lillesnillelilla Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Hva er din beste kjøleskapsgrøt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har hatt en fast oppskrift, men nå er jeg litt mer variabel, så du kan få både den faste og den nyere 😊 10g chiafrø, 10g proteinpulver (jeg bruker av soya med vanilje), 30g havregryn, 150-200ml væske gjerne en eller annen form for melk, og søtning. Rør sammen det tørre og bland med melk, og sett kaldt. Er 1 del tørr til 3-4 ganger så mye væske, alt etter hvor lenge det skal stå. Nå lager jeg ofte med havrefiber i tillegg, av og til kanel, litt banan, peanøttsmør, revet gulrot. Ja jeg ser veldig an. Jeg liker best revet gulrot i varm grøt da. Topping kan være én eller en kombinasjon av flere av disse: ulike typer bær, rabarbra , mango, pasjonsfrukt, (både fersk og fryst av alt dette), syltetøy, kokosyoghurt, nøttesmør, melkefri Nutella. Normalt har jeg fryste eller friske bær/frukt, mens det andre er mer sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå