Gå til innhold

Hva gjør mannen din for deg for at du skal få sexlyst?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Masserer han, kysser han, flørter han, gir han deg kompliment osv? Eller tenner du på han selv etter mange år og du ikke får noe oppmerksomhet i det daglige? Hva skal til?

Anonymkode: daaf4...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han gjør alt det nevnte, og selv med en ganske så pålitelig og relativt selvfølgelig seksualitet er jo det smart av ham å ivareta vår relasjon positiv, for uten slikt, og kanskje med negative elementer istedenfor, så hadde gjerne min seksualitet fremdeles virket, men ikke mot ham. Slikt har jeg erfart tidligere, og derfor ble eks eks.

Skjønner egentlig ikke at det ikke er absolutt åpenbart for folk at relasjon og sexliv må ivaretas for å vare. Å holde relasjonen god (fra kommunikasjon til samarbeid, trivsel og moro) og å se til at sex er godt også for partner-  verdt å ha rett og slett- det burde være selvfølgelig at det er et minimum for å ha et vedvarende sexliv. 

Det er mange mutte/gretne/kjipe menn jeg skjønner at kvinner sliter med å få lyst på. Min partner flørter, får meg til å le, får meg til å trives sammen med ham, er villig til å rydde opp i uenigheter og det som ble feil, viser at han setter pris på meg, prioriterer tid sammen med meg, ber meg på date, overrasker meg positivt bare for å glede meg, koser, kysser, med mer. 

Nei jeg hadde ikke fremdeles tent på ham uten slikt. Det er å ha det godt sammen på alle måter som skal til. Sexlivet eksisterer ikke i et vakum. Man må liksom like den mannen man vedvarende skal ha lyst på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Han gjør alt det nevnte, og selv med en ganske så pålitelig og relativt selvfølgelig seksualitet er jo det smart av ham å ivareta vår relasjon positiv, for uten slikt, og kanskje med negative elementer istedenfor, så hadde gjerne min seksualitet fremdeles virket, men ikke mot ham. Slikt har jeg erfart tidligere, og derfor ble eks eks.

Skjønner egentlig ikke at det ikke er absolutt åpenbart for folk at relasjon og sexliv må ivaretas for å vare. Å holde relasjonen god (fra kommunikasjon til samarbeid, trivsel og moro) og å se til at sex er godt også for partner-  verdt å ha rett og slett- det burde være selvfølgelig at det er et minimum for å ha et vedvarende sexliv. 

Det er mange mutte/gretne/kjipe menn jeg skjønner at kvinner sliter med å få lyst på. Min partner flørter, får meg til å le, får meg til å trives sammen med ham, er villig til å rydde opp i uenigheter og det som ble feil, viser at han setter pris på meg, prioriterer tid sammen med meg, ber meg på date, overrasker meg positivt bare for å glede meg, koser, kysser, med mer. 

Nei jeg hadde ikke fremdeles tent på ham uten slikt. Det er å ha det godt sammen på alle måter som skal til. Sexlivet eksisterer ikke i et vakum. Man må liksom like den mannen man vedvarende skal ha lyst på. 

For en drøm av en mann. Og dere har vært sammen i noen år? I starten av et forhold går jo alt på skinner, men så krever det jo det du sier ja. 
Er jo ofte det som gjør at kvinner er utro tror jeg da. Mangel på oppmerksomhet og ros, komplimenter og spenning. Tror ikke de gjør det for at de er så innmari kåte, da hadde de jo hatt sex med mannen. Komplekst dette samlivet. Føler bare at jeg krever så mye fra han, han gir uttrykk for det, men jeg føler det er en selvfølge å vise noe romantikk i hverdagen. Mitt ansvar også selvsagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

For en drøm av en mann. Og dere har vært sammen i noen år? I starten av et forhold går jo alt på skinner, men så krever det jo det du sier ja. 
Er jo ofte det som gjør at kvinner er utro tror jeg da. Mangel på oppmerksomhet og ros, komplimenter og spenning. Tror ikke de gjør det for at de er så innmari kåte, da hadde de jo hatt sex med mannen. Komplekst dette samlivet. Føler bare at jeg krever så mye fra han, han gir uttrykk for det, men jeg føler det er en selvfølge å vise noe romantikk i hverdagen. Mitt ansvar også selvsagt

Vært sammen 22 år, men har hatt våre ned og opp vi også. 

Synes ikke det er mye å kreve at man skal trives sammen og ivareta hverandre, relasjonen og sexlivet. Elsker man sin partner og ønsker å ivareta forhold og sexliv så bør man jo gi det innsats. Ikke tenke at man sjekket opp kvinnen og fikk henne for 5, 10 eller 20 år siden, så den innsatsen får holde for resten av livet. Jeg antar at han ønsker et sexliv. (?) Isåfall må han jo gi det innsatsen som er nødvendig for å ha det. 

Man kan veldig lett ende opp kåt, men ikke kåt på partner, når forhold og sexliv blir negativt. Med partner. Mine venninner ler innimellom fremdeles av min ærlighet mot min eks "for et langt liv siden". Den samtalen gikk slik som dette:

Han: Jeg er kåt.

Jeg: Jeg også.

Han: Jammen da kan jo...

Jeg: Jeg er IKKE kåt på deg! 

Bare så det er påpekt. Dette var da forholdet allerede var på hell/egentlig dødt, og jeg hadde tatt opp med den mannen utallige ganger hvorfor min lyst på ham kom til å dø (og så gjorde akkurat det) dersom han ikke endret oppførsel. Jeg var svært ærlig også før denne samtalen, som fikk mine venninner til å sette vin i halsen da jeg gjenga den for dem, og som de fremdeles ler av. (SÅ ærlig skal man visst ikke være, men jeg synes det er bedre å være ærlig enn å lyve.)

Så nei, ikke sikkert de kunne hatt sex med mannen dersom de var så kåte. Kan være anti- kåt på akkurat ham. Men ja, mye har nok ofte gått galt og savnes veldig når kvinner er utro. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...