Mollert Skrevet 3. desember 2024 #1 Del Skrevet 3. desember 2024 Skal gi til gutt 14 gjennom God jul, lille venn. Hva går vi for? 400kr. Gavekort på kino, eller er det kjipt? Hva kan legges ved som en liten sak slik at det blir noe å pakke opp og ikke bare konvolutt? Eller noe annet enn gavekort på kino en gutt 14 synes er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #2 Del Skrevet 3. desember 2024 Kanskje et gavekort som kan brukes på flere steder, type bygavekort eller lignende (om du bor i by da)? Høres jo kjedelig ut kanskje, men da kan han jo kjøpe seg noe han faktisk har lyst på. Anonymkode: f2d50...073 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #3 Del Skrevet 3. desember 2024 En deostick fra Hugo Boss el liknende. Be om en lukt som er populær blant unge gutter i parfymeriet☺️ Anonymkode: 3a35e...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 3. desember 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kanskje et gavekort som kan brukes på flere steder, type bygavekort eller lignende (om du bor i by da)? Høres jo kjedelig ut kanskje, men da kan han jo kjøpe seg noe han faktisk har lyst på. Anonymkode: f2d50...073 Har absolutt bygavekort, og det er også opp til vurdering. Da kan han kjøpe det han vil, ja. Men er det noe gøy fysisk å gi i tillegg, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #5 Del Skrevet 3. desember 2024 Du kan jo kjøpe en kul hettegenser eller noe og så legger du med byttelapp i tilfelle det ikke faller i smak. Gavekort er heller ikke å forakte i den alderen men klær er alltid en vinner. Anonymkode: 0a1fd...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #6 Del Skrevet 3. desember 2024 Mollert skrev (28 minutter siden): Gavekort på kino, eller er det kjipt? Gi nok til to billetter da. Kjedelig å måtte gå alene. Anonymkode: 9392f...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 3. desember 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gi nok til to billetter da. Kjedelig å måtte gå alene. Anonymkode: 9392f...d64 Ja, har 400kr så det har jeg tenkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 3. desember 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan jo kjøpe en kul hettegenser eller noe og så legger du med byttelapp i tilfelle det ikke faller i smak. Gavekort er heller ikke å forakte i den alderen men klær er alltid en vinner. Anonymkode: 0a1fd...1af Jo, men hva som er en «kul» hettegenser er jo ekstremt subjektivt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #9 Del Skrevet 3. desember 2024 Parfyme synes min gutt på samme alder er kult. Anonymkode: 0e199...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #10 Del Skrevet 3. desember 2024 Hva med en liten høytaler fra JBL? JBL Go Essential høyttaler Bluetooth | Clas Ohlson Legg ved byttelapp. Da kan han bytte den om han har høytaler fra før av Anonymkode: 9349e...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3. desember 2024 #11 Del Skrevet 3. desember 2024 Mollert skrev (2 minutter siden): Jo, men hva som er en «kul» hettegenser er jo ekstremt subjektivt. Det vet de i butikken. God ide, btw 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #12 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Parfyme synes min gutt på samme alder er kult. Anonymkode: 0e199...4e9 Min og, men da må det være en av de som de faktisk er opptatt av og de koster ikke 400 kr... Min 14-åring hadde blitt veldig glad for kinogavekort 😊 Anonymkode: 0e2cb...cc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #13 Del Skrevet 3. desember 2024 Gavekort på kino er veldig bra. Ofte noe de ikke betaler selv. Må være til to billetter da. synes ikke det må være med noe fysisk. Anonymkode: 0878d...39f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aerox Skrevet 3. desember 2024 #14 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Parfyme synes min gutt på samme alder er kult. Anonymkode: 0e199...4e9 Jo da, men parfyme har blitt populært i den alderen nå. Spesielt parfymer som koster 5-8 ganger TS sitt budsjett. Så det er fort gjort å ende opp med en parfyme som ikke blir brukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 3. desember 2024 Forfatter #15 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min og, men da må det være en av de som de faktisk er opptatt av og de koster ikke 400 kr... Min 14-åring hadde blitt veldig glad for kinogavekort 😊 Anonymkode: 0e2cb...cc8 Det er akkurat det. Sikkert mange gode til den prisen, men er det ikke en av de 3-5 som er «riktig» så er det jo skivebom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #16 Del Skrevet 3. desember 2024 Jeg fikk en gutt på 15 å kjøpe til, og jeg har kjøpt gavekort på ditt gavekort, som kan brukes på alle Thon senter og hotell. Kommer til å pakke inn noe julegodt sammen med. Anonymkode: df8dd...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #17 Del Skrevet 4. desember 2024 Gavekort. Ditt gavekort eller annet som kan brukes mange steder. Hansler og lue fra feks xxl inkludert byttelapp. Et gøyt spill passende alderen Gavekort på Peppes pizza Kino gavekort til to billetter. Kan legge ved noe godis. Anonymkode: 7c4d5...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #18 Del Skrevet 4. desember 2024 Mollert skrev (11 timer siden): Jo, men hva som er en «kul» hettegenser er jo ekstremt subjektivt. Det er derfor man har byttelapp. Og som hun over kommenterte så vet de i butikken hva det går mest av. Anonymkode: 0a1fd...1af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #19 Del Skrevet 4. desember 2024 Min 14-åring er veldig opptatt av manga for tiden, og det er jo blitt veldig mye lettere å få tak i enn før, de har det i vanlige bokhandler .Koster ikke all verden for en bok, og lett å bytte om han skulle ha den også. F.eks. Jujutsu Kaisen, Dragonball/Dragonball Z, One Piece, Attack on Titan er serier min gutt liker. Anonymkode: 71413...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #20 Del Skrevet 4. desember 2024 Min 14-åring går aldri på kino.. Hadde kjøpt gavekort på et senter. Da kan han kjøpe hva han måtte ønske seg. Anonymkode: 27706...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå