AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #61 Del Skrevet 5. desember 2024 Lilique skrev (På 4.12.2024 den 8.19): Med tette strømper syns jeg det er greit å gå med skjørt midt på låret uansett alder ☺️ Ja jeg har passert 60 og bruker ofte "midt på låret-skjørt" i vinterhalvåret. Kombinerer det med litt tykke strømpebukser og genser eller skjorte. Anonymkode: 109bd...e72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #62 Del Skrevet 5. desember 2024 Hermosa skrev (6 timer siden): Barlegget? Ja. Var redd i starten, for fikk det tidlig også, uten barn, så ekstra sjenerende. Men innså at jeg ikke ønsket å kaste bort 20 årene uten å gå i skjørt. Tenker på det når jeg står i kø med noen bak meg. Men shit au! Er ikke så vakker som jeg ønsker, men vil nyte livet jeg har uansett. Å klær er en stor del av det for meg. Anonymkode: 05761...f5d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #63 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg er 45 og går med kort skjørt av og til. Har slanke bein - for noen helger siden gikk jeg ut spiste iført rødt skotskrutet miniskjørt , tykke strømpebukser , og svarte støvletter. Men har gjerne ikke utringning i tillegg da syns jeg det blir litt over the top. Anonymkode: cf2d9...e4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermosa Skrevet 5. desember 2024 #64 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja man kan såklart velge å gå i alt, men det betyr ikke at man er fritatt fra at andre ikke liker det du går i. Jeg personlig ville syntes det var veldig harry hvis jeg så en dame på 45 + i kort skjørt. På samme måte som jeg ville syntes det var uber-harry å se en mann på 45+ med skinnyjeans og tight skjorte/tskjorte Anonymkode: e4396...1e0 ...og en svulmende ølmage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #65 Del Skrevet 5. desember 2024 Hermosa skrev (1 minutt siden): ...og en svulmende ølmage. Hva har menn og ølmage med dette å gjøre? Anonymkode: 72f32...92b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 5. desember 2024 #66 Del Skrevet 5. desember 2024 Det viktigste er at man er komfortabel. Dette handler i stor grad om identitet, hvem er man, hvordan vil man fremstå. Er heller ingen hemmelighet at noen kler det mer enn andre, men det gjelder ikke bare lengden på et skjørt. Alder er ikke så relevant i seg selv. Det handler om en totalitet. Mann 40 + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #67 Del Skrevet 5. desember 2024 Alle kvinner ser bedre ut i skjørt og kjole. En av de enkleste måtene å heve utseendet sitt. Sommerkjoler er smelt 🫠 Anonymkode: 9f0bd...be7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermosa Skrevet 5. desember 2024 #68 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Alle kvinner ser bedre ut i skjørt og kjole. En av de enkleste måtene å heve utseendet sitt. Sommerkjoler er smelt 🫠 Anonymkode: 9f0bd...be7 Nå generaliserer du voldsomt, synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #69 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er 45 og går med kort skjørt av og til. Har slanke bein - for noen helger siden gikk jeg ut spiste iført rødt skotskrutet miniskjørt , tykke strømpebukser , og svarte støvletter. Men har gjerne ikke utringning i tillegg da syns jeg det blir litt over the top. Anonymkode: cf2d9...e4b Og så føles det så utrolig deilig og befriende å slippe å gå i jeans hele tiden. Og luftig, selv med tykkere strømpebukse under. Anonymkode: 72f32...92b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #70 Del Skrevet 6. desember 2024 Tror det kommer litt an på. Men jeg må innrømme at jeg skal på julebord for første gang på noen år, og nå når jeg prøvde kjolen jeg brukte sist, fant jeg ut at den var for kort. Kjolen passer, og jeg tror jeg har ok figur til å være i slutten av 40-årene, men jeg fant ut at en kjole til midt på lårene ikke var passende. Det så litt feil ut. Tror kanskje det hadde blitt noe annet med et mer hverdagslig skjørt. Anonymkode: 6f78b...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #71 Del Skrevet 6. desember 2024 Nei. Kle dere i noe kjedelige greier fra Kappahl. Anonymkode: e8a0b...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #72 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 8.05): Hvis man har på en tett strømpebukse på 100 den under? Anonymkode: 72f32...92b Det er jo mer som en tights. VI KAN GÅ KLEDD I DET VI VIL, nå må vi få slutt på at kvinner ikke kan kle seg sånn og sånn.. 🥰🤶 Kle deg i det som føles komfortabelt. Anonymkode: 77654...b9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #73 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Alle kvinner ser bedre ut i skjørt og kjole. En av de enkleste måtene å heve utseendet sitt. Sommerkjoler er smelt 🫠 Anonymkode: 9f0bd...be7 Hyggelig at du liker å se damer i skjørt og kjole, jeg ønsker å gå mer i kjole 🥰 Anonymkode: 77654...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #74 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo mer som en tights. VI KAN GÅ KLEDD I DET VI VIL, nå må vi få slutt på at kvinner ikke kan kle seg sånn og sånn.. 🥰🤶 Kle deg i det som føles komfortabelt. Anonymkode: 77654...b9f Det har kanskje noe å gjøre med årstiden? Litt varmere med en 100 denier en en vanlig tynn strømpebukse? Anonymkode: 72f32...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå