Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skal starte på jobb igjen neste uke, og føler meg usikker. Usikker på om jeg er glemt eller ikke likt mer. 

Er sikker på at baby vil ha det bra hjemme med en super pappa, men er altså veldig bekymret for oppstart på jobb. Det er ingen reell grunn til bekymringen, annet enn at jeg har vært borte fra jobb i rett over ti måneder i strekk. 

Er det flere som har hatt det slik? Gikk det seg til? 

Anonymkode: 74539...aa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh ja, den følelsen er kjempevanlig! Også i forbindelse med sykmelding, og av den grunn er det anbefalt å likevel ha kontakt med arbeidsplassen om man er sykmeldt 100%. Hadde det på akkurat samme måte som deg etter min forrige mammapermisjon og gruet meg veldig. Kom på jobb og alt var helt som før :) Dette går så fint, så.

Anonymkode: de923...50b

• Hjerte 1
Skrevet

Skjønner godt at du tenker sånn, men min erfaring er at det sosialt sett var som om jeg aldri hadde vært borte etter sånn ca 5 min ❤️ faglig tok det litt lenger tid å komme i gang igjen 😅

Anonymkode: 495ef...0f4

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Åh ja, den følelsen er kjempevanlig! Også i forbindelse med sykmelding, og av den grunn er det anbefalt å likevel ha kontakt med arbeidsplassen om man er sykmeldt 100%. Hadde det på akkurat samme måte som deg etter min forrige mammapermisjon og gruet meg veldig. Kom på jobb og alt var helt som før :) Dette går så fint, så.

Anonymkode: de923...50b

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Skjønner godt at du tenker sånn, men min erfaring er at det sosialt sett var som om jeg aldri hadde vært borte etter sånn ca 5 min ❤️ faglig tok det litt lenger tid å komme i gang igjen 😅

Anonymkode: 495ef...0f4

Tusen takk for svar.  Dere aner ikke hvor godt det var å lese disse svarene. ❤️

Anonymkode: 74539...aa3

Skrevet

Jeg begynte i jobb igjen denne uken, etter mammapermisjon. Når jeg kom hjem etter første arbeidsdag var jeg SÅ trist. Syns det var vondt at permisjonen var over allerede, at jeg ikke skulle være hjemme med lille noe mer.. Arbeidsdagen går bra, og fort! Har veldig fine kolleger som har vært igjennom det samme, noen ganske nylig. Deilig å føle seg «nyttig» på en annen måte også 😊 Følelsene rundt det å være borte fra lille har blitt bedre utover uken, nå ser jeg heller frem til ettermiddager/helger og alt vi skal gjøre - framfor alt vi ikke får gjort! Unner også pappaen veldig og få oppleve tid hjemme, og vet de kommer til å kose seg skikkelig!

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...