AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #21 Del Skrevet 5. desember 2024 For min del er det ren og skjær viljestyrke… Vanskelig, men verdt det etterpå Anonymkode: 6a59f...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #22 Del Skrevet 5. desember 2024 Har du forsøkt å erstatte avhengigheter med sukkerfri tyggegummi? Eller sukkerfri brus? Nå er ikke sukkerfri brus sunt for tennene. Anonymkode: 010fe...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #23 Del Skrevet 5. desember 2024 Beklager å si det men det sitter kun i hodet. Man må bare bestemme seg for å kutte ut. Ingen sier det er lett, men man greier det. Anonymkode: eb6da...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 5. desember 2024 #24 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er skikkelig ille! MÅ ha sjokolade hver eneste dag. Minst en stor sjokoladeplate som jeg går og småspiser på når jeg er hjemme og jeg skaffer meg alltid sjokolade for å ta med på jobb, til bilen mens jeg sitter og venter på barn jeg henter og så videre.. Det har virkelig sklidd helt ut nå og jeg klarer ikke å se at jeg skal klare å slutte. Anonymkode: 7f251...5fe Er det en sjokolade med høy eller lav sjokolade % innhold? Sannsynligvis med lavt kakaoinnhold. Da er du sukker avhengig, og ikke sjokoladeavhengig. Dabegynner du å kutte ned på sukkeret. Spis heller de sjokoladene med høyt kakaoinnhold, helst 80%, men begynn kanskje med 70% kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 7. desember 2024 #25 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg har gått all inn og kuttet ut sjokolade totalt. Cold tørket. Utrolig vanskelig men det eneste som funker. Spis heller frukt og nøtter som alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lnh9 Skrevet lørdag kl 11:30 #26 Del Skrevet lørdag kl 11:30 Hvordan har det gått TS?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:44 #27 Del Skrevet lørdag kl 12:44 Har vært der selv. Man må bare ta ansvar for egne handlinger, rett og slett disiplin. Det hjalp for meg å tenke at ingenting spiselig kommer seg inn i kroppen min uten at jeg velger å putte det i munnen. Også må man legge til rette for at det blir enklest mulig. Feks ikke ha det liggende hjemme. Ikke gå på butikken. Spise nok vanlig mat Har du gått på en smell og kjøpt likevel, og begynt å spise på en plate, så kan du fysisk gå og kaste resten i søpla og gå ut med posen. Det er ikke sånn at har man først kjøpt det så er alt ødelagt. Man kan også be om hjelp av partner til å legge til rette for å klare det. Og jeg må legge til, at etter noen uker uten godteri, så smaker andre ting bedre og søtere. Så frukt blir faktisk bedre. Jeg syns gulrøtter er søtt nå! Anonymkode: 2e4c5...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:02 #28 Del Skrevet lørdag kl 16:02 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Klippet ut en del av lengre innlegg: Og jeg må legge til, at etter noen uker uten godteri, så smaker andre ting bedre og søtere. Så frukt blir faktisk bedre. Jeg syns gulrøtter er søtt nå! Anonymkode: 2e4c5...765 Jeg har gjort akkurat samme erfaring. Var tidligere avhengig av sjokolade, og klarte ikke å begrense meg. Da jeg endelig klarte å slutte så var det frukt og grønnsaker som ble redningen. Og er enig med deg, gulrot har søtsmak 🥕😊 Jeg savner ikke sjokolade i det hele tatt lenger, og håper det varer. Anonymkode: 29ccd...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:37 #29 Del Skrevet i går, 09:37 AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 18.08): Hvis du ikke går opp i vekt er det jo ikke noe problem, da er det bare å nyte. Anonymkode: b7d49...ecb Det vet du ikke. Kolesterolet kan være høyt selv om du er slank (snakker av erfaring). Anonymkode: 217fc...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:44 #30 Del Skrevet i går, 09:44 Min løsning på sjokoladeavhengighet (og potetgullavhengighet, hadde begge deler) er rett og slett å ikke spise noe. Tok meg lang tid før jeg kom dit, veide 120 kg og du skjønner greia. Men jeg kan ikke ta en bit, da blir det hele 200-grams-plata. Det er samme som en alkoholiker, han kan ikke bare ta ett glass.... Etter at jeg skjønte det, så har jeg klart meg uten. Anonymkode: eff8b...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå