Gå til innhold

STOPP INFLUENCERE

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvem alle disse som leser og kjøper det disse mennekslige reklameplakatene promoterer er. Ser noen overskrifter 'luksuskopi selger' også bilde av noe som kan likne på en av disse plaktene uten at jeg kan navnet.

De selger jo et luftslott, en drøm, fantasi. Men tenker jo at det er mange sover i timen som tillater at det skjer. Jeg er ikke i deres målgruppe, altfor gammel til det gitt 😛 

Anonymkode: ce26d...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri fulgt en eneste influenser og det virker omtrent like spennende som å se maling tørke. 

Anonymkode: d77f7...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 7.36):

Det er jo et VALG du har tatt selv… ? Du har drøssevis av muligheter til å kunne gjøre hva du vil. Fordi du er et fritt menneske.

Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor folk velger et slikt hamsterhjul, for nei det er ikke noe man må gjøre for å forsørge familien sin. Det er ikke slik at enten så må man jobbe 8-16, eller jobbe som influencer. Spekteret er ganske stort, for hva man kan gjøre. Folk må begynne og handle, istedenfor å klage.

Anonymkode: 24390...e7e

Å velge hamsterhjulet for så å klage etterpå er så hjernedødt at jeg ser ikke på dem engang.

Anonymkode: d98bb...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...