AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Jeg har vært med kjæresten i seks år. Vi er begge skilt. For meg er han alt. Sexlivet er perfekt og ellers gir han meg det jeg ikke fikk i ekteskapet. Han er også veldig fornøyd med meg som partner. Nå skal vi dra til Thailand og han fortalte nylig at han håpet på thai massasje med happy ending… jeg ble så lei meg. Hva skal jeg si og gjøre?? Dette er en drøm han har. Det er fryktelig vondt.. Hadde andre her inne følt det samme som meg? Vet at man ikke eier partneren, men dette sårer meg virkelig. Trenger råd.. Anonymkode: 5e64f...c7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Han mente kanskje av deg? Ellers tullet han kanskje hvis ikke dere har et åpent forhold da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Nei, han ønsker dette. Han fikk flere tilbud om dette for 25 år siden da han var med ex. Da turde han kkke pga hun var sykelig sjalu. Jeg er ikke det, men blir svært lei meg. Jeg kunne ikke tenke meg noen andre når forholdet er så bra. Anonymkode: 5e64f...c7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Happy ending er jo bare at noen drar den? Kan det gjøre så mye da? Anonymkode: d5356...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Vet hva det er😅Jeg kan Seff ikke nekte han det. Men blir såret.. Anonymkode: 5e64f...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Så mannen din vil til ei hore? Hadde kuttet han ut på flekken. Anonymkode: e0f92...81c 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Hadde vært en deal breaker for meg. Ikke nødvendigvis fordi det er utroskap, men fordi det sier noe om kvinnesynet han har. Disse thaidamene gir jo ikke happy ending fordi de vil, men fordi det er nødt og blir tvunget til det. Bare det å betale for en håndjobb er ganske ekkelt, særlig når han har ei dame som kan gi det til ham. Anonymkode: 58240...707 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Er derfor jeg er i tenkeboksen. Vanskelig når jeg elsker han så dypt. Anonymkode: 5e64f...c7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, han ønsker dette. Han fikk flere tilbud om dette for 25 år siden da han var med ex. Da turde han kkke pga hun var sykelig sjalu. Jeg er ikke det, men blir svært lei meg. Jeg kunne ikke tenke meg noen andre når forholdet er så bra. Anonymkode: 5e64f...c7b Beklager ass men godtar du det så er du dum og han kommer til å miste all respekt for deg, hvis han i det hele tatt har noe. Anonymkode: 51e75...074 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden It ain't that deep. Jeg liker ikke jobben jeg har nå. Men er bedre enn ingenting. Jobber som hjemmesykepleier. Anonymkode: c2d4d...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden Du skriver eksen hans var "sykelig sjalu". Er det hans egne ord? Hvis kjæresten min ønsket happy ending hadde jeg revurdert hele forholdet. Det er utroskap. Anonymkode: d3f75...99a 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden Hvorfor er det greit at han betaler en kvinne for å runke ham, hvis ikke penitrering er ok? Begge er seksuelle handlinger, begge betyr at en annen behandler hans kjønnsorgan, og begge er kjøp av sex. Anonymkode: a846a...6a0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Del Skrevet 11 timer siden Hadde gått fra han på flekken Anonymkode: d6ed4...6cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden What? Selvsagt kan man nekte partner å være utro?! Det er vel utroskap at andre har sex med deg?? Altså at noen andre runker mannen min, det er utroskap på høyt nivå altså.. Nei, ts, du trenger ikke godta det. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden Spesielt å si.. Har han litt dårlige sosiale antenner? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden Jeg hadde ønsket ham riktig god tur! Og så hadde jeg brukt avbestillingsforsikringen om mulig og heller brukt pengene for turen til noe godt for meg selv. Og selv om jeg ikke hadde fått igjen pengene for turen hadde det vært verdt hver eneste krone å gi opp den turen, fordi jeg hadde innsett at selv om jeg hadde brukt seks år av mitt liv på en slik idiot, så slapp jeg å kaste bort flere år av livet på en mann med så elendige holdninger. Det er flere røde flagg med den "kjæresten" din, Ts. Jeg er sikker på at hans eks vil ha en helt annen historie å fortelle deg, enn den han forteller deg. Tipper du også vil bli beskyldt for å være "sykelig sjalu" etter at du har dumpet ham. Du er ikke det, men det er viktig at du begynner å sette tydelige grenser for deg selv og tar styringen over eget liv. Denne mannen ser ikke bare ned på kvinner i Thailand. Han ser like mye ned på deg. Han har ikke respekt for hverken de eller deg. Kanskje du bør begynne å respektere deg selv mer... Anonymkode: ee4c4...9f1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden Har dere et åpent forhold? For jeg syns det er merkelig at han er så åpen om det og det uten protest fra deg. Hadde han likt at en annen mann fingret deg? Syns du burde snakke med han. Spørre om happy ending er viktigere enn forholdet deres. Og ja, du burde vurdere å gå i fra han. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Del Skrevet 10 timer siden Godtar du det kommer han daglig til å gå for å få seg en «massasje». Han sier til deg han vil kjøpe sex når dere drar sammen til Thailand.. altså, hvorfor er du sammen med en sånn dust? Anonymkode: 0de7b...b2b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden Evt kan du si til han at du også kommer til å kjøpe sex fra en prostituert etter massasjen din, og se hva han te ler om det.. Anonymkode: 0de7b...b2b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har vært med kjæresten i seks år. Vi er begge skilt. For meg er han alt. Sexlivet er perfekt og ellers gir han meg det jeg ikke fikk i ekteskapet. Han er også veldig fornøyd med meg som partner. Nå skal vi dra til Thailand og han fortalte nylig at han håpet på thai massasje med happy ending… jeg ble så lei meg. Hva skal jeg si og gjøre?? Dette er en drøm han har. Det er fryktelig vondt.. Hadde andre her inne følt det samme som meg? Vet at man ikke eier partneren, men dette sårer meg virkelig. Trenger råd.. Anonymkode: 5e64f...c7b Man eier ikke partneren men mam har respekt for partneren. Å få happy ending og håpe på det er utroskap og stygt gjort av han. Det sårer deg og det bør du si før han faktisk gjør det og tenker det er greit. Den drømmen burde han hatt før han traff deg..! Hva er det med mannfolk.. Anonymkode: 7525f...928 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå