Gå til innhold

Smerter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har brennande, stikkande, kløande, borande og pulserande smerter i hender og føter. Dette gjer det vanskeleg å sovne. Og så er det der ofte når eg har sovet kort og er utsliten, noko eg blir om eg ikkje tar ein sovepille. Dette kjem og går, og det kjem når eg er i kvile.

Smerter kjem når eg er i kvile.

Legen har tatt nevrologiske testar og blodprøver, men ikkje funne noko der. Han har konkludert med at ein kan ha muskelspenningar utan at ein veit det. Eg veit ikkje kva muskler eg er spent i. Legen er hyggeleg og flink.

Eg har hatt denne problemstillinga i 7 år.

Er det nokon legar eller rheumatologar her inne som har ein tanke om kva anna det kan vere? 

😌 kvinne 44

Anonymkode: 310c0...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lov å utgi seg for å være helsepersonell på dette forumet, så du må kontakte lege når du ønsker uttalelse fra lege :) Du kan bestille deg time privat og betale for det selv hvis du ikke er enig i legen din sin vurdering. Det kunne vært nyttig for deg å gå til en kiropraktor som også kan sette akupunkturnåler, eller en manuellterpeut for muskelspenningene. 

Anonymkode: 51f79...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei!

Eg har brennande, stikkande, kløande, borande og pulserande smerter i hender og føter. Dette gjer det vanskeleg å sovne. Og så er det der ofte når eg har sovet kort og er utsliten, noko eg blir om eg ikkje tar ein sovepille. Dette kjem og går, og det kjem når eg er i kvile.

Smerter kjem når eg er i kvile.

Legen har tatt nevrologiske testar og blodprøver, men ikkje funne noko der. Han har konkludert med at ein kan ha muskelspenningar utan at ein veit det. Eg veit ikkje kva muskler eg er spent i. Legen er hyggeleg og flink.

Eg har hatt denne problemstillinga i 7 år.

Er det nokon legar eller rheumatologar her inne som har ein tanke om kva anna det kan vere? 

😌 kvinne 44

Anonymkode: 310c0...323

Hva ligger B12 på? Nevrologiske sympt kan skyldes «mangler». Har du 350 eller lavere på B12 så skal du utredes for mangel og evt ta tilskudd. Jeg hadde mye nevrologisk og det ble borte når jeg økte B12, folat og jern. Leger generelt er lite oppdatert på viktigheten av å ha nok B12. 

Anonymkode: 150cf...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...