AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Jeg har fått påvist atrose og skal opereres. Er i førtiårene og skulder er problemet. Skal snart til fastlegen men lurer innmari på hvordan denne sykdommen er. Dere som har fått dette- har det «spredt» seg til andre ledd? Hvordan er sykdomsutviklingen, hverdagen, smerter og funksjonalitet? Lever du som før? Får du behandling eller medisiner? Har sykdommen endret seg, endret deg? Hvordan? Jeg er veldig aktiv og elsker vinter og ski. Bekymret for livskvaliteten:( Veldig takknemlig for svar. Anonymkode: 6c8de...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Vet ikke, men hvordan operer man artrose? Er ikke det forkalkning? Skraper de vekk? Anonymkode: ffb7a...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har artrose i begge knærne, men ikke fått påvist det noe annet sted. Har fjernet løs brusk og filt litt på kneskålen. Syns ærligtalt det ikke ble noe bedre. Anonymkode: c72d9...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Har artrose i fingerledd som deformerer leddet, de gjør ingenting med det. Anonymkode: 2b3ab...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Nyss fått artrose I kjeven. Det kommer i bølger. Varme hjelper. Anonymkode: 56a43...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå