AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Titter etter en slik nå og det står mellom to. Den vanlige og den som heter East West Bayswater og er litt mindre. Hvilken str har du og er du fornøyd med det valget? Anonymkode: d9fc2...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har den originale, i sort, classic grain. Synes den er litt tung... Men veldig praktisk, og holder seg meget godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Originale, i brunt skinn. Hatt den i 10 år, og syns den fortsatt er like fin, om ikke finere. Anonymkode: ee27b...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden har også den orginale men i sort, og er enig i at den oppleves som litt tung. Anonymkode: 0c91f...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Originale, i brunt skinn. Hatt den i 10 år, og syns den fortsatt er like fin, om ikke finere. Anonymkode: ee27b...c18 Har hatt min i 1,5 år. I brunt skinn, original. Den har blitt «solbrent» tross beskyttelse, og mistet «beskyttelsen» rundt kantene. Fått skrukker og slitasje, men jeg har brukt den hver eneste dag og overalt så det er kanskje ikke rart i. Anonymkode: 6d8c6...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har hatt min i 1,5 år. I brunt skinn, original. Den har blitt «solbrent» tross beskyttelse, og mistet «beskyttelsen» rundt kantene. Fått skrukker og slitasje, men jeg har brukt den hver eneste dag og overalt så det er kanskje ikke rart i. Anonymkode: 6d8c6...118 Hvilken str og brunfarge er det fu har? Jeg vurderer disse to: Anonymkode: d9fc2...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hatt min i 1,5 år. I brunt skinn, original. Den har blitt «solbrent» tross beskyttelse, og mistet «beskyttelsen» rundt kantene. Fått skrukker og slitasje, men jeg har brukt den hver eneste dag og overalt så det er kanskje ikke rart i. Anonymkode: 6d8c6...118 Da er ikke kvaliteten nå som før. Har samme erfaring med dyre vesker av nyere dato, der "piping", altså forseglingen sprekker opp. Min er fra 2013 og er brukt mye, men veldig flott i form og skinn fremdeles, bare små "scuffs" på sidene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Kjøp vintage er mitt råd En som har holdt seg godt. Ser nå at det er det du skal 👍 Endret 10 timer siden av Doris Becker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Doris Becker skrev (32 minutter siden): Kjøp vintage er mitt råd En som har holdt seg godt. Ser nå at det er det du skal 👍 Ja kjøper bare Vintage eller iallfall noen år gamle vesker. Både for å få de billigere, men også for å se hvordan de har holdt seg. Den øverste er en del år gammel, mens den nederste kjenner jeg ikke like godt. Men når dere sier at den vanlige store er litt tung, så er nok ikke den noe lettere med den ekstra pynten, så tror den utgår. Blir det vanlig stor så venter jeg heller til jeg finner en vanlig utgave i en fin brunfarge. TS Anonymkode: d9fc2...b85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå