Gå til innhold

Hvor stor suksessrate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske flink til å få få  Tinder dates, oftest Øl dater eller middag dater eller lignende.

har hatt ca 7 dater hvorav en dame var interessert + en jeg var interessert i som nok ikke var så interessert i som kanskje var interessert men da tok jeg ikke kontakt videre.

(Noen av datene har blitt til 2-3 dater men stoppet opp)

Praten på alle datene har gått lett ikke tatt opp noen kontroverser eller rare ting eller vær kjip.

Har ikke prøvd å få de til sengs men et ligg på disse 7 er vel fasiten med hun jeg ikke var interessert i å gå videre med selv om dette skyldes nok at det var noe ennå bedre rundt neste sving.

Det skal sies at jeg ikke prøver å late som jeg er noen annen enn jeg er for å matche videre på feil premisser.

Er dette normalen, hvor mange dater har dere vært på uten å lykkes ?

Hva skal til for å lykkes for å finne noe varig  når det ikke holder med god stemning latter etc, felles for damene er at kjemien ikke stemte helt er en sosial og uredd kar som ikke er nervøs da jeg har muligheter å vet det tar noen dager å skaffe ny date som virker veldig bra (Men bare ca 1 av 4 eller 5 har vært i nærheten av det profilene viser if "hotness" men det har jeg til og med sett bort fra siste dater,

Har mistet den selvtilliten jeg hadde for 2 måneder siden men satser på en ny date hver uke til jeg treffer en jeg matcher(4 uker på rad med date)

Mann 45

Anonymkode: 459fa...b53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva du legger i lykkes. Har vært på relativt få dater jeg ikke har endt opp til sengs med, men langvarige forhold har vist seg å være vanskeligere.

Mann 41

Anonymkode: 70771...c23

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Praten på alle datene har gått lett ikke tatt opp noen kontroverser eller rare ting eller vær kjip.

Jeg tar gjerne opp kontroversielle tema på date. Usikker på om det øker suksessraten, men livet er for kort til å være glætt-polert.

Anonymkode: 62155...279

• Liker 1
Skrevet

Det krever jo forelskelse? 

Det er uvisst med hvem eller når det vil skje, men vi må bare rett og slett være rett for hverandre. Det er ingen måter å lure det til å skje. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tar gjerne opp kontroversielle tema på date. Usikker på om det øker suksessraten, men livet er for kort til å være glætt-polert.

Anonymkode: 62155...279

Tenker også det er viktig, for vil vite hvem jeg har med å gjøre. Verdier er viktig for meg.

Anonymkode: 1db5a...579

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde nok flaks. Var bare på en date, som jeg egentlig ikke hadde noe særlig tro på, men prøvde å ha et åpent sinn som ny i datingverdenen.
Andre date var med han som er kjæresten min nå (vært sammen litt over et år), visste fra første øyeblikk at det var en jeg ønsket noe mer med, og heldigvis var den følelsen gjensidig.

Handler nok om mest om flaks, å treffe en hvor kjemien stemmer og følelsen er gjensidig.

Anonymkode: 7775d...d2b

• Nyttig 3
Skrevet

Av de siste ti Tinder datene jeg har vert på så er det 3 jeg har ønsket å treffe mer enn første daten, og bare en jeg kunne tenkt meg ett forhold med.

Han ville helst bare ha ett litt spennende situasjonship så det orket ikke jeg. 

Så min suksessrate ligger på 0😅👌

Hvis vi teller de som er interessert i sex er det vel 10 av 10, men det er vel fordi jeg er kvinne. Han som bare ville ha ett situasjonship ventet ironisk nok til 5-6 daten før han ble fysisk. 

Anonymkode: 01d28...420

• Nyttig 1
Skrevet

Dersom du ikke screener skikkelig godt før du tar steget med date, alternativt er rimelig ukritisk på hvem du ønsker etablere forhold med, vil jeg si at 1 av 7 er helt fremragende.

Jeg var kollega med en som fant seg en dame på første date. Men det var utelukkende fordi hans eneste krav var at hun var en dame, og at hun ville ha han. Som du nok kan gjette gikk ikke forholdet spesielt godt. Det er sunnere å faktisk ta seg bryet med å lete etter en som passer deg.

Jeg vil si 1 av 50-100 fremstår realistisk, gitt at du altså er på jakt etter noen du oppriktig liker.

Og som flere her poengterer: dersom du velger å ha kontroversielle meninger vil de kunne velte et forhold på ethvert tidspunkt. Å få unnagjort vrakingen på første date er ikke dumt - det er effektivt.

Anonymkode: 2fea3...3e0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er ganske flink til å få få  Tinder dates, oftest Øl dater eller middag dater eller lignende.

har hatt ca 7 dater hvorav en dame var interessert + en jeg var interessert i som nok ikke var så interessert i som kanskje var interessert men da tok jeg ikke kontakt videre.

Har ikke prøvd å få de til sengs men et ligg på disse 7 er vel fasiten med hun jeg ikke var interessert i å gå videre med selv om dette skyldes nok at det var noe ennå bedre rundt neste sving.

Det skal sies at jeg ikke prøver å late som jeg er noen annen enn jeg er for å matche videre på feil premisser.

Hva skal til for å lykkes for å finne noe varig  når det ikke holder med god stemning latter etc, felles for damene er at kjemien ikke stemte helt er en sosial og uredd kar som ikke er nervøs da jeg har muligheter å vet det tar noen dager å skaffe ny date som virker veldig bra (Men bare ca 1 av 4 eller 5 har vært i nærheten av det profilene viser if "hotness" men det har jeg til og med sett bort fra siste dater,

Har mistet den selvtilliten jeg hadde for 2 måneder siden men satser på en ny date hver uke til jeg treffer en jeg matcher(4 uker på rad med date)

Mann 45

For menn flest er det lite hell.

Anonymkode: 17058...644

Skrevet

M 32

Har ligget på 9/9 dates siden jeg lastet ned tinder i september. Helt sprøtt at det har blitt så enkelt å få seg ligg. Alle har vært 4++ år yngre enn meg også. Drit fine damer på tinder. Rene julaften.

Anonymkode: 945fe...434

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

M 32

Har ligget på 9/9 dates siden jeg lastet ned tinder i september. Helt sprøtt at det har blitt så enkelt å få seg ligg. Alle har vært 4++ år yngre enn meg også. Drit fine damer på tinder. Rene julaften.

Kvinner er like, om ikke mer, seksuell enn menn. Morsomt hvordan menn ser på det som seier. De damene er ofte like mye kun ute etter et ligg med mindre de møter en de tror kan bli noe seriøst.

Når det er sagt så møtte jeg kjæresten min på Happn. Han hadde ikke problemer med å få seg dates, men han tok det aldri videre enn den første kaffekoppen da han var ute etter noe seriøst og ikke kjente på den rette kjemien.

Jeg datet også flere og selv om de var morsomme og vi hadde grei kjemi sa det ikke klikk.

Da vi møtte hverandre slo det ned som lyn fra klar himmel.

Vi så oss aldri tilbake og skal flytte sammen neste år ♥️

Anonymkode: 225c2...837

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinner er like, om ikke mer, seksuell enn menn. Morsomt hvordan menn ser på det som seier. De damene er ofte like mye kun ute etter et ligg med mindre de møter en de tror kan bli noe seriøst.

Hvorfor fremstiller du det som en konkurranse? De fleste menn vet at kvinner er gale etter sex også... Det som gjør tinder så revolusjonerende er hvor mye mindre pes det er for å komme i kontakt med interesserte kvinner. Bare noen tastetrykk unna. Kunne personlig aldri blitt sammen med noen av dem da, men det er ikke derfor jeg bruker tinder heller.

Skrevet

Merkelig å snakke om suksessrate. De som er suksessfulle i dating og kjærlighetslivet er jo de som finner sin store kjærlighet!

Ikke de som får seg knull etter knull med menn/kvinner de har null interesse av å møte igjen. 

Anonymkode: 0b8df...c64

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Merkelig å snakke om suksessrate. De som er suksessfulle i dating og kjærlighetslivet er jo de som finner sin store kjærlighet!

Ikke de som får seg knull etter knull med menn/kvinner de har null interesse av å møte igjen. 

Det spørs jo helt hva de vil da.

Anonymkode: 70771...c23

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Tenkte ikke suksess ift ligging men ift partner det ble et forhold av.

TS

Skrevet

Har vært på date med/datet fem menn de siste årene. Den ene daten ble det med én date, de fire andre datet jeg over noen måneder. Tre av dem avslutta med meg, den siste var det jeg som avslutta datingen med. Er vel bare én av dem jeg fortsatt tenker på. 

Ingen stor suksess altså. 

Anonymkode: fff0d...6ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 16.31):

Mann 45

Jeg tror du ligger rundt medianen når det gjelder dates og hva som kan defineres som suksess hva det gjelder dating når det gjelder menn, kanskje litt over faktisk. Jeg ligger på samme nivå. 

Tinder, moderne dating og langvarige seriøse forhold går ikke hånd i hånd. 

Prøv andre jaktmarker. 

M37

Anonymkode: 49162...b32

Skrevet

Jeg kjente luften gå ut av meg i det jeg leste en av svarene her om at det er realistisk at 1 av 50-100 blir noe bra liksom.. nå er ikke jeg på tinder, fordi jeg føler så veldig på at det er mye tull(knull)prat og lite forholdsmennesker der, men jeg tar meg selv i at jeg faktisk har fått masse meldinger og kontakt fra folk på nettsiden jeg er, men ikke har vært på en eneste date.. og ironisk nok så er det fordi jeg sikkert delvis ikke har troen på at det er noen der ute for meg.

Det er 3 (siden i sommer) jeg har hatt kontakt med på sms/snakket i telefonen med, 1 sluttet å melde meg, 1 sa jeg nei takk til og den siste har jeg sluttet å svare.. Det er altså 0-0 her også. Som dere skjønner så er jeg ræva på dette, og det er nok mye selvtillit. Jeg er pen, men litt rund, blid og omgjengelig men ekstremt varsom på menn/nye mennesker.. megadårlig kombo.

TS du virker å satse og tørre og prøver; det vil gi deg mye høyere suksessrate enn sånne teitinger som meg. Jeg kunne sikkert gått på samtlige av de datene du har gått på og funnet en grunn til å ikke gå på ny date med noen av dem; selv om jeg likte dem :P Fordi jeg er redd for avvisning/følelser, hvilken av de to som er verst strides de lærde om.. 
Dette vil gå veien for deg, tenker jeg uansett:)

K38

Anonymkode: 35781...c00

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kjente luften gå ut av meg i det jeg leste en av svarene her om at det er realistisk at 1 av 50-100 blir noe bra liksom.. nå er ikke jeg på tinder, fordi jeg føler så veldig på at det er mye tull(knull)prat og lite forholdsmennesker der, men jeg tar meg selv i at jeg faktisk har fått masse meldinger og kontakt fra folk på nettsiden jeg er, men ikke har vært på en eneste date.. og ironisk nok så er det fordi jeg sikkert delvis ikke har troen på at det er noen der ute for meg.

Det er 3 (siden i sommer) jeg har hatt kontakt med på sms/snakket i telefonen med, 1 sluttet å melde meg, 1 sa jeg nei takk til og den siste har jeg sluttet å svare.. Det er altså 0-0 her også. Som dere skjønner så er jeg ræva på dette, og det er nok mye selvtillit. Jeg er pen, men litt rund, blid og omgjengelig men ekstremt varsom på menn/nye mennesker.. megadårlig kombo.

TS du virker å satse og tørre og prøver; det vil gi deg mye høyere suksessrate enn sånne teitinger som meg. Jeg kunne sikkert gått på samtlige av de datene du har gått på og funnet en grunn til å ikke gå på ny date med noen av dem; selv om jeg likte dem :P Fordi jeg er redd for avvisning/følelser, hvilken av de to som er verst strides de lærde om.. 
Dette vil gå veien for deg, tenker jeg uansett:)

K38

Anonymkode: 35781...c00

Det er en av 50, fordi det er blind date. Problemet med dating nå er jo at folk dater uten å ha den gode følelsen og dermed er fallhøyden stor for at det blir feil, for hvordan skal de uansett vite når de bare har fått kontakt gjennom en skjerm? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er en av 50, fordi det er blind date. Problemet med dating nå er jo at folk dater uten å ha den gode følelsen og dermed er fallhøyden stor for at det blir feil, for hvordan skal de uansett vite når de bare har fått kontakt gjennom en skjerm? 

Ja, det er kjempevanskelig. Men dersom man vil treffe noen nå for tida så er det jo dessverre skjerm som er tingen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det er kjempevanskelig. Men dersom man vil treffe noen nå for tida så er det jo dessverre skjerm som er tingen. 

Jeg bruker ikke skjerm, og tenker det blir vanskelig. Skal prøve å være mer sosial når jeg er klar for det. Vi har makt over hvordan vi ønsker å leve livet pg jeg velger å tro at det er håp å fortsatt kunne forelske seg andre steder ansikt til ansikt. 

Kroppen har ikke sluttet å kunne respondere når vi er nær noen, så hvorfor skulle det ikke gå? Det vil kreve mot, men vi blir jo dum modige når vi forelsker oss, så det går sikkert 😊 Er ikke egentlig bekymret. Har ikke lyst til å ha noe med app situasjonen å gjøre, så skal ikke inn dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...