AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #1 Del Skrevet 4. desember 2024 Vi pleier å ha flaxlodd, juleblad, julepysj og godterier. Tar gjerne imot andre tips. Anonymkode: 07bf1...f50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #2 Del Skrevet 4. desember 2024 Bare godteri og et juleblad. Større ting, som julepysj, kan de få i julegave. Venting er en del av greia. Anonymkode: 7db5e...b89 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #3 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg spurte hva hun kunne tenke seg. Godteri, juletegneserie, julebrus, lipgloss. Spør ungdommen hva h*n kunne tenkt seg? Anonymkode: 189d1...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #4 Del Skrevet 4. desember 2024 Badebombe eller dusjsåpe, deo om det brukes Anonymkode: 10a8f...39e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 4. desember 2024 #5 Del Skrevet 4. desember 2024 Snart en på 20 og en på 18. Får julehefte og litt godteri. Er det de altid har fått 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #6 Del Skrevet 4. desember 2024 Våre får bare godteri, er ikke det nok? Anonymkode: ca9cb...eab 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #7 Del Skrevet 4. desember 2024 Godteri, juleblad, smådill, starbucks gavekort på 100 kr og noen piercinger til henne og Playstation gavekort på 150 kr til han. Anonymkode: 6837d...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #8 Del Skrevet 5. desember 2024 iTunes gavekort, litt nytt morsomt godteri og snacks. Anonymkode: 348ee...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 5. desember 2024 #9 Del Skrevet 5. desember 2024 Litt godteri og klementiner. Ikke noe store greier, de er vant til det fra de var små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #10 Del Skrevet 5. desember 2024 Gutt. Alltid favorittlypsylen 🙂. Julehefte, pluss noen andre tegneserier, godteri. Anonymkode: 2d583...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #11 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Bare godteri og et juleblad. Større ting, som julepysj, kan de få i julegave. Venting er en del av greia. Anonymkode: 7db5e...b89 Julestrømpen er for romjulen Henger klar 1.juledag morgen. Julekalender først, så julaften, så julestrømpe. Ting som gir litt underholdning er fint, et spill, lego, gavekort på apps, sminke, god dusjsåpe.. Ikke godteri og frukt og slikt, det står fritt fremme i huset da alle klarer begrense seg. Anonymkode: c421e...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #12 Del Skrevet 5. desember 2024 Godteri og favoritt julebrusen. Henger klar her julaften morgen. Anonymkode: dff6a...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 5. desember 2024 #13 Del Skrevet 5. desember 2024 Hadde godteri og klementin før, men det gir egentlig null mening da det står fremme hele jula uansett. Har sluttet med juleblader også. De ligger også fremme så alle kan lese. Har litt småting i julestrømpa, noe hjernetrim, lego, etc. Noe å fordrive tiden med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. desember 2024 #14 Del Skrevet 5. desember 2024 Dette driver jeg også å tenker på nå. Jeg har i alle år kjøpt en sånn plaststrømpe med godteri og lagt i strømpen deres. Men tror jeg skal finne på noe annet i år... rett og slett fordi jeg syns de strømpene er overpriset. Er ikke mye i dem til prisen, samtidig som det alltid er noe oppi den som de ikke liker. Har litt overskudd i år til å ordne noe mer selv, så da tenker jeg å gjøre det. Blir absolutt litt godteri, kjøper litt på Normal bl.a. Men så tenkte jeg å kjøpe en ting også. Hun på 20 planlegger jeg en håndkrem. Men han på 14 er jeg mer usikker på 🤔 Flaxlodd kunne det vært, men da han har flaxkalender så syns jeg det blir litt kjedelig. Kunne vært et juleblad, men han er ikke noe stor leser, så vet ikke hvilket jeg skulle valgt. Beste forslaget mitt hittil er en energidrikk 🤪 men hm... tenke litt til kanskje. AnonymBruker skrev (1 time siden): Julestrømpen er for romjulen Henger klar 1.juledag morgen. Julekalender først, så julaften, så julestrømpe. Anonymkode: c421e...67a Oi dette har jeg aldri hørt om før. Ikke i Norge i alle fall. Jeg er vokst opp med at man henger spent sin tomme strømpe på sengen når man legger seg lille julaften, og så våkner man på julaften til full strømpe. Og koser seg med den utover julaften mens man venter og venter på kvelden skal komme. 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dellen Skrevet 5. desember 2024 #15 Del Skrevet 5. desember 2024 I år får hon ett stort legosett sån blomsterlego, då har hon nått och pyssla med medans vi lagar mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2024 #16 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vi pleier å ha flaxlodd, juleblad, julepysj og godterier. Tar gjerne imot andre tips. Anonymkode: 07bf1...f50 Samme som alltid, litt godteri, mandarin, julehefte, ett personlig dikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #17 Del Skrevet 5. desember 2024 Mine er ikke så fryktelig glad i godis. Så jeg har ikke hatt så mye av det. Men tannkrem og tannkost har jeg bestandig lagt med. Så kan det være noe små ting dem trenger. Strikk, hårspray eller noe. Den godis en jeg vet dem liker. Når dem var mindre så fikk dem et blad i tillegg. Dem likte å lese i det. Sokker kunne jeg å gi. Anonymkode: 7f532...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2024 #18 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Julestrømpen er for romjulen Henger klar 1.juledag morgen. Julekalender først, så julaften, så julestrømpe. Ting som gir litt underholdning er fint, et spill, lego, gavekort på apps, sminke, god dusjsåpe.. Ikke godteri og frukt og slikt, det står fritt fremme i huset da alle klarer begrense seg. Anonymkode: c421e...67a Åpenbart noe jeg aldri har hørt om. Her får de julestrømpe 24 des, gaveåpning 25 des 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2024 #19 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Våre får bare godteri, er ikke det nok? Anonymkode: ca9cb...eab Det er mer enn godt nok 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #20 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Julestrømpen er for romjulen Henger klar 1.juledag morgen. Julekalender først, så julaften, så julestrømpe. Ting som gir litt underholdning er fint, et spill, lego, gavekort på apps, sminke, god dusjsåpe.. Ikke godteri og frukt og slikt, det står fritt fremme i huset da alle klarer begrense seg. Anonymkode: c421e...67a Vi (som er norsk-amerikanere) er vant til julestrømpe først, det er meningen det skal aktivisere ungene mens de venter på gavene og mens de voksne steller med mat++ først strømpe, så mat/spill/osv på dagtid og så gaver på kvelden. Første juledag er "utforsk og teste ut Det vi fikk dagen". Anonymkode: 6837d...118 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå