AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jeg skal snart ha skoleeksamen uten hjelpemidler. Fungerer erfaringsmessig svææært dårlig under slikt press!!! Under eksamen får vi utdelt kladdeark. Kan man begynne å notere på disse før man får utdelt eksamen? Tenker da på ventetiden fra man har satt seg på plassene, smartklokker, telefoner, bøker o.l er lagt bort, og man venter på at eksamen skal åpne seg på pc-en… Er et «puggefag» så jeg tenker formler o.l man trolig får bruk for… Frister å jukse ved å skrive på lårene, men så lavt skal jeg ikke synke altså!!! Anonymkode: c7407...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Kladdearkene blir utdelt når eksamen har startet. Så nei. Anonymkode: 40545...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Bruk tida på å repetere i hodet, eller lær deg en meditasjon du kan bruke. En meditasjon og pusteøvelser vil være nyttig for deg resten av livet. Det kommer til å komme flere situasjoner hvor du må prestere under stress, press og hjelpemidler. Anonymkode: a24fd...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå