Polluela Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Noen som har smakt den? Jeg er i perioder storforbruker av nutrilett pga latskap (stort sett), men siden de er dyre tenkte jeg å høre hva folk her som har smakt den synes før jeg bruker penger på den? (Uff, for en setning )
hecuba Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 Har ikke smakt den, nei.. Men jeg brukte den "mørk sjokolade" som godteri en stund(i håp om at det var litt sunnere). Namme!
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #4 Skrevet 1. mars 2006 Mmm den hørtes god ut Hvordan var den i forhold til "Mørk sjokolade".?Synes den er kjempegod jeg. Bare så dumt at jeg blir så avhengig. En sånn er jo liksom ett måltid, men jeg spiser den som dessert jeg. Huff sjerpings her altså
hecuba Skrevet 1. mars 2006 #5 Skrevet 1. mars 2006 Mmm den hørtes god ut Hvordan var den i forhold til "Mørk sjokolade".?Synes den er kjempegod jeg. Bare så dumt at jeg blir så avhengig. En sånn er jo liksom ett måltid, men jeg spiser den som dessert jeg. Huff sjerpings her altså ← Kjenner meg igjen der, ja.. Jeg tar en som erstatningsmåltid pluss to til dessert.
Polluela Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2006 Kjenner meg igjen der, ja.. Jeg tar en som erstatningsmåltid pluss to til dessert. ← Det har det med å gå sånn, ja! Dere som har smakt den nye, smaker den faktisk brownies eller? Så mye som det er mulig å forvente at den gjør, liksom?
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #7 Skrevet 15. mars 2006 Nå har jeg smakt den nye brownies nutrilettbaren. Den var god den, men synes faktisk at den med mørk sjokolade er bedre.
Polluela Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2006 Nå har jeg også smakt den, den var god! Smakte mer brownie enn jeg trodde. Synes det var den beste nutrilettbaren av de jeg har smakt (har ikke prøvd den med mørk sjokolade).
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #9 Skrevet 15. mars 2006 Jeg synes nesten den med mørk sjokolade smaker mer brownies enn den som heter brownies
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå