Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har smakt den?

Jeg er i perioder storforbruker av nutrilett pga latskap (stort sett), men siden de er dyre tenkte jeg å høre hva folk her som har smakt den synes før jeg bruker penger på den?

(Uff, for en setning :sjenert: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke smakt den, nei.. Men jeg brukte den "mørk sjokolade" som godteri en stund(i håp om at det var litt sunnere). Namme! :sikle:

Skrevet

Jeg har smakt den og syns den var god :)

Gjest Gjest
Skrevet

Mmm den hørtes god ut :sikle:

Hvordan var den i forhold til "Mørk sjokolade".?Synes den er kjempegod jeg. Bare så dumt at jeg blir så avhengig. En sånn er jo liksom ett måltid, men jeg spiser den som dessert jeg. Huff sjerpings her altså :fy_fy:

Skrevet
Mmm den hørtes god ut :sikle:

Hvordan var den i forhold til "Mørk sjokolade".?Synes den er kjempegod jeg. Bare så dumt at jeg blir så avhengig. En sånn er jo liksom ett måltid, men jeg spiser den som dessert jeg. Huff sjerpings her altså  :fy_fy:

Kjenner meg igjen der, ja.. Jeg tar en som erstatningsmåltid pluss to til dessert. :ler:

Skrevet
Kjenner meg igjen der, ja.. Jeg tar en som erstatningsmåltid pluss to til dessert.  :ler:

Det har det med å gå sånn, ja! :ler:

Dere som har smakt den nye, smaker den faktisk brownies eller? Så mye som det er mulig å forvente at den gjør, liksom?

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Nå har jeg smakt den nye brownies nutrilettbaren. Den var god den, men synes faktisk at den med mørk sjokolade er bedre.

Skrevet

Nå har jeg også smakt den, den var god! Smakte mer brownie enn jeg trodde. Synes det var den beste nutrilettbaren av de jeg har smakt (har ikke prøvd den med mørk sjokolade).

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes nesten den med mørk sjokolade smaker mer brownies enn den som heter brownies :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...