Gå til innhold

Hva tenker dere om denne mannen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Traff en fyr på Tinder tidligere i år. Han i 40 - årene, jeg i 30 - årene. Ingen har barn.

Jeg tror jeg ble utsatt for «love bombing». Vil påstå at jeg er endel penere og mere attraktiv en han. Han løy på høyden blant annet 🙉 allikevel så har han klart å få litt rundt lillefingeren. Vil si jeg er et normalt oppegående menneske. Han er høyt utdannet. Han har sakt både at han ønsker å flytte med meg, og få barn, men så er det noe som skurrer. 
Han er til tider manipulerende, og prøver å få med meg blant annet på å ha sex med et annet par. Virker som han prøver å strekke strikken lengst mulig. 
Hva hadde dere tenkt? Klarer ikke å få helt taket på han. 

Anonymkode: 3ab4c...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde tenkt at om dette er hva du får ut av han, altså ingenting annet enn press om å  ligge med andre og han har løyet på høyden: dump! Det blir ikke bedre. Han har vist deg hvem han er, bare gå videre.  

Anonymkode: 050d8...a79

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo allerede hva du får, bare at dette er light versjon siden han maskerer det verste. Jeg skjønner ikke hvorfor du liker ham?

Du innser alt dette og at han har deg rundt lillefingeren. Vel, da må du avslutte det før han knytter for stramt. Kjipt for deg å måtte tenke tilbake på at du forstod det meste og likevel fortsatte.

Anonymkode: 75472...0bd

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt at her snur man seg rundt og løper. 

Jeg har vært i voldelig forhold tidligere. Masse små løgner, press om diverse ting og store lovnader om gull og grønne skoger i form av fremtid, familie og å være "the one"...det er sånn det starter!

Anonymkode: c2055...bdd

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hadde tenkt at her snur man seg rundt og løper. 

Jeg har vært i voldelig forhold tidligere. Masse små løgner, press om diverse ting og store lovnader om gull og grønne skoger i form av fremtid, familie og å være "the one"...det er sånn det starter!

Anonymkode: c2055...bdd

Hvordan endte det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lyver om ting og presser på sex med andre. Han er manipulerende ...og du lurer på hva vi tenker?

Hallooooo!!

Anonymkode: f9e8b...b56

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker du løper, for du vet nok til at han her er utelukket. 

Ikke bry deg om å finne  ut, han er unormal, ferdig snakka. Redd degselv.

Å ikke bli blendet av noens utdannelse, se på karakter. I

Det er ingen garantier her i verden at status= bra person.

Anonymkode: 132c2...f0b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du troller. 

Jeg tenker at du selv vet svaret på ditt eget spørsmål gitt det du skriver. 

0/10

Anonymkode: bba6a...539

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke troll :)

Vet jeg kanskje er dum i denne situasjonen, men har litt lyst til å finne ut av hvordan han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vet jeg kanskje er dum i denne situasjonen, men har litt lyst til å finne ut av hvordan han er.

Om du blir en del av statistikken, hva tenker du da? At det var verdt det fordi han var glorifiserings verdig i starten?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om du blir en del av statistikken, hva tenker du da? At det var verdt det fordi han var glorifiserings verdig i starten?

Hvilke statistikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Traff en fyr på Tinder tidligere i år. Han i 40 - årene, jeg i 30 - årene. Ingen har barn.

Jeg tror jeg ble utsatt for «love bombing». Vil påstå at jeg er endel penere og mere attraktiv en han. Han løy på høyden blant annet 🙉 allikevel så har han klart å få litt rundt lillefingeren. Vil si jeg er et normalt oppegående menneske. Han er høyt utdannet. Han har sakt både at han ønsker å flytte med meg, og få barn, men så er det noe som skurrer. 
Han er til tider manipulerende, og prøver å få med meg blant annet på å ha sex med et annet par. Virker som han prøver å strekke strikken lengst mulig. 

Man får ikke i pose og sekk, så jeg ville valgt noen ting jeg ikke kompromisser med. For eksempel ha 4-5 punkter som er absolutt, sånn som at manipulerende er no-no-no.

Anonymkode: 93778...f0a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo allerede hva du får, bare at dette er light versjon siden han maskerer det verste. Jeg skjønner ikke hvorfor du liker ham?

Du innser alt dette og at han har deg rundt lillefingeren. Vel, da må du avslutte det før han knytter for stramt. Kjipt for deg å måtte tenke tilbake på at du forstod det meste og likevel fortsatte.

Anonymkode: 75472...0bd

Hva kan det verste være da tro? Vold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med å finne ut hvordan han er? Hva vil du finne ut?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker til å ha en dårlig magefølelse.  Følg den du! Stol på deg selv!

Hvorfor vil du det? Så du kan bevise at du hadde rett?

Anonymkode: 632e1...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prøver deg ut. Ser hvor langt han kan manipulere deg. Kom deg unna. Han har deg allerede hektet. 

Anonymkode: bcf71...737

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her er det jo mange neonrøde flagg som er like reflektive som refleks i bekmørke. Ikke bare det, imellom det jeg har uthevet så er det jo også tegn til røde flagg. "Blant annet" viser jo at det er mer enn bare det ene røde flagget (sex med annet par).
Jeg er ikke overraska over at han er høyt utdanna. Manipulative evner er ekstremt praktisk... på flere aspekter i livet. Greit for ham, ikke så greit for deg. Kom deg unna.

Anonymkode: e618d...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår faktisk ikke helt hva jeg ser i han 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du bør styre nysgjerrigheten din i en annen retning, ellers vil det bli svært ødeleggende for deg. Han er  garantert ikke noe å samle på. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvem vet. Et vanlig scenario er man kaster bort sine siste fruktbare år på å være en nyttig idiot for en som ikke bryr seg. Falske løfter og love bombing. I tillegg blir du presset og manipulert til å forskyve grensene dine, og være med på ting du ikke vil. Som sex med par osv. Når du etterhvert har funnet ut hvordan han er,så er du bitter, har gått glipp av ekte kjærlighet, muligheter for å få barn er borte, og i tillegg har du kanskje en kjønnssykdom eller to. Selvbilde er på bånn , og skammen over å ha vært så dum plager deg. Det er ingenting spennende med å finne ut " hvordan han er".  Ta og les Hekta av Sissel Gran. 

Anonymkode: 74da0...717

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...