AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Har noen her tatt nevrografi før? Er det vondt eller veldig ubehagelig? Gruer meg😔 Anonymkode: 669d3...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Jeg syntes ikke det var vondt. Det eneste som ble litt ubehagelig var da hun lette lenge etter en nerve. Jeg hadde ikke nevnt at jeg har hatt skiveutglidning og en del vondt i ryggen i mange år, så det sto ikke i henvisningen. Nevrografen unnskyldte seg for at hun ikke spurte før, men det var jo ikke hennes skyld og heller ikke mer enn litt ubehagelig. Anonymkode: 83287...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Altså opplevde jeg det hverken som veldig ubehagelig eller vondt 😊 det går nok veldig bra. Anonymkode: 83287...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså opplevde jeg det hverken som veldig ubehagelig eller vondt 😊 det går nok veldig bra. Anonymkode: 83287...4bd AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg syntes ikke det var vondt. Det eneste som ble litt ubehagelig var da hun lette lenge etter en nerve. Jeg hadde ikke nevnt at jeg har hatt skiveutglidning og en del vondt i ryggen i mange år, så det sto ikke i henvisningen. Nevrografen unnskyldte seg for at hun ikke spurte før, men det var jo ikke hennes skyld og heller ikke mer enn litt ubehagelig. Anonymkode: 83287...4bd Tusen takk for beroligende svar😊 Må man ligge på en hard benk i 1,5- 2 timer, eller kan man sitte? Anonymkode: 669d3...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Kommer an på hvordan du takler å få støt 😅 Jeg lå og grein og behandleren syntes så synd på meg at hun avsluttet ganske raskt. Men det var ikke vondt, det er bare jeg som ikke kan fordra å få støt. Maks litt ubehahelig om man skal være objektiv. Anonymkode: 0c2fc...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tusen takk for beroligende svar😊 Må man ligge på en hard benk i 1,5- 2 timer, eller kan man sitte? Anonymkode: 669d3...26e Jeg satt på benken, altså - ryggen på benken var satt opp. Anonymkode: 83287...4bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kommer an på hvordan du takler å få støt 😅 Jeg lå og grein og behandleren syntes så synd på meg at hun avsluttet ganske raskt. Men det var ikke vondt, det er bare jeg som ikke kan fordra å få støt. Maks litt ubehahelig om man skal være objektiv. Anonymkode: 0c2fc...848 Huff😧 Anonymkode: 669d3...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Hva du skal undersøke er ganske relevant. Er det kun nevrografi eller er det EMG også? Sist jeg tok nevrografi, altså der de bruker overflateelektroder, så tok hele undersøkelsen 20-30 minutter, og var knapt litt ubehagelig. Overhode ikke smertefullt. Jeg fikk sitte halvveis oppreist. Når jeg tok EMG, altså nevrografisk undersøkelse med nåler, så holdt jeg på kaste opp av smertene. Anonymkode: e13cb...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hva du skal undersøke er ganske relevant. Er det kun nevrografi eller er det EMG også? Sist jeg tok nevrografi, altså der de bruker overflateelektroder, så tok hele undersøkelsen 20-30 minutter, og var knapt litt ubehagelig. Overhode ikke smertefullt. Jeg fikk sitte halvveis oppreist. Når jeg tok EMG, altså nevrografisk undersøkelse med nåler, så holdt jeg på kaste opp av smertene. Anonymkode: e13cb...d68 EMG hørtes fælt ut😯 Det står bare nevrografi i innkallingen, så håper det bare er det som skal skje da🤞 Anonymkode: 669d3...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har noen her tatt nevrografi før? Er det vondt eller veldig ubehagelig? Gruer meg😔 Anonymkode: 669d3...26e Når er det man tar nevrografi? Anonymkode: 5d91c...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tok nevrografi i fjor (begge beina og armene). Det tok vel sånn 30-40 min? Noe ubehagelig, men ikke noe problem å holde ut. Han som gjorde undersøkelsen hadde jobbet med dette i 15-16 år, og han sa at i stort sett alle de tilfellene han hadde måtte avbryte undesøkelsen før den var ferdig, så var det mannlige pasienter. 🤭 Anonymkode: a8dec...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Tok både nevrografi og EMG og synes ikke det var mer en litt ubehagelig. Men nå er jo ett av symptomene som fikk meg undersøkt nettopp nummenhet, så kanskje det bare er meg Ville ikke bekymret meg i alle fall, nevrologen sa de fleste synes det er nettopp litt ubehagelig, men ikke ille. Anonymkode: dc3ff...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå