AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #21 Del Skrevet 5. desember 2024 Her får barna godteri i julestrømpen + at de tradisjonelt sett har fått et brettspill ved siden av (fra julenissen). I år er begge tenåringer, og da legger jeg dette med brettspill på hylla (nå har vi jo alle brettspillene vi har ønsket oss😅). Blir derfor kun godteri i strømpene i år. Anonymkode: e864a...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #22 Del Skrevet 5. desember 2024 Amatariel skrev (5 timer siden): Oi dette har jeg aldri hørt om før. Ikke i Norge i alle fall. Jeg er vokst opp med at man henger spent sin tomme strømpe på sengen når man legger seg lille julaften, og så våkner man på julaften til full strømpe. Og koser seg med den utover julaften mens man venter og venter på kvelden skal komme. Jeg er vokst opp på 80 og 90-tallet, med Norske foreldre. Julestrømpen hang tom på soveromsdøra natt til 1.dag. På morgenen var den full av "kos" for romjulen. Godteri, leker, pysj, et nytt Nintendospill, lego... Julaften er jo fullpakket nok. Husker fortsatt gleden over at det var litt igjen, og fortsatt stor spenning. Anonymkode: c421e...67a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #23 Del Skrevet 5. desember 2024 Fru Uperfekt skrev (7 timer siden): Åpenbart noe jeg aldri har hørt om. Her får de julestrømpe 24 des, gaveåpning 25 des Vi har gaveåpning 24 desember, strømpe 25. desember Anonymkode: c421e...67a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 5. desember 2024 #24 Del Skrevet 5. desember 2024 Gullet får mandarin, og favorittgodteri. Nå er gullet voksen. Hun sover alltid over hos meg, denne dagen. Etter at hun kom hjem igjen. Bodde i utlandet flere år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #25 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Julestrømpen hang tom på soveromsdøra natt til 1.dag. På morgenen var den full av "kos" for romjulen. Godteri, leker, pysj, et nytt Nintendospill, lego... Veldig rart. Da har man jo nettopp fått masse greier på julaften og kose seg med utover romjulen... Anonymkode: 06155...7ac 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #26 Del Skrevet 6. desember 2024 Mine får "bare" godteri. De får nok gaver seinere på kvelden. Anonymkode: dacde...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #27 Del Skrevet 6. desember 2024 I julestrømpe er det godteri. Andre ting vi vil gi ungdommene pakkes inn som julegaver. Anonymkode: dc7a7...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #28 Del Skrevet 6. desember 2024 Bare godis, MASSE godis. Anonymkode: fba66...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 6. desember 2024 #29 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Mine er ikke så fryktelig glad i godis. Så jeg har ikke hatt så mye av det. Men tannkrem og tannkost har jeg bestandig lagt med. Så kan det være noe små ting dem trenger. Strikk, hårspray eller noe. Den godis en jeg vet dem liker. Når dem var mindre så fikk dem et blad i tillegg. Dem likte å lese i det. Sokker kunne jeg å gi. Anonymkode: 7f532...7f5 Godis?Er du svensk? Godteri heter det på norsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 6. desember 2024 #30 Del Skrevet 6. desember 2024 Kommer jo an på alderen, men er de 14-15, putt oppi noen kondomer. Morsomt å se reaksjonen, samtidig som det er noe de alltid bør ha tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #31 Del Skrevet 6. desember 2024 Mye snop, brusboks, flaxlodd og en liten gave Anonymkode: 5e40f...31b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2024 #32 Del Skrevet 6. desember 2024 Snop og snacks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #33 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 19.37): Våre får bare godteri, er ikke det nok? Anonymkode: ca9cb...eab Er det noen som sier det ikkke er bra nok? Det må likevel være lov å spørre om tips til andre ting Anonymkode: 57b7e...9d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #34 Del Skrevet 7. desember 2024 MarianneE skrev (På 6.12.2024 den 9.50): Snop og snacks! Eh det er jo det samme Anonymkode: 57b7e...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #35 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 8.31): Veldig rart. Da har man jo nettopp fått masse greier på julaften og kose seg med utover romjulen... Anonymkode: 06155...7ac Vi har aldri pleid å pakke inn ting som godteri og spill til julaften. Julegavene er større ting. Klær de har ønsket seg av et spesielt merke. Nytt skiutstyr. Mobiltelefon. Julestrømpa handler om romjulskos. Anonymkode: c421e...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #36 Del Skrevet 7. desember 2024 Litt godteri,iskaffe,flaxlodd. Anonymkode: 9a3b9...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. desember 2024 #37 Del Skrevet 8. desember 2024 MarianneE skrev (På 6.12.2024 den 9.50): Snop og snacks! AnonymBruker skrev (14 timer siden): Eh det er jo det samme Anonymkode: 57b7e...9d7 Snop er sjokolade, drops, karamell osv.. snacks er pringles, popkorn, potetgull osv. Ihvertfall hos oss. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. desember 2024 #38 Del Skrevet 8. desember 2024 (endret) Juleblad Twist og Klementin pleide jeg og få av mamma og pappa 🎅 Endret 8. desember 2024 av Maskinfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #39 Del Skrevet 8. desember 2024 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Juleblad Twist og Klementin pleide jeg og få av mamma og pappa 🎅 Det var ikke spørsmålet. Anonymkode: 8d6a1...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #40 Del Skrevet 9. desember 2024 Noe de kan fordrive tida med frem til middagstid og gjester/frem til vi skal dra av sted. Julehefte eller tegneserie/bok (de liker å lese, men det kunne jo vært lego, puslespill, tegnebok med enkle eller avanserte tegneoppgaver, sudoku, kryssord osv), marsipanstenger/gris til den som liker det, kinderegg til den andre, sjokolade-julekule og nisse, julete godteri (prøver å begrense mengden, da de jo skal orke middag senere, og det er generelt mye søtsaker senere på dagen), og begge får ferdigskrelt mandarin, druer og div oppkutta frukt (vant til fra da de var små, og har bare fortsatt med det). I fjor fikk de også et par lodne, myke sokker. Anonymkode: 0a333...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå