Gå til innhold

Er dette urimelig? Svigerinnens mann sur og forbanna på henne for noe HAN foreslo

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Pippi Lotta skrev (21 minutter siden):

Han kan da ikke nekte henne skilsmise? Det er uanset ikke lurt å skape sjalusi og krangling med barnets far, dette går bare ut over barne med eller uten skilsmise. 

Det er jo ikke HUN som skaper sjalusien! Dette må mannen jammen ta på egen kappe!

Klassisk at det er mannen som vil åpne og ender opp med å bli sur fordi dama har mer muligheter🙄 Idiot! Hadde virkelig vurdert å kvitte meg med fyren.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hun ba om det. Men jeg burde kanskje nekte for å være en god venninne. For hennes del gjør det ingenting om det havner på FB.

Anonymkode: 2b612...686

Svigerinnen din ba deg legge ut intime detaljer om henne, ektemannen og barna deres slik at samtlige på nettet har tilgang til historien deres, for å få kommentarer fra fremmede med null innsikt i alle detaljer og ingen bakgrunn i familieterapi? Tror ikke det.

Anonymkode: 75f07...195

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et offentlig åpent forhold når de har tenåringer? De er blåste begge to 

Anonymkode: e59d3...10b

Det er relativt vanlig å ha åpne forhold når man kommer oppi åra. Man har bygget felles hus og har ikke hver for seg råd til livsstilen man ønsker seg, man liker hverandre som mennesker (eller bor i alle fall helt ok sammen) og man er drit lei av å ha sex med samme person.

Hvorfor tror du det er swingers-klubber i hver bygd Norge rundt? Hvorfor tror du fellesturer er så populære i øvre alderssjikt? 

Og om du tenker at 13-19 åringer får mer hetta av å tenke at mor og far har seg med fremmede enn med hverandre? Nei - at gamle folk har sex vil alltid være ekkelt for tenåringer. Om de har orgier eller ei er dem irrelevant.

ts: hvorfor har du og sin svigerinne diskutert sexlivet hennes? Hva har du med det å gjøre? Endre tema neste gang, og la henne ta de livsvalg hun ønsker å ta. Dersom du tenker «men hennes mann er en dritt»? Ok. Muligens er han det, men han er også et av hennes livsvalg. Hennes valg - hennes ansvar.

Anonymkode: 15855...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke menn skjønner at dette kommer ALDRI i deres favør. Menn er misfornøyde med sexen, vil ikke skilles, men vil ha god sex på si. Foreslår å ha sex med andre. Kvinner blir såret. Men viss kvinnen også forlanger det samme, å møte andre menn. Så vet jo hele norge at kvinner vasser i tilbud, mens menn må slite seg ihel å få noe napp i det heletatt.

Så menn: skill dere, eller vær fornøyd med kona! Dere gifte menn har liten sjans på datingmarkedet desverre. Du må da være usedvanlig kjekk og sjarmerende. Da prater vil vel om under 1 promille som er innafor dette.

Anonymkode: 4e9de...6c6

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest takinova
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Selvfølgelig ikke. Visste du ikke at du kunne ha ikke-søkbar profil på Tinder? Det hadde jeg da jeg var singel. Man betaler en liten sum, og forsvinner fra listen. De eneste som ser profilen din, er de DU sveiper på. 

Og da er det ikke offentlig? Du undervurderer hvor lite Norge er. Som TS skriver: Ei felles venninne har allerede chattet med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Svigerinnen din ba deg legge ut intime detaljer om henne, ektemannen og barna deres slik at samtlige på nettet har tilgang til historien deres, for å få kommentarer fra fremmede med null innsikt i alle detaljer og ingen bakgrunn i familieterapi? Tror ikke det.

Kan det tenkes at dette er hun selv og mannen, og ikke en svigerinne? Det var min første tanke.

Anonymkode: d08f5...75f

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har dritt på draget, ganske enkelt. Svigerinna di kan leve videre med GOD samvittighet. 

Man ligger som man reder. Han kan takke seg selv. Kanskje har han lært noe på veien.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

At ikke menn skjønner at dette kommer ALDRI i deres favør. Menn er misfornøyde med sexen, vil ikke skilles, men vil ha god sex på si. Foreslår å ha sex med andre. Kvinner blir såret. Men viss kvinnen også forlanger det samme, å møte andre menn. Så vet jo hele norge at kvinner vasser i tilbud, mens menn må slite seg ihel å få noe napp i det heletatt.

Så menn: skill dere, eller vær fornøyd med kona! Dere gifte menn har liten sjans på datingmarkedet desverre. Du må da være usedvanlig kjekk og sjarmerende. Da prater vil vel om under 1 promille som er innafor dette.

Problemet hans er at han har ganske ekstreme kinks, som de fleste damer sikkert ikke går med på. Det er også grunnen til at han ønsket å åpne forholdet, at kona ikke ønsket å dekke hans nye behov.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan det tenkes at dette er hun selv og mannen, og ikke en svigerinne? Det var min første tanke.

Jeg liker å tro at en tenåringsmor har vett nok til å ikke dele så mange detaljer om familielivet sitt på et veldig offentlig nettforum med en egen Facebookside som folk bruker som underholdning.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulla Ullsokk skrev (25 minutter siden):

Det er jo ikke HUN som skaper sjalusien! Dette må mannen jammen ta på egen kappe!

Klassisk at det er mannen som vil åpne og ender opp med å bli sur fordi dama har mer muligheter🙄 Idiot! Hadde virkelig vurdert å kvitte meg med fyren.

De velger begge å bli i forholdet og derme tvinger de begge barna til å leve i dette. De har begge valgt å åpne forholdet på tros av at de begge var klar over at foeholdet ikke var bra (hadde de satt seg bitte litt in i åpne forhold hadde de blitt advart mot dette). 

Hadde de vært barnløs og uten ansvar for andr en seg selv, så hadde de kunnet ødelege forholdet akurat som de ville for min del. Men som tenåringsforeldre har de (begge to) et ansvar for å prøve å bevare samarbeidet synes jeg. Det ansvare forsvinner ikke fra den ene, bare fordi den andre har lyst til å gjøre noe dumt! 

Forstår det er bitert og sårende for mor at far opfører seg dårlig her, men får enda mer vondt av barna som helt uforskyldt blir fanget i BEGGE foreldrene sitt drama. 

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg liker å tro at en tenåringsmor har vett nok til å ikke dele så mange detaljer om familielivet sitt på et veldig offentlig nettforum med en egen Facebookside som folk bruker som underholdning.

Hun snakker om sin svigerinnes familieliv. "Svigerinne". Det finnes ikke noe gjenkjennelig ved henne, muligens ikke for andre enn mannen selv. Er det en faktisk svigerinne, så er det likevel ukjenkjennelig for du og jeg, og også for alle andre enn svigerinna selv og kanskje/sannsynligvis mannen hennes, eventuelt andre svigerinna har delt dette med.

Tinderprofilene er verre med tanke på barna, men kan hende tenåringene ikke er såpass gamle enda at Tinder er ei greie. Har ei på femten som knapt visste hva Tinder var før jeg ba henne bistå med å opprette profil (hun har mast lenge på at jeg må finne en kjæreste fordi hun tror jeg aldri har sex (noe som er relativt sant) og derfor har spindelsvev et visst sted...). 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke. Visste du ikke at du kunne ha ikke-søkbar profil på Tinder? Det hadde jeg da jeg var singel. Man betaler en liten sum, og forsvinner fra listen. De eneste som ser profilen din, er de DU sveiper på. 

At profilen er lukket betyr ikke at aktivitene er skjulte eller helt private.

Hvem som helst kan snakke om det de ser på Tinder og man kan lett swipe på noen som kjenner noen, og så er snakkisen offentlig. Eller man er på date med noen og treffer på en nabo eller en kollega/klassekompis som kjenner igjen bilen din som har stått over natta hos en rundbrenner.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Søsteren til min mann har vært gift i 20 år. De har tre barn (tenåringer) og ellers et godt a4-liv. Mannen hennes har kommet inn i midtlivskrisa, ser det ut som. Det skal leves i nuet, masse nytt skal prøves, og det gjelder også det intime. Plutselig kom det masse forespørsler om ting han aldri har snakket om tidligere, og som svigerinnen ikke ønsker å være med på. Da blir mannen hennes sur, og sier at hvis hun ikke vil dekke hans nye behov i halmen, så må han finne ei annen å gjøre det med. Han ønsker derimot ikke å skilles, for de har det fint som par og familie.

Etter mye snørr og tårer takket hun ja til opplegget. Men da med ett forbehold - at begge skal kunne ha sex med andre. Begge to registrerte seg på Tinder, og da gikk alt skeis for hennes mann. Hun fikk jo masse tilbud fra normale menn uten ekstreme preferanser, og har vært på flere dates. Hun har ikke ligget med noen av disse mennene, men synes dates er morsomt, med oppmerksomhet, flørt og gode samtaler.

Mannen vet jo ikke hva som foregår på disse datene, så nå er han kjempesjalu og sint på henne. Han mener at hun sa nei til hans forslag i senga ene og alene for å presse ham til å åpne forholdet, slik at hun skal kunne ligge med andre. Han har ikke fått en eneste napp, blant annet fordi damer flest selvfølgelig får avsmak av tidlig sexprat og skremt av at han lufter ganske så ekstreme preferanser på dag to eller tre som de prater (ei felles venninne har chattet med ham, og sier at han er jo helt rabiat). 

Hva synes dere? Har en mann rett til å være forbanna og sint på kona når HAN sa at hun ikke var nok i senga, og krevde å åpne forholdet? Bare fordi hun får napp, men ikke han?

Typisk 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 5ab96...2ce

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud.. pass dine egne saker. 

Anonymkode: 99990...11d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud.. pass dine egne saker. 

Anonymkode: 99990...11d

Ahahaha!! Det var dagens hykler. Forstyrrer moralen min den daglige sladderdosen din?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at flere snur dette om til å kritisere kvinnen for å være dårlig mor, når det er mannen som har tvunget gjennom et ultimatum på grunn av sine kinks. Herregud, kjerringguiden deluxe!

Når det er sagt, så burde mannen skjønne at han må finne miljøer med andre som deler kinken. Gå ut på tinder som middelaldrende gift mann med sære kinks, og tro at han skal få napp før sin kone som sannsynligvis har langt bedre sosiale antenner... Han kan takke seg selv. Si til din svigerinne at hun får nyte dates, flørting og oppmerksomhet til mannen selv ber om unnskyldning for å være en tosk.

Anonymkode: b0715...524

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel denne oppvåkningen mange menn i 40-50årene må igjennom når de har for høye tanker om seg selv og egen verdi på kjøttmarkedet. Det smeller hardt.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres egentlig ut som dette forholdet er over. Hvilken mann vil date ei som har en gretten sjalu mann hjemme? Er disse to ærlige om dette "åpne forholdet" når de er på tinder?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

At profilen er lukket betyr ikke at aktivitene er skjulte eller helt private.

Hvem som helst kan snakke om det de ser på Tinder og man kan lett swipe på noen som kjenner noen, og så er snakkisen offentlig. Eller man er på date med noen og treffer på en nabo eller en kollega/klassekompis som kjenner igjen bilen din som har stått over natta hos en rundbrenner.

Det er ikke slik utroskap/åpent forhold foregår. Skaff deg erfaring før du uttaler deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er ikke slik utroskap/åpent forhold foregår. Skaff deg erfaring før du uttaler deg. 

Jeg har erfaring med åpent forhold. Jeg lever i et åpent forhold. Men det er ikke sånn at alle åpne forhold er like. Så jeg forstår ikke hva du mener ikke foregår sånn eller sånn, eller hva jeg skal skaffe meg erfaring med - utroskap? Nei takk.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...