AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Erfaringer? Fjernet spiral (mirena 4 november) hadde blødning én uke fra 5 november som var helt som vanlig mens. Usikker på når EL var denne mnd. Er nå på syklusdag 30. Anonymkode: 682b4...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Da jeg sluttet på p-pillene i fjor tok det litt tid før syklusen stabiliserte seg. Min første syklus var 34 dager. Fordi jeg fikk eggløsning sent. Så fikk jeg en kort syklus. Så ble den etterhvert normal på 27-30 dager. Muligheten for graviditet kommer jo helt ann på når du hadde eggløsning. Det kan godt hende den kom ekstra sent denne gangen så her er det vel bare å vente og se. Fram til syklusen din har stabilisert seg tenker jeg at alt er mulig. Anonymkode: 9d56b...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Vil si så lenge du ikke vet når du hadde eggløsning har du ikke noe ikm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Sist jeg sluttet på prevensjon fikk jeg en bortfallsblødning og så fikk jeg ikke mens før igjen før jeg hadde passert cd 60… Kan ta tid før du får normal syklus og får tilbake mens. Anonymkode: 0a691...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå