AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #1 Del Skrevet 4. desember 2024 Mitt inntrykk er i hvert fall det. Menn har 1 stor forelskelse/kjærlighet ila livet sitt, og alle andre damer blir såkalt "sloppy seconds" i forhold til denne personen. Hva er deres inntrykk? Anonymkode: dceec...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 4. desember 2024 #2 Del Skrevet 4. desember 2024 (endret) Jeg har ingen slik dame som jeg aldri fikk, eller mistet, og aldri kan glemme. Endret 4. desember 2024 av norw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #3 Del Skrevet 4. desember 2024 Hvordan er det beregnet at menn har flere slike enn kvinner? Anonymkode: 88b9b...7ab 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #4 Del Skrevet 4. desember 2024 norw skrev (2 minutter siden): Jeg har ingen slik dame som jeg aldri fikk, eller mistet, og aldri kan glemme. Men har du noen gang vært stormforelsket? Anonymkode: dceec...960 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #5 Del Skrevet 4. desember 2024 Har hatt flere store forelskelser. Noen slapp unna og noen ikke. Men "the one that got away", Nei, tenker ikke sånn i det hele tatt. Anonymkode: c4667...f15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 4. desember 2024 #6 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men har du noen gang vært stormforelsket? Anonymkode: dceec...960 Nei, det vil jeg ikke si. Har naturligvis vært betatt, forelsket, og i forhold, men ikke noe ekstraordinært. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #7 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mitt inntrykk er i hvert fall det. Menn har 1 stor forelskelse/kjærlighet ila livet sitt, og alle andre damer blir såkalt "sloppy seconds" i forhold til denne personen. Hva er deres inntrykk? Anonymkode: dceec...960 Min erfaring er ja. Nesten alle menn som jeg har vært borti, har en dame i fortiden som de idealiserer og rosemaler i hodet. Man taper ofte sammenligningen med denne dama, og føler seg som annenfiolin. Anonymkode: 6dab7...fb0 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #8 Del Skrevet 4. desember 2024 Kanskje de ikke har forelsket seg igjen? Men fortsatt er involvert med andre damer før det skjer. Anonymkode: 638d8...402 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #9 Del Skrevet 4. desember 2024 Vet ikke, men mistenker at du har rett. Min storebror fortalte meg i beruset tilstand at han regelmessig fantaserer om sin første eks når han er intim med kjæresten sin 🤷♀️ Anonymkode: 4d9db...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #10 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mitt inntrykk er i hvert fall det. Menn har 1 stor forelskelse/kjærlighet ila livet sitt, og alle andre damer blir såkalt "sloppy seconds" i forhold til denne personen. Hva er deres inntrykk? Anonymkode: dceec...960 Ja absolutt. For min x er det kjæresten fra skoletiden. De har overfladisk kontakt i dag, men han vil alltid håpe på noe mer. Anonymkode: 99b5e...34a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #11 Del Skrevet 4. desember 2024 Næsj. Hadde et snev av det fram mot slutten av 20-årene med ei fra VGS. Da døde hun av kreft, så kanskje like greit at det aldri ble oss. Anonymkode: cc898...f7a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #12 Del Skrevet 4. desember 2024 Er redd jeg er ei sånn dame for en, som har godt av å finne det samme i ei ny ei. Anonymkode: 638d8...402 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 4. desember 2024 #13 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja absolutt. For min x er det kjæresten fra skoletiden. De har overfladisk kontakt i dag, men han vil alltid håpe på noe mer. Anonymkode: 99b5e...34a Jeg er mann og greier likevel ikke å la være og spørre, hvorfor gidder du å være sammen med noen som har tatt til takke med deg? Basert på egen erfaring tror jeg for øvrig ikke dette fenomenet er noe mer utbredt blant menn enn blant kvinner. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #14 Del Skrevet 4. desember 2024 Min ex var sånn. Jeg skjønte det alt for sent. Faktisk litt flau over hvor lang tid det tok meg å innse det. Anonymkode: 44e02...b15 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #15 Del Skrevet 4. desember 2024 Tja, ganske sikker på at mannen min har en sånn. Han ønsket opprinnelig ikke å bli sammen med meg siden jeg "minnet ham om en ex og et smertefullt brudd" - jeg tror ikke vi egentlig var like på noe annet enn akkurat hårfargen. Han er en kjempegod mann og vi har hatt et godt samliv i 20 år, jevnlig sex, kjærtegn i hverdagen, lite krangling, oppdratt 3 flotte barn... Men innimellom glipper det ut av ham alle de romantiske gestene han gjorde for exen, eller at han aldri klarte å holde fingrene av henne, eller noe sånt. I starten ble det mye usikkerhet og sjalusi fra min side på grunn av det der... Etter hvert innså jeg at jeg har fått en mann som er "out of my league" nettopp fordi INGEN kan konkurrere med bildet han har av exen sin, enhver kvinne blir for ham et andrevalg, og de fleste vil stikke når de innser det. Jeg valgte å bli. Svir fremdeles litt innimellom, men som sagt så har vi det veldig godt sammen. Selv om jeg er andrevalget. Men så er det flere milliarder kvinner i verden, så å være andrevalget er fremdeles veldig høyt opp på rangeringen. Anonymkode: e7aa0...f3e 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #16 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja absolutt. For min x er det kjæresten fra skoletiden. De har overfladisk kontakt i dag, men han vil alltid håpe på noe mer. Anonymkode: 99b5e...34a Samme for min eks. En dame fra vennekretsen han har hatt siden han var 19. Han prøvde seg på henne flere ganger mens begge var single, mens hun lekte med følelsene hans hver gang. Så gjorde hun plutselig fremstøt da han var godt gift med meg, og jeg ventet vårt første barn sammen. Med en gang hun gjorde det, ble samlivet, ekteskapet og barn i magen kastet i søpla, og mannen løp etter sin ungdomsforelskelse som en kåt hannhund. Anonymkode: 6dab7...fb0 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #17 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mitt inntrykk er i hvert fall det. Menn har 1 stor forelskelse/kjærlighet ila livet sitt, og alle andre damer blir såkalt "sloppy seconds" i forhold til denne personen. Hva er deres inntrykk? Anonymkode: dceec...960 Er det en Friends-episode du refererer til, eller kjekker du deg med slang? Anonymkode: 88b92...5c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #18 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme for min eks. En dame fra vennekretsen han har hatt siden han var 19. Han prøvde seg på henne flere ganger mens begge var single, mens hun lekte med følelsene hans hver gang. Så gjorde hun plutselig fremstøt da han var godt gift med meg, og jeg ventet vårt første barn sammen. Med en gang hun gjorde det, ble samlivet, ekteskapet og barn i magen kastet i søpla, og mannen løp etter sin ungdomsforelskelse som en kåt hannhund. Anonymkode: 6dab7...fb0 😭To store duster som fortjener hverandre. Anonymkode: 44e02...b15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #19 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg er kvinne og har en sånn mann. Dessverre er vi venner, så det er litt tøft. Må prøve å finne en mann som kan overgå ham så jeg kan glemme ham 🙈 Anonymkode: d2339...446 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #20 Del Skrevet 4. desember 2024 Etter min erfaring, så er det ofte slik. Flere av mine ekser var opphengt i en annen. Tror menn i større grad har en slik "the one that got away" enn hva kvinner har. Jeg har nesten alltid fått de jeg ville ha, eksene mine og kanskje menn generelt..not so much. Anonymkode: 91f31...219 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå