AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #21 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ikke første steg å finne ut hvorfor han er sint og frustrert?. Etter svarene her er det enten å forlate eller undertrykke følelser som gjelder? Når du har funnet grunnen, kan du ta avgjørelsen om du vil gå eller støtte opp om å få løst problemet Anonymkode: 270fb...b70 Kan du utdype det første der? For meg høres det ut som at sinne rettet mot partner er blitt vedkommendes måte å uttrykke enhver form for misnøye eller ubehag på. Og å være emosjonell boksesekk og søppelbøtte for sine nærmeste er gift for den som har fått tildelt den rollen. Hva hjelper det da å finne ut av hvorfor han er sint, hvis sinnet kommer i stedet for enhver annen negativ følelse? Oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: 51201...624 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #22 Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kan du utdype det første der? For meg høres det ut som at sinne rettet mot partner er blitt vedkommendes måte å uttrykke enhver form for misnøye eller ubehag på. Og å være emosjonell boksesekk og søppelbøtte for sine nærmeste er gift for den som har fått tildelt den rollen. Hva hjelper det da å finne ut av hvorfor han er sint, hvis sinnet kommer i stedet for enhver annen negativ følelse? Oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: 51201...624 Virkelig? Finne grunnen til misnøyen er ikke viktig?? Kan være mange grunner alt fra misnøye med forholdet eller utenforliggende faktorer som jobb eller økonomi. Når man vet hvorfor, kan man ta stilling om å hjelpe eller forlate. Anonymkode: 270fb...b70 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #23 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 16.15): Jeg levde med en sint kvinne, men min erfaring er at slikt ikke blir bedre, det er dypt forankret i personligheten Anonymkode: f915c...085 Jeg var mye sint med eksmannen min, jeg vet ikke hvorfor, tror kanskje jeg følte meg litt «overmannet», han hadde det moralske overtaket konstant, og jeg klarte aldri å stå opp for meg selv. han gikk fra meg, mye på grunn av sinneutbruddene. Jeg har ikke vært sint på den måten i de 7 årene som har gått . Selv om jeg har ny mann, har aldri kjent på den frustrasjonen igjen. Anonymkode: ff33c...0e1
Dojakitty Skrevet 8. desember 2024 #24 Skrevet 8. desember 2024 Jepp. Levd med en sinna mann i flere år. Det var jævlig. Hele livet mitt var styrt av hans humør. Jeg har derfor fått helt avsmak på å leve sammen med en mann noengang igjen. Livet uten han er så fredfylt og nydelig at jeg har ikke ord. Jeg anbefaler deg virkelig å tenke over hvordan du ønsker å ha det i livet. For tro du meg! Gresset er ikke bare grønnere på andre siden, jeg har ikke ord for hvor nydelig det er. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå