AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #1 Skrevet 3. desember 2024 Dere som har tatt abort, kunne dere velge om dere ville være på sykehus? På hjemmesiden til mitt sykehus står det bare at alternativene er hjemme eller på sykehus. Må man ha tungtveiende grunner for å få på sykehus? Jeg er autist og tror ikke jeg tør hjemme 😕 Anonymkode: a3315...4f2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #2 Skrevet 3. desember 2024 Du skal kunne velge dæsykehuset om du ønsker. Du kan ikke kreve å være hjemme, det må vurderes trygt. Men du kan kreve sykehus. Anonymkode: caf4c...1f7 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #3 Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skal kunne velge dæsykehuset om du ønsker. Du kan ikke kreve å være hjemme, det må vurderes trygt. Men du kan kreve sykehus. Anonymkode: caf4c...1f7 Takk, det var kjekt å vite Anonymkode: a3315...4f2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #4 Skrevet 4. desember 2024 Tror det kommer an på hvor langt du er på vei. Er du under 9 uker er det stort sett hjemmeabort som gjelder. Jeg måtte ta abort i uke 10 og fikk velge om jeg skulle være på sykehus eller hjemme. Valgte hjemmeabort og det gikk fint. Anonymkode: 82434...568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå