevet

Tassen min hadde ofte et mini-morrabrød fra han var helt nyfødt, men sluttet med det (som jeg har registrert) fra han var rundt 4 mnd. Kom ofte i forbindelse med at han lå naken på stellebordet og strakk seg som en katt.. Synes ikke det er ekkelt!

Gjest Gjest
Skrevet

Mine små gutter har mer enn en gang kommet til meg å sagt (svært så stolte): Se mamma, så stor tissefanten min er!!!" :ler:

Er da ikke noe ekkelt i det - helt naturlig at de små få det og det er som andre her sier ikke seksuelt.

Skrevet
Øh..Hva er lubrikasjon? Litt flau nå, men har aldri hørt ordet før. :rodme:

Lurer på det samme. Hat aldri hørt dette uttrykket før.

Gjest gjest1
Skrevet
Lurer på det samme. Hat aldri hørt dette uttrykket før.

Væskeutskiljing i skjeden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...