AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Jeg trenger tips til en god fuktighetskrem. Jeg får litt hormonelle kviser, spesielt på haka og i det området, så det må være en krem som ikke forverrer kvisene (såklart 😅). Samtidig så må den være fin under sminke og gi mye fuktighet. Jeg har ganske god erfaring med koreansk hudpleie, men det er liksom så mye reklame på så mange forskjellige at det blir vanskelig å velge. Huden min er ganske normal, men blir litt ekstra tørr på vinterstid. Så vil vel si at jeg har kombinert hudtype. Men den er lite oljete/fet. Noen som har spesifikke tips? Helst ikke altfor dyr (maks 500 kr) Anonymkode: d0e02...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Tilgode å finne, så jeg bruker to ulike som jeg eventuelt tilsetter squalene/olje: For min del The Ordinary HA og Inkey List peptide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Krem alene hjelper lite mot problemhud og vinterkulde. Riktig rens, essenser og aktive ingredienser, og kjemisk peeling. Gjerne også retinol. Er det som virkelig gjør en forskjell. Anonymkode: cf8aa...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Vaselin. Anonymkode: f511c...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden beste fuktighetskremen jeg noengang har prøvd er faktisk O'keeffe's, føler jeg har prøvd alt men ingenting kommer i nærheten. Anonymkode: 12159...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden https://www.vita.no/hudpleie/dagkrem/hyaluronic-acid-moist-cream?v=230706023&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAmMC6BhA6EiwAdN5iLXZw_4dGLuZ1qjDLSbylCdUEvlA3QgRiVfNGRWCfetuXfoFk0zrUxhoC75kQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Denne er fantastisk, elsker den. Finnes også som gel om du er fetere i huden. Ikke så dyr, så prøv 🫶🏻🫶🏻 Anonymkode: 92c4e...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): https://www.vita.no/hudpleie/dagkrem/hyaluronic-acid-moist-cream?v=230706023&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAmMC6BhA6EiwAdN5iLXZw_4dGLuZ1qjDLSbylCdUEvlA3QgRiVfNGRWCfetuXfoFk0zrUxhoC75kQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Denne er fantastisk, elsker den. Finnes også som gel om du er fetere i huden. Ikke så dyr, så prøv 🫶🏻🫶🏻 Anonymkode: 92c4e...137 Dreiv faktisk å vurderte denne 😊 Takk! Anonymkode: d0e02...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Dermalogica skin smoothing cream Anonymkode: 0d0c0...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå