Gå til innhold

Aktiv leting etter kjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

«Mange er svært uenig med deg»… igjen så konkluderer du på basis av personlig spekulasjon. Du virker relativt ung i formidlingsevnen, til tross for at du peker til din generasjon og er av den eldre garde. Jeg tror poenget gikk deg hus forbi. Jeg kan prøve å få det frem på en mer lettvint måte. La oss gi det en verdi. Om man i dette eksempelet sier at muligheten for å finne noen er 10%, så vil man i møte med 100 mennesker ha større sjanse enn om man møter 50. Igjen, tilgjengeligheten er større enn noen gang i historien. 

Anonymkode: 72633...8a2

Tilgjengeligheten er støre en noen gang, som betyr at man aldri har avståt fra så mange når man binner seg til en. I en verden hvor nye potensiele partnere bare et et svrip unna, er det vanskeligere en noen gang å forplikte seg eller enda vanskeligere få noen andre til å forpliktr seg. Dette er en ganske godt omtalt problemstiling, så du finner sikkert noen artikler om du leter. 

Så ser jeg ikke at du argumenterer ut i fra noe annet en personlige erfaringer heller?

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg virker det umulig, vært singel i endel år etter et langt forhold, men jeg ser noen jeg kjenner flyr ut og inn av forhold, så det varierer fra person til person.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...