AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #81 Del Skrevet 5. desember 2024 Ninaen skrev (På 3.12.2024 den 23.38): Jepp… Kun opplevd unntaksvis at det blir bedt om leg først. Jeg bruker stort sett samme apotek, så der kjenner jo flertallet meg, så det er ikke så rart. Men også de gangene jeg har vært på andre apotek i regionen eller det er «nye» ansatte på faste apotek blir jeg sjelden bedt om leg først, bare fødselsdato og navn. Som om de kommer på at «må jo sjekke at faktisk rett person». Før koronaen var det enda sløvere, da ble jeg sjelden spurt om leg en gang (med mindre det var A og B-preparat). Vet det ble skjerpa inn på dette siste åra. Jo, det er rart. Det er rart at det er teknisk mulig. Hva slags apotek er dette? Ved kø lappen hos alle apotekene står det jo at man må ha legitimasjon klart, og selvom man har kjent de som jobber på apoteket i 30 år. Hvordan kommer de seg inn på resept listen uten at de har fødselsnummeret ditt og legitimasjon? Anonymkode: de218...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #82 Del Skrevet 5. desember 2024 Altså, ser flere som skriver at dere må si navn og ditt og datt. Jeg sier aldri noen ting, bare "Hei, har resept på dette" og gir ID. Anonymkode: 49dce...0ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #83 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sikret mot tastefeil? På hvilken måte? Anonymkode: 89189...4e1 Her kan du lese en matematisk forklaring om norske fødselsnumre. Litt nerdete, men opplysende. Anonymkode: 575c6...04c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5. desember 2024 #84 Del Skrevet 5. desember 2024 Ninaen skrev (16 timer siden): Dette er brukerdebatt og totalt irrelevant for saken. I og O er ved siden av hverandre på tastaturet, så da skjønner du hva som har skjedd. Skjerp deg. Brukerdebatt er det vil ikke, kanskje? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå