Gjest Catwoman Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Bør man la være å ta på elektriske apparater mens man går med mp3-spiller, eller er det ingen risiko? Så et innslag på nyhetene for kort tid tilbake hvor de hadde funnet ut at man kunne få, hvis man var uheldig, en elektrisk ladning gjennom kroppen og ut i ørene så hørselen ble skadet eller i verste fall miste hørselen helt hvis man tok på elektriske apparater (i det tilfellet TV) mens man spilte musikk på mp3-spilleren. Flere som så det innslaget?
Gjest Catwoman Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article545849.ece - der fant jeg artikkelen og.
Amanlis Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 Man skal visst være forstiktig å bruke Mp3-spilleren sammen med fleecetøy også pga elektriske spenninger.
Gjest Catwoman Skrevet 1. mars 2006 #4 Skrevet 1. mars 2006 er det sant? :klø: Til slutt så kan man nesten ikke bruke mp3 spiller trygt noe sted da....
Amanlis Skrevet 1. mars 2006 #5 Skrevet 1. mars 2006 Ja, det er sant. Var på nyhetene enten forrige uke eller uka før der. Men jeg bruker skyllemiddel i fleecetøyet mitt så jeg tar sjansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå