AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #61 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg ville ikke ha fortsatt med dette. Nå er jeg mann men ser at dette er helt feil retning. Anonymkode: 51f5e...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #62 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg ville ikke ha fortsatt med dette. Nå er jeg mann men ser at dette er helt feil retning. Anonymkode: 51f5e...34b Hvordan da? Jeg blir så usikker. Kan jo være han bare er en som liker å prøve nye ting for eksempel, syns det er vanskelig å vite. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #63 Del Skrevet 8. desember 2024 Gjør hva du vil ts. Åpenbart at ingen får snakket vett i deg uansett. Anonymkode: 75472...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #64 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvordan da? Jeg blir så usikker. Kan jo være han bare er en som liker å prøve nye ting for eksempel, syns det er vanskelig å vite. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Syns du det er vanskelig å vite om du vil ha sex med et annet par? Anonymkode: 079bf...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #65 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Syns du det er vanskelig å vite om du vil ha sex med et annet par? Anonymkode: 079bf...abf Ja, det syns jeg. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #66 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Gjør hva du vil ts. Åpenbart at ingen får snakket vett i deg uansett. Anonymkode: 75472...0bd Forstår hva du mener. Kanskje jeg er naiv. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #67 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, det syns jeg. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Forstår ikke helt hvorfor han vil det, jeg har ikke vært med noen før som har hatt slike ønsker. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #68 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Forstår hva du mener. Kanskje jeg er naiv. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Naiv?? Du påpeker at han manipulerer deg. Altså ser du, men velger å fortsette. Hva er greia? Skal du redde slemme lost boy fra hans traumatiserte barndom eller noe? Anonymkode: 75472...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #69 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Naiv?? Du påpeker at han manipulerer deg. Altså ser du, men velger å fortsette. Hva er greia? Skal du redde slemme lost boy fra hans traumatiserte barndom eller noe? Anonymkode: 75472...0bd Syns bare det er vanskelig å vite om han gjør det bevisst eller ikke på en måte. Han har faktisk hatt en litt kjip barndom, men man trenger vel ikke å bli ond av den grunn? Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #70 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns bare det er vanskelig å vite om han gjør det bevisst eller ikke på en måte. Han har faktisk hatt en litt kjip barndom, men man trenger vel ikke å bli ond av den grunn? Anonymkode: 3ab4c...8a2 ALLE psykoer som manipulerer har hatt en kjip barndom. Dette er det første trikset de bruker. Du biter på… Anonymkode: b04cc...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #71 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): ALLE psykoer som manipulerer har hatt en kjip barndom. Dette er det første trikset de bruker. Du biter på… Anonymkode: b04cc...2f7 Har hatt det kjipt i barndommen selv, men føler ikke jeg er psyko av den grunn. Lav selvtillit - ja. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #72 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Syns bare det er vanskelig å vite om han gjør det bevisst eller ikke på en måte. Han har faktisk hatt en litt kjip barndom, men man trenger vel ikke å bli ond av den grunn? Anonymkode: 3ab4c...8a2 Om oppførsel peker mot ond, så er det ikke lurt å ignorere det. Du er nærmest det perfekte ofret. Vet ikke hvorfor du kommer hit for å skrive engang. For å manipulere degselv til å bli manipulert av han? Anonymkode: 132c2...f0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 8. desember 2024 #73 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 9.18): allikevel så har han klart å få litt rundt lillefingeren. Her er det jo du som solid planter det røde flagget. Han bør passe seg for deg, ikke omvendt (selv om han var dust når han løy på alderen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #74 Del Skrevet 9. desember 2024 Doolittle skrev (11 timer siden): Her er det jo du som solid planter det røde flagget. Han bør passe seg for deg, ikke omvendt (selv om han var dust når han løy på alderen). Ikke alder, men høyden! Ja, det er sikkert jeg som er det røde flagget her. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå