Pippi Lotta Skrevet 4. desember 2024 #41 Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): «Mange er svært uenig med deg»… igjen så konkluderer du på basis av personlig spekulasjon. Du virker relativt ung i formidlingsevnen, til tross for at du peker til din generasjon og er av den eldre garde. Jeg tror poenget gikk deg hus forbi. Jeg kan prøve å få det frem på en mer lettvint måte. La oss gi det en verdi. Om man i dette eksempelet sier at muligheten for å finne noen er 10%, så vil man i møte med 100 mennesker ha større sjanse enn om man møter 50. Igjen, tilgjengeligheten er større enn noen gang i historien. Anonymkode: 72633...8a2 Tilgjengeligheten er støre en noen gang, som betyr at man aldri har avståt fra så mange når man binner seg til en. I en verden hvor nye potensiele partnere bare et et svrip unna, er det vanskeligere en noen gang å forplikte seg eller enda vanskeligere få noen andre til å forpliktr seg. Dette er en ganske godt omtalt problemstiling, så du finner sikkert noen artikler om du leter. Så ser jeg ikke at du argumenterer ut i fra noe annet en personlige erfaringer heller? 3
Gjest singel1973 Skrevet 4. desember 2024 #42 Skrevet 4. desember 2024 For meg virker det umulig, vært singel i endel år etter et langt forhold, men jeg ser noen jeg kjenner flyr ut og inn av forhold, så det varierer fra person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå