AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hei! er det andre som har gått så og si hele graviditeten uten symptomer? Jeg har vært ganske trøtt og litt småkvalm av og på, men så og si bare det.. nå føler jeg nesten ikke kvalmen lenger, og blir litt bekrymret. Hadde en ultralyd i uke 7+1 der hjertet slo og Har ultralyd neste mandag 9+1, så satser på at alt er fint🤞🏼 har andre opplevd dette og at alt har vært fint? Anonymkode: 7e91c...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! er det andre som har gått så og si hele graviditeten uten symptomer? Jeg har vært ganske trøtt og litt småkvalm av og på, men så og si bare det.. nå føler jeg nesten ikke kvalmen lenger, og blir litt bekrymret. Hadde en ultralyd i uke 7+1 der hjertet slo og Har ultralyd neste mandag 9+1, så satser på at alt er fint🤞🏼 har andre opplevd dette og at alt har vært fint? Anonymkode: 7e91c...bce Jeg er 20+0, men følte akkurat det samme som deg på den tiden. Symptomer kom og gikk😄 Anonymkode: 52c0e...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Jeg hadde symptomer i kanskje fem dager i uke 7, da var jeg veldig trøtt og kvalm. De forsvant like fort som de kom, og jeg har ikke følt meg gravid siden, så jeg stusset jo litt i om der faktisk var noen i magen. Er i uke 13 nå og var på tidlig ultralyd 12+6, der alt så fint ut 😊 Anonymkode: 95230...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har et barn på 5 år hvor jeg gikk hele svangerskapet uten et eneste symptom 🤭 magen begynte å vokse etterhvert da, så det inkludert bittelitt tilhørende småvondter her og der mot slutten var det eneste. Var ikke kvalm, ikke trøtt, ikke noen ting - glemte at jeg var gravid i starten 😅 Venter nr 2 nå - er bare 7 uker på vei men til nå er jeg kun litt trøtt. Ingen andre symptomer håper dette svangerskapet blir like enkelt 🤞🏼🤭 Anonymkode: 994bc...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! er det andre som har gått så og si hele graviditeten uten symptomer? Jeg har vært ganske trøtt og litt småkvalm av og på, men så og si bare det.. nå føler jeg nesten ikke kvalmen lenger, og blir litt bekrymret. Hadde en ultralyd i uke 7+1 der hjertet slo og Har ultralyd neste mandag 9+1, så satser på at alt er fint🤞🏼 har andre opplevd dette og at alt har vært fint? Anonymkode: 7e91c...bce En kollega av meg hadde det sånn, ikke kvalme eller andre symptomer. En annen jeg kjenner spydde på vei til UL, men så bar det dessverre flere uker siden fosteret hadde sluttet vokse. Så på godt og vondt så kan man ikke ta symptomer som tegn PP noe som helst, så man må jo bare satse på at alt er fint og krysse fingrene! Anonymkode: d0f02...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandagsunge Skrevet 9 minutter siden #6 Del Skrevet 9 minutter siden Eg hadde generelt lite symptom utanom ømme brystvortar og eitt par veker der eg var daue trøtt. Brystvorteømheita kom og gjekk. For øvreg seier dei vel at det er små sjansar for SA om ein har sett bankande hjarte ❤️ lukke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå