AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Har fått hentemelding, og det gikk relativt greit å få hentet ut pakken sist, jeg husker bare ikke hvordan det så ut i appen og hva jeg trykket på. Spør her så jeg kanskje slipper å ringe dem i morgen. Hva skal jeg liksom gjøre her? Det så slik ut da jeg stod ved boksinnretningen. Det virker som at det er to pakker i appen, men er bare den ene som skal ha kommet. Anonymkode: 78a8a...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glx Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Ut fra bildene så er ikke pakken(e) kommet frem til hentested. Sikker på det var en hentemelding du fikk? Kommer ofte en egen melding med "pakke registret" e.l. når nettbutikken gjør den klar for sending. På bilde nr. to står det: "Vi har mottatt informasjon om sendingen, som for øyeblikket befinner seg hos avsender eller er på vei til vår terminal". 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden de er ikke kommet, trykk på pakkehistorikk så ser du hvor de er, disse ser ut som ikke er sent enda engang bare registrert/bestilt sending 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Med posten appen så snakket telefonen og pakkeboksen sammen via Bluetooth da mobilen kom nær nok til pakkeboksen. Noen kompliserte greier før du kommer frem men når du er der så spretter plutselig boksdøren opp. Anonymkode: 4a0ec...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Anonymkode: 78a8a...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Med posten appen så snakket telefonen og pakkeboksen sammen via Bluetooth da mobilen kom nær nok til pakkeboksen. Noen kompliserte greier før du kommer frem men når du er der så spretter plutselig boksdøren opp. Anonymkode: 4a0ec...156 Pakkeboksen til Posten har gått bra flere ganger. Dette er bare andre gangen jeg skulle prøve Postnord Anonymkode: 78a8a...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glx Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anonymkode: 78a8a...053 Merkelig 🤔 Da ville jeg nok ha ringt dem i morgen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå