AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #1 Skrevet 4. desember 2024 Jeg leter etter ferdig pinnekjøtt, og skal bare ha et par bein til meg selv til middag en dag. Hvor er det best å kjøpe det? Vil ha det billigst mulig og kunne ta det med hjem. Anonymkode: 5ab55...ce5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #2 Skrevet 4. desember 2024 Letteste er en kafe/spisested som selger pinnekjøtt du kan bestille take away fra. Anonymkode: b7856...075
Daisy-love Skrevet 4. desember 2024 #4 Skrevet 4. desember 2024 Fjordland har. 91kr på Oda, mot 109kr på Meny. Mulig en annen lavpriskjede har? 🤔 Full middag da, men ser du nevner Fjordland og de har i hvert fall. Ellers om du bor et sted hvor det spises litt pinnekjøtt kan det være de har i ferskvaredisken rundt fordi. Sikkert ikke billig, men du får det ferdig i hvert fall. Både matbutikker, slaktere med flere, har ferskvaredisk, selv om det er litt utdøende.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #5 Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg leter etter ferdig pinnekjøtt, og skal bare ha et par bein til meg selv til middag en dag. Hvor er det best å kjøpe det? Vil ha det billigst mulig og kunne ta det med hjem. Anonymkode: 5ab55...ce5 I varmdisken på en butikk som har varmatdisk. Meny og Coop Mega der du bor? Anonymkode: 79bda...78d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #6 Skrevet 4. desember 2024 Daisy-love skrev (3 timer siden): Fjordland har. 91kr på Oda, mot 109kr på Meny. Mulig en annen lavpriskjede har? 🤔 Full middag da, men ser du nevner Fjordland og de har i hvert fall. Ellers om du bor et sted hvor det spises litt pinnekjøtt kan det være de har i ferskvaredisken rundt fordi. Sikkert ikke billig, men du får det ferdig i hvert fall. Både matbutikker, slaktere med flere, har ferskvaredisk, selv om det er litt utdøende. Fjordland sine smaker forferdelig! Anonymkode: 79bda...78d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #7 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fjordland sine smaker forferdelig! Anonymkode: 79bda...78d Ah ok, greit å vite. Når testet du den? TS Anonymkode: 5ab55...ce5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #8 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I varmdisken på en butikk som har varmatdisk. Meny og Coop Mega der du bor? Anonymkode: 79bda...78d Ingen av dem finnes her jeg bor. TS Anonymkode: 5ab55...ce5
Daisy-love Skrevet 5. desember 2024 #9 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fjordland sine smaker forferdelig! Anonymkode: 79bda...78d Ikke smakt selv så det vet jeg ikke. Jeg vil tro det vil variere litt der også. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingen av dem finnes her jeg bor. TS Anonymkode: 5ab55...ce5 Bunnpris har av og til varmdisk, samt noen jokerbutikker. Jeg har også en lokal Kiwi som har varmdisk. Skal vel litt til at en bitteliten Joker har pinnekjøtt om du ikke bor midt i «pinnekjøttbeltet». Jeg hadde spurt om å kjøpe kun kjøttet på Obs kafeen, eller om dere har en Egon eller annen restaurant som har det på menyen. Flere og flere spiser på litt andre måter om dagen, og serveringssteder er vant med å få ulike forespørsler. Jeg har selv emdr om med kjempebillig mat på blant annet Egon, fordi jeg som allergiker ba om kun deler av ulike retter. Så du kan være heldig. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #10 Skrevet 5. desember 2024 Daisy-love skrev (9 minutter siden): Ikke smakt selv så det vet jeg ikke. Jeg vil tro det vil variere litt der også. Bunnpris har av og til varmdisk, samt noen jokerbutikker. Jeg har også en lokal Kiwi som har varmdisk. Skal vel litt til at en bitteliten Joker har pinnekjøtt om du ikke bor midt i «pinnekjøttbeltet». Jeg hadde spurt om å kjøpe kun kjøttet på Obs kafeen, eller om dere har en Egon eller annen restaurant som har det på menyen. Flere og flere spiser på litt andre måter om dagen, og serveringssteder er vant med å få ulike forespørsler. Jeg har selv emdr om med kjempebillig mat på blant annet Egon, fordi jeg som allergiker ba om kun deler av ulike retter. Så du kan være heldig. Takk for forslag. Ja her er det vanskelig å finne pinnekjøtt i varmdisk, tror det kun finnes en på CC der de kanskje kan ha det. Innlandet er ikke akkurat pinnekjøtt-land! TS Anonymkode: 5ab55...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #11 Skrevet 5. desember 2024 Da hadde jeg kjøpt Stranda sin eske med ferdig kokt pinnekjøtt. Denne: Den er veldig god og du kan dele opp pakka før varming og fryse ned i porsjoner det du ikke vil ha første runde. Anonymkode: 18ae0...135 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå