Gå til innhold

Antall truser

LiseTV

Anbefalte innlegg

Har ikke telling, men har jo mange ulike kategorier og ulike farger. Har vel 10-15 stk kun i boxertypen til å bruke til kjoler. 10-15 til trening, inkludert noen i ull. De fleste er hudfarget, så mye svarte eller blå, det er for at at undertøy vaskes etter farge.  Har 3 stk til i familien så det samles jo opp i kategoriene. Har ikke vasket undertøy på en uke. Hvitt er snart full og klar for vask. Har alltid nok treningstøy til å fylle på undertøysvaskene. Ting blir sjelden så  ekkelt når alle dusjer hver dag og ofte bytter undertøy flere ganger pr dag. 15-åringen bytter ihvertfall ofte, har ikke det samme til jeans som til trening. 

Generelt lite som stinker av klær i huset, brukes ikke lenge nok at gammel svette får sette seg fast. 

Anonymkode: 0b82f...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har ikke telling, men har jo mange ulike kategorier og ulike farger. Har vel 10-15 stk kun i boxertypen til å bruke til kjoler. 10-15 til trening, inkludert noen i ull. De fleste er hudfarget, så mye svarte eller blå, det er for at at undertøy vaskes etter farge.  Har 3 stk til i familien så det samles jo opp i kategoriene. Har ikke vasket undertøy på en uke. Hvitt er snart full og klar for vask. Har alltid nok treningstøy til å fylle på undertøysvaskene. Ting blir sjelden så  ekkelt når alle dusjer hver dag og ofte bytter undertøy flere ganger pr dag. 15-åringen bytter ihvertfall ofte, har ikke det samme til jeans som til trening. 

Generelt lite som stinker av klær i huset, brukes ikke lenge nok at gammel svette får sette seg fast. 

Anonymkode: 0b82f...5d4

Vasker og skifter jo selvfølgelig jevnlig, men har bare 25 helt vanlige truser. Til kjoler har jeg to. Der benytter jeg meg av trusedelen til en hold-in strømpebukse, men hvor beina er klippet av. Da får jeg hold-in fra midt på lårene og helt opp under puppene😊

Anonymkode: 9829b...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...