AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #1 Skrevet 4. desember 2024 Jeg og min samboer har bodd sammen i 9 år, og har to barn sammen pluss av vi bor også sammen min min eldre datter fra et ekteskap som havarerte for 15 år siden. Vi har for det meste hatt det veldig hygelig sammen, men de siste årene har veldig mye begynt å skrante med kommunikasjonen mellom oss i mellom. Jeg er trøtt og sliten av at vi skal gå rundt på denne måten. De siste ukene har jeg syntes at det har vært noe merkelig med oppførselen hans. Det startet med at jeg skulle ta en sekk som er hans fra skapet for å bruke til å ha med på en sosial tur med jobben min. Da ble han helt gal og sa at den sekken kunne jeg ikke bruke. I går var jeg oppe på krypeloftet vår en tur for å hente vinterdynene og da så jeg den samme sekken ligge der oppe plutselig. Jeg bestemte meg for å kikke oppi og da så jeg at i den lå det en sånn sexdukke som bare er rumpe med rumpehull og litt lår i gummi. Den lå i esken sin, så den var nok ikke brukt men jeg blir helt kvalm av å tenke på dette som han har sjult for meg og helt sikkert fantaserer om å bruke. Dette er nesten utroskap og jeg er veldig redd for at jeg har tilbragt så mange år sammen med en syk mann. Hva bør jeg gjøre med dette? Han kommer til å bli rasende hvis han vet at jeg har sett hemmeligheten og jeg er ikke sikker på hva jeg egentlig vil gjøre nå. Anonymkode: fa26f...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #3 Skrevet 4. desember 2024 Så han er redd for å dele hva han tenner på, og du på din side ser på det som utroskap at han runker i noe som tilsvarer en dildo? Anonymkode: b91b8...c19 11 1 2
Stor pike Skrevet 4. desember 2024 #4 Skrevet 4. desember 2024 Er en tentaly verre enn en vibrator? Jeg synes ikke det. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #5 Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er nesten utroskap og jeg er veldig redd for at jeg har tilbragt så mange år sammen med en syk mann. Anonymkode: fa26f...2ca Troll. Anonymkode: 1d9c0...9b3 11 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #6 Skrevet 4. desember 2024 Hvordan er det utroskap? Det er en plastleke. Og at den ligger i esken betyr ikke at den er ubrukt. Bare om di så at emballasje ikke var brutt Anonymkode: a8fac...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #8 Skrevet 4. desember 2024 Det er en runkeleke, ikke en annen kvinne. Hadde jeg vært mannen din hadde jeg også gjemt lekene mine, i frykt for en gal kone som vil kalle meg syk og utro for å onanere. 🙄 Anonymkode: 58f65...121 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #9 Skrevet 4. desember 2024 Med mindre det lå ett faktisk kvinne underliv i sekken så hadde jeg tatt dette med knusende ro. Jeg synes du overdriver noe helt voldsomt. Ikke rart det er kommunikasjons problemer. Anonymkode: 0502f...9a8 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #10 Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med mindre det lå ett faktisk kvinne underliv i sekken så hadde jeg tatt dette med knusende ro. Jeg synes du overdriver noe helt voldsomt. Ikke rart det er kommunikasjons problemer. Anonymkode: 0502f...9a8 🤣 Bildene jeg fikk nå🫣😜🤣 Jeg har en dildo. Kjæresten definerer ikke det som utroskap 👀 Anonymkode: be926...16e 3 1
maddee Skrevet 4. desember 2024 #11 Skrevet 4. desember 2024 Unnskyld at jeg ler🤣🤣 den mannen der er ikke mye å samle på.. altså menn er generelt merkelige, men han der? 😅🤣🤣🤣 1
Gjest ufiltrert Skrevet 4. desember 2024 #12 Skrevet 4. desember 2024 Så han har det nøyaktig motsatte av en dildo (mer eller mindre), og for kvinner så er dildo noe helt naturlig, litt kinky, men helt ok og helt kocher. Så har vi en mann her da med sexlyst, og har fått seg ett sexleketøy som han (men VELDIG GOD GRUNN) er VELDIG urolig DU skal reagere på. Og simsalabim så var menn med sexleketøy utro mens kvinner nei dem passer jo bare på behovene sine. Menn får ikke ha behov eller ønskemål.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #13 Skrevet 4. desember 2024 Dette må jo være en trolletråd. Kan ikke tro noen der ute mener bruk av privat sexleketøy er utroskap. Anonymkode: a2867...62b 5
Brunello Skrevet 4. desember 2024 #14 Skrevet 4. desember 2024 maddee skrev (5 minutter siden): Unnskyld at jeg ler🤣🤣 den mannen der er ikke mye å samle på.. altså menn er generelt merkelige, men han der? 😅🤣🤣🤣 På lik linje med kvinner som har dildo, womanizer og lignende???? 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #15 Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): 0/10 Anonymkode: c110c...de9 ☝️ Anonymkode: 352f2...18a 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #16 Skrevet 4. desember 2024 Hvorfor skriver du med fete typer? Anonymkode: 7d618...77e
Taffel Skrevet 5. desember 2024 #17 Skrevet 5. desember 2024 Storm i et vannglass... han kjenner deg sikkert godt nok til å vite at du ville reagere som du gjør. Ro ned da, og spør om hva som er greia? Sexleketøy er helt normalt, men med en partner som har en annen mening, så blir det å skjule og lyve. Prøve å slippe opp noen fordommer? Kanskje du kan få noen aha-opplevelser? Det er ikke avvik eller utroskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå