AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Har betennelse i skulder som er vondt.Noen som vet hvor lenge dette varer?Vært sykmeldt i 4 uker nå. Anonymkode: e0eef...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har betennelse i skulder som er vondt.Noen som vet hvor lenge dette varer?Vært sykmeldt i 4 uker nå. Anonymkode: e0eef...0c0 Dette er jo ekstremt individuelt… du må høre med legen din om ditt tilfelle… Anonymkode: 765a0...d95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Det er dessverre umulig å si. Noen varer i uker, måneder, noen varer i årevis. Jeg hadde kronisk betente skuldre og overarmer som pågikk i hele 17 år. Opp og ned i bølgedaler, noen ganger ikke fullt så vondt, andre ganger klarte jeg såvidt å krongle til en tannpuss pga armen var så smertefull. Så en dag plutselig gjorde det ikke vondt lenger når jeg havnet liggende over på siden i senga. Jeg var vant til å måtte skifte stilling etter få minutter pga smertene, men det var bare ikke vondt mer! Kunne bruke armene normalt og det var borte. Dette er 7 år siden nå, det har ikke kommet tilbake! Det var 17 kjipe år da. Beklager denne skrekkhistorien, men sånt skjer noen ganger med betennelser. Mine gikk inn i leddkapselen i skulderleddet også, i tillegg til senene utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Er det ikke immunforsvaret som fikser sånne betennelser? Anonymkode: d1f44...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Hva i skulderen er betent? "Betennelse i skulderen" er et ganske vidt begrep... Og hva har du gjort av tiltak, annet enn å være sykmeldt? Anonymkode: b4119...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva i skulderen er betent? "Betennelse i skulderen" er et ganske vidt begrep... Og hva har du gjort av tiltak, annet enn å være sykmeldt? Anonymkode: b4119...0d9 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva i skulderen er betent? "Betennelse i skulderen" er et ganske vidt begrep... Og hva har du gjort av tiltak, annet enn å være sykmeldt? Anonymkode: b4119...0d9 Oppe i skulderen men ikke vært på mr enda.Har vært to ganger i uken hos fysio og trent skuldrene lett.Gått turer og gjort de rådene fysio har gitt meg Anonymkode: e0eef...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Hvorfor spør du kg og ikke de fagpersonene du går til? Anonymkode: 418ac...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Er det muskler? Dersom det er feks slimposebetennelse, kan det ta opp til 2 år, det samme med frozen shoulder. Så det kommer an på hvor det er, hvor "sint" betennelsen er, hva det faktisk er - og hvordan du responderer på behandling. Den kan vere medikamentell eller trening, eller operasjon. Det kommer an på. Så litt som å spørre hvor lang er et tau.... Jeg har hatt kronisk betennelse i 4.5 år i skulderen, andre har det i seks -åtte uker..... Håper du slipper det jeg har. Anonymkode: abed6...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå