AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Jeg står midt i et samlivsbrudd, og trenger å komme meg bort litt. Så jeg tenkte å ta med mine 5 barn ( 9, 10, 14, 15 og 17) til London fra 27.12 - 1.1. Jeg har aldri vært i London, og ikke andre planer enn Harry Potter "museet". Har sett litt på dette store julemarkedet, men skjønner ingenting av bestillingsprosessen og hvordan det fungerer 😅 Noen som vet? Andre ting vi bør gjøre? Ikke musikaler. Anonymkode: 9c41f...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Jul er høysesong, du kan glemme å få billetter til Harry Potter Anonymkode: 29df5...30b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jul er høysesong, du kan glemme å få billetter til Harry Potter Anonymkode: 29df5...30b Ligger fortsatt ledige billetter ute, både på egen side og på andre tilbydere. Anonymkode: 9c41f...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ligger fortsatt ledige billetter ute, både på egen side og på andre tilbydere. Anonymkode: 9c41f...6b0 Ikke for så mange, jeg sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå